Problem Piaggio ZIP50

sad

Guru
24. avg 2007
20.885
9.549
113
S tem skuterjem sta se dva (skupaj 180 kg) vozila pri 35 stopinjah. Od takrat motor, ko se segreje izgubi moč. Predvidevam, da se je cilinder pregrel. Je še kakšna druga možnost?
Če je cilinder je sanacija ista kot včasih pri Tomosih? Brušenje cilindra za eno ali dve stopnji in ustrezen bat? Kakšen je kaj okviren strošek za to?
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
41.861
5.626
113
Predvidevam da je motor zračno hlajen? ( ne poznam na pamet katweri so AC kateri pa LC )....

Če je zračno hlajen se da kupit plastičen ror k ga montiraš na zračnik....da malo bolj zajema zrak v poletni vročini:

Naprimer tole: http://www.skuterist.si/index.aspx?source=katalog&grupa=201&id=AC093516

Najdi tam pod kriteriji: skuter/piaggio/Zip (nevem katerega maš...letnik...model.... da vidiš če paše

Sem iskal tudi na www.cilinder.si žal neuspešno

Najlažje boš pogledal če je prijelo bat tako da odšravfaš auspuh...in se tam vidi če je obdrajsan (prvo prime na izpušni strani ker je bolj vroče)....potem pa menjava bata (maš tudi opcije na teh straneh z nadmerami)n in kako brušenje.......pa kup kak odprt bat (bolj porezane stene....na lunco)......da bo biolš letel
smile-1.gif


Potem pa še kak tak mod da se rešiš blokad v originalnem auspuhu
smile-1.gif
( poglej če maš deljen auspuh...iz dveh delov!!! ) http://www.skuterist.si/index.aspx?source=katalog&grupa=104&id=20540000

Pa kako mal večjo dizo da ne bo presuha mešanca ( maš na izboru 5mm al pa 6mm......ne vem kake ma (predvidevam) al weber OM 12 al pa DellOrto PHVA 12 frgazar
tongue-1.gif


P.S: menjava izpušne cevi kar lepo doprinese k živahnosti ( preizkušeno na gileri runner) ....pa tud motor se bo manj pregreval ker ga ne bo dušilo ( če imaš blokade še not)

Brušenje......hm tega je že 12 let nazaj na LPPju.......po spominu tm okol 7000-10.000 sit
smile-1.gif
 
Nazadnje urejeno:

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
41.861
5.626
113
Pa še nasvet.......zračno hlajene mašine so v poletni vročini bolj občutljive....

Polek olja ki ti ga samo meša.....zvrn še par kaplc v sam rezervoar da bo bolj bogata mešanca (ne pretiravat) Tista avtomatska oljna pumpa ( po pripovedi mehanika na scooterservisu) naj bi od 5000 obratov naprej filala enako olja scooter se pa vrti 10-12k....

Plus uporabi sintetično olje!!! ( bolje za zračno hlajene mašine ker se bolj segrevajo od vodno hlajenih )
 
Nazadnje urejeno:

Ralliart

Fizikalc
26. sep 2007
4.765
3
38
Nevem ce se splaca brusit, kaksen italijanski kit 50 kups pa je pomojem vseskuapj 50eur ali manj? Z brusenjem bo se bolj obcutljiv
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
41.861
5.626
113
Zakaj? Na APN4 sem brusil iz 38 na 40 ( odneslo zeggerco pri sorniku in je bil ris) .......zračno hlajen...napiljen...pa dela BP

Sam lepo ga morjo pohonat......da ni pretesna toleranca
 
Nazadnje urejeno:

Ralliart

Fizikalc
26. sep 2007
4.765
3
38
Ja sej bo vrjetno vse lepo delalo,ampak logis ce tansas stene cilindru bolj bo obcutljiv na pregretje, samo je treba prej pogledat kolk je cel kit 50ccm3 ker ga lahko da isto pride na koncu, ko smo to v tolarjih kupoval je bilo pocen
 
Nazadnje urejeno:

Podobne teme