Problem z novo televizijo

DizzyReed

Shmoo
5. avg 2007
7.663
220
63
41
Ljubljana Moste
juretov.blog.siol.net
prosim za pomoč:

včeraj sem nabavil TV ( LCD TV Philips 32PFL5405H ), zvečer ga prvič priklopil, vse lepo in prav, še več, zelo sem navdušen.

danes zjutraj pa sem hotel sprobati, če je res Xbox preko HDMI-ja taka bomba, kot so mi vsi govorili. izklopim TV (na glavnem stikalu, I/0) dam iz štroma Xbox, povežem, želim prižgat - tema. Xbox se normalno zažene, medtem ko TV popolna tema - tudi lučka za standby ne gori. in ja, sem glavno stikalo vklopil nazaj ... skratka - so te nove televizije kaj občutljive na take izklope in rabi nekaj časa po vklopu glavnega stikala (po 10 minutah sem moral iti ven) ali je dejansko napaka v televiziji?

če gre za napako, kaj narediti? to je verjetno stvarna napaka - grem na Harvey Norman, kjer je TV kupljen, ali na uradni servis? če se gre na servis - kdo ga ima? (nisem našel na uradnih papirjih ...
redface-1.gif
)

lp, Dizzy
 

NAVI_boy

Fizikalc
29. nov 2007
2.368
0
36
Jaz sem najprej nadgradil firmware, čeprav še vedno nisem rešil problema z samovžiganjem televizije in samodejnim spreminjanjem glasnosti. Kot da je s to serijo 5 nekaj narobe.
 

lenovo

Pripravnik
17. avg 2009
193
0
16
imaš servis:
Eltus Plus , na Tbilisijski 59
Prešeren ,Litijska 12a

To je za LJ
 

NAVI_boy

Fizikalc
29. nov 2007
2.368
0
36
Ja, tudi nov firmware ne pomaga in po nasvetu uradnega servisa še naj počakam do naslednje nadgradnje in če potem tudi ne bo bolje, jo pa naj prinesem na servis. Zanimivo, pa še en mesec je nimam doma. Zgodilo se mi je že tudi, da daljinec ni bil odziven oziroma mogoče celo televizija, kot pri tebi. To je bilo par minut, potem pa dela.
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.082
4.060
113
Citat:
Uporabnik DizzyReed pravi:
problem je v tem, da sploh ne morem prižgat TV.

To je očitno normalno, ni napaka. Kaj boš težil na servisu pa nosil nazaj, tako si kupil sprijazni se!
grims-1.gif


Mislim če se TV ne prižge spljoh, a je res potrebno vprašat na forumu kaj naredit?!
jezen.gif
 

guardy

Guru
3. avg 2007
8.484
1.050
113
Obišči stran
Citat:
Uporabnik DizzyReed pravi:
prosim za pomoč:

včeraj sem nabavil TV ( LCD TV Philips 32PFL5405H ), zvečer ga prvič priklopil, vse lepo in prav, še več, zelo sem navdušen.

danes zjutraj pa sem hotel sprobati, če je res Xbox preko HDMI-ja taka bomba, kot so mi vsi govorili. izklopim TV (na glavnem stikalu, I/0) dam iz štroma Xbox, povežem, želim prižgat - tema. Xbox se normalno zažene, medtem ko TV popolna tema - tudi lučka za standby ne gori. in ja, sem glavno stikalo vklopil nazaj ... skratka - so te nove televizije kaj občutljive na take izklope in rabi nekaj časa po vklopu glavnega stikala (po 10 minutah sem moral iti ven) ali je dejansko napaka v televiziji?

če gre za napako, kaj narediti? to je verjetno stvarna napaka - grem na Harvey Norman, kjer je TV kupljen, ali na uradni servis? če se gre na servis - kdo ga ima? (nisem našel na uradnih papirjih ...
redface-1.gif
)

lp, Dizzy

Direkt v trgovino in povedat, da se ni prižgal od novega
wink-1.gif
 

bpfc

Majstr
12. sep 2008
1.901
55
63
Kolikor sem čital po forumih, so tudi drugi že imeli podobne težave s Philipsom. Jaz bi odnesel nazaj in zahteval drugo firmo. Ne čakaj na kakšen nov firmvare, ali na kakšne druge finte.
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.082
4.060
113
Pri nas doma je 2 leti star 32PFL5403D pa deluje normalno! Je pa to dokaj star model, tako da ti verjetno kaj dosti ne pomaga!
grin1.gif
 

DizzyReed

Shmoo
5. avg 2007
7.663
220
63
41
Ljubljana Moste
juretov.blog.siol.net
dokler je delal, to je blo enih ... 10 ur, je delal normalno, se ni prižigal sam, se ni nič glasnost spreminjala, nič od tega.

kdaj so se pa ti problemi pojavili? takoj, ali kasneje?

res me mika, da bi šel direkt v Harvey Norman uveljavit stvarno napako ... al moram to it na servis?

kar se pa tiče menjave za drug aparat, pa dvomim, da se bo dalo, ker sem vzel na obroke (hitri kredit) ...
redface-1.gif
 

panoramic

Fizikalc
20. mar 2010
1.837
0
36
Ne hodi na servis, ampak direkt nazaj v trgovino. In ne pusti se prepričati k uveljavljanju garancije, temveč uveljavljaj stvarno napako. Povej, da je bil TV DOA (dead on arrival) in zahtevaš vračilo kupnine.
 

DizzyReed

Shmoo
5. avg 2007
7.663
220
63
41
Ljubljana Moste
juretov.blog.siol.net
okej, will do that.

kakšen nasvet, kako se jih "lotiti"? ker verjetno se bodo branili z vsemi 4? in me verjetno pošiljali tudi na servis in podobno?

nisem še nikoli bil v podobni situaciji ...

v primeru, da sem že naredil obročno odplačevanje (famozni Harveyev hitri kredit), lahko zahtevam stornacijo vsega in magar vzamem drug TV al kaj podobnega?
tongue-1.gif


saj pravim, nikoli še nisem bil v podobni situaciji in mi kakršen koli nasvet pride prav.

(čeprav mi ima Philips lepšo sliko od Sonyjevega, pa brez veze se mi zdi dajat dodatnih 100 eur za brskanje po netu prek TV-ja in USB z Dvix predvajanjem, ker tega ne rabim)
 

panoramic

Fizikalc
20. mar 2010
1.837
0
36
Sprintaj si člene 458, 459 in 468 iz obligacijskega zakonika, pa za vsak slučaj zraven še telefonsko tržnega inšpektorata.

Verjetno pa bi znali kaj komplicirati zaradi kredita ... če imajo pri njih kakšen drug TV, ki bi ti odgovarjal, se dogovori, da ti naredijo dobropis (najbolj elegantna varianta), sicer pa zahtevaj, da kredit stornirajo. Tega se bodo najbrž izogibali kot hudič križa, ampak po zakonu so dolžni vrniti kupnino.

Ne bit "mevžast" in poslušati njihovih "razlag" in "pojasnil". Če bodo komplicirali, jim pomoli pred nos sprintane člene OZ in povej, da zahtevaš to, kar piše v njih, sicer ta trenutek pokličeš TIRS in podaš prijavo zoper njih.
 

NAVI_boy

Fizikalc
29. nov 2007
2.368
0
36
Problemi pri mojem TV so se začeli pojavljat 14 dni od nakupa, prej je delalo bp. Pišem mail na tehnično pomoč in mi odgovorijo, da se naj obrnem na lokalnega pooblaščenega serviserja. Potem sem bil pri njemu in je rekel, da naj počakam na nov FW, če ne bo boljše, pa naj prinesem k njim.
 

Numy

Majstr
1. jan 2008
9.858
392
83
Jaz imam 2 tvja iz te serije 46" in še tretjega naročenega 52", pri prvih dveh nobenih težav.
 

BlonG

Pripravnik
10. avg 2010
174
15
18
Sklicuj se na stvarno napako ( 37. člen ) NE na garancijo!

To pa zato, ker boš lahko v tem primeru SAM odločal (37.c člen) ali želiš da:
- ti odpravijo napako,
- vrnejo del kupnine (manjša vrednost TVja zaradi napake),
- zamenjajo TV z novim brezhibnim,
- vrneš TV in zahtevaš nazaj celotno kupnino.

Če bi uveljavljal garancijo, potem nimaš toliko možnosti. Več informacij >
 

stein

Fizikalc
16. sep 2007
19.575
1
36
Citat:
Uporabnik DizzyReed pravi:
saj pravim, nikoli še nisem bil v podobni situaciji in mi kakršen koli nasvet pride prav.
Nasveti: www.uvp.gov.si

Če slabo lažeš, potem raje sploh ne. Povej, da je par ur delal, potem si izklopil iz elektrike, vklopil pa se več ni.
Lahko počakaš, da oni ponudijo kaj, preden s členi "napadeš".

Za H-N ne vem, ponekod ne komplicirajo, ponekod pa orenk...
 

Jado

SCANIA, na uro ziher 140
21. maj 2008
15.621
208
63
Kranj
STVARNA NAPAKA, odpraviti jo morajo v 8 dneh.

- zamenjajo TV z novim brezhibnim,
- vrneš TV in zahtevaš nazaj celotno kupnino.