Problemi pri mrzlem zagonu Octavie

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.301
1.924
113
Evo sem že 4 nabavil..skupaj 36,20 EUR pri Olef-u. NGK


864478-10022010334.jpg
 

Priponke

  • 864478-10022010334.jpg
    864478-10022010334.jpg
    32,9 KB · Ogledi: 135

sad

Guru
24. avg 2007
21.169
9.803
113
Hehe, se mi je zdelo, da mora biti celo pod 10 EUR na kos.
cheer.gif

Če se ti da poslikaj, ko boš menjaval.
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.169
9.803
113
NGK ni ravno neka noname turška roba
wink-1.gif
.
Sicer pa lahko Bosch kupiš, pa bo. To se mi zdi, da je original vgradnja.
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.301
1.924
113
Od kje ti to? Potem bi se samo o teh svečkah govorilo, če bi tako crkovale. Jaz imam na mojem 170.000 na števcu...realno je verjetno preko 300 jurjev.
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.301
1.924
113
Evo zamenjano....

potek dela (za 1.9TDI 130 PS, awx):
- odstraniš okrasni pokrov
- odstraniš naftni filter
- odstraniš cevko hladilnega sistema, ki prekriva zadnjo (4 svečo)
- potegneš dol kapice s svečke (prve tri sem lahko z roko, zadnjo s kombinirkami).
- vzameš 10 podaljšano (!) gedoro, s podajškom (jaz sem uporabil kar dvojnega)...brez te gedore se praktično nima smisla zajebavat
(meni je na srečo posodil sodelavec kar komplet gedore)
- odviješ vsako svečo ven, zamenjaš z drugo (zašravfuješ z roko) zategneš z gedoro.

Porabim sem točno 45 minut časa.

Še par slikic (kolikor bo pač vidno):
865497-11022010335r.JPG
 

Priponke

  • 865497-11022010335r.JPG
    865497-11022010335r.JPG
    79,8 KB · Ogledi: 140

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.301
1.924
113
Sveče so ob desni strani glave motorja (ko gledaš v motor)
865506-11022010338r.JPG
 

Priponke

  • 865506-11022010338r.JPG
    865506-11022010338r.JPG
    90,2 KB · Ogledi: 138

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.301
1.924
113
- Z rdečo: cev, ki jo je potrebno sneti s hladilnega sistema
- z rumeno: cevke, ki grejo ven iz naftnega filtra (ena še manjka na slika)
- z modro: pozicija četrte sveče
865513-11022010340r.JPG
 

Priponke

  • 865513-11022010340r.JPG
    865513-11022010340r.JPG
    79,1 KB · Ogledi: 130

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.301
1.924
113
še slika gedore, s katero je šlo tipi topi:
865515-11022010342.jpg
 

Priponke

  • 865515-11022010342.jpg
    865515-11022010342.jpg
    58,4 KB · Ogledi: 130

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.301
1.924
113
Še ena malo bojlša slika...rdeče: pribl.pozicije sveč,. zelena: kaj je treba odstranit da prideš zraven.
865525-PICT7326rr.JPG
 

Priponke

  • 865525-PICT7326rr.JPG
    865525-PICT7326rr.JPG
    70,7 KB · Ogledi: 133

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.301
1.924
113
Nisem...to je pa naslednje kar sem mislil vprašat kako to narediti.

dam na akku - plus priklopim z vrha, minus pa s strani (na navoju)?

(ker če bo katera še dobra si jo bom shranil za vsak slučaj).
 

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
na ohisje kjer je navoj das minus tam kjer je nataknjen kabel na spic pa plus. Ce zazari v 2-3 sekundah je dobra. Da se ne bo zgodlilo da so vse dobre.....
wink-1.gif
 
Nazadnje urejeno:

sad

Guru
24. avg 2007
21.169
9.803
113
KSZ
Sicer pa za preverit svečke ni potrebno ven jemat. Samo potegneš dol konektorje, vzameš kabel in daš na plus, drugi konec pa rukneš v bližino vrha svečke. Če iskra preskoči je ok, če ni učinka potem je fuč. Preverjeno zadeva deluje. Pazit pa moraš, da se ne dotakneš bloka
grin1.gif
.

Še hipotetično vprašanje: konektorji za na svečke se vsaj pri TDI-ju zdi, da so vezani vsi na en priključek, torej zaporedno. Teorija pravi, da če je en v stiku, potem tudi ostali ne delajo (npr. če gledaš novoletne lučke). Torej je bolje konektor na ckrnjeni svečki dol staknit in potem vsaj ostale delajo. A se kje motim?
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.364
5.652
113
Citat:
Uporabnik sad pravi:
Še hipotetično vprašanje: konektorji za na svečke se vsaj pri TDI-ju zdi, da so vezani vsi na en priključek, torej zaporedno. Teorija pravi, da če je en v stiku, potem tudi ostali ne delajo (npr. če gledaš novoletne lučke). Torej je bolje konektor na ckrnjeni svečki dol staknit in potem vsaj ostale delajo. A se kje motim?

Ja ja pa uno ta crknjeno dat v stik da bi ostale 3 delale.....bog ne daj da bi sam ena delala....bi žarela skupaj z blokom.....pr V6 pa eni svečki bi mel pa že brener za blok talit
smile-1.gif
( po logiki zaporedne vezave ki si jo odprl )
 
Nazadnje urejeno:

sad

Guru
24. avg 2007
21.169
9.803
113
E [censored] ga, nismo vsi za vse. Eni znamo bolj meglo mešat, drugi pa kej električnega poštimat.
nahrung002.gif
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.364
5.652
113
Joj lih ene stare AAA akumulatorje zbujam.....a sem dal preveč toka k se je megla okol njih naredila?
evil.gif