Procesor AMD - AM2 in AM2+

Radirko

Fizikalc
18. avg 2007
6.242
0
36
Tudi tukaj je bila tema o njihovem poslovanju (Solo).

Sicer je pa s procesorji tako, da ponavadi krepne takoj, ali pa deluje normalno (ce so obratovalni pogoji stalno znotraj meja normalne). 10x ali 100x prej bo crknilo vse drugo, kot pa procesor, potem ko enkrat preveris da zares deluje.
 

Janch

GPS guru
Osebje foruma
7. jul 2009
7.492
847
113
v leru
navi-guru.blogspot.com
Popolnoma se mi je obrnilo mišljenje glede teh spletnih prodajalcev. Res sem imel do sedaj izkušnje samo z mimovrste in to vedno pozitivne, vendar tokrat žal zadeve nimajo na zalogi zato sem primoran kupiti drugje. Začel sem malo prebirat izkušnje ostalih uporabnikov glede teh spletnih prodajalcev in presenečen ugotavljam, da so sami problemi, sploh ob uveljavljanju garancij ipd..Zdej so mi moralo zbili na podn in ne vem več kje naj iščem. Mora pa seveda biti kombinacija ZALOGA/POŠTENPRODAJALEC.

Zadevo sem našel tudi na sestavi.si, kjer je tudi na zalogi. Ima kdo kakšno mnjeje ali izkušnjo z njimi?
 

miha72

Pripravnik
29. jul 2008
848
1
18
Saj garancijo da unoznik in ne prodajalec. Stvar pač neseš na servis za tistega proizvajalca, prodajalec ti samo pove kdo to je.
 

Radirko

Fizikalc
18. avg 2007
6.242
0
36
Ker si ravno omenil tezave z online prodajalci: marsikateri od teh prodajalcev ima tudi hude tezave z azurnostjo svoje trgovine - pise recimo, da je artikel na zalogi ali pa dobavljiv v dveh ali treh dneh, vendar ga ne docakas niti v dveh tednih. Saj razumem, da se vcasih zanasajo na informacije distributerja in ce jih on nateguje, se oni nategujejo ljudi naprej (v vecini primerov), sem pa tudi ze naletel na primer, ko je za en artikel pisalo, da je "nedobavljiv", distributer, ki sem ga poklical direktno, je pa imel precej za povedati cez tisto trgovino, saj to ocitno ni bilo prvic, da so jim naredili tako stvar ("nedobavljivost"). Roba je seveda bila na lagerju in cisto normalno dobavljiva, cez nekaj dni pa se je tudi pojavila v tisti online trgovini ...
 

stein

Fizikalc
16. sep 2007
19.575
1
36
Citat:
Uporabnik miha72 pravi:
Saj garancijo da unoznik in ne prodajalec. Stvar pač neseš na servis za tistega proizvajalca, prodajalec ti samo pove kdo to je.
Dve stvari sta:
- garancija : uboznik/pooblaščeni servis/proizvajalec
- odgovornost za brezhibnost izdelka : _prodajalec_
 

amacar

Majstr
29. apr 2010
4.174
490
83
O sestavi.si ti lahko povem, da so super. Sem tam naročil 3 pc-je in smo se zmenili preko telefona, ter maila in roba je bila na dogovorjen dan doma. Zaenkrat še vsi 3-je brezhibno delajo tako da izkušenj z vračilom nimam. So mi pa, ker pri enem niso imel ina zalogi matične, sam pa sem pc potreboval, dali za enaki denar malo boljšo matično (dejansko ista, le zvok je imela 7.1 ne 5.1).