Predvidevam da je motor zračno hlajen? ( ne poznam na pamet katweri so AC kateri pa LC )....
Če je zračno hlajen se da kupit plastičen ror k ga montiraš na zračnik....da malo bolj zajema zrak v poletni vročini:
Naprimer tole:
http://www.skuterist.si/index.aspx?source=katalog&grupa=201&id=AC093516
Najdi tam pod kriteriji: skuter/piaggio/Zip (nevem katerega maš...letnik...model.... da vidiš če paše
Sem iskal tudi na
www.cilinder.si žal neuspešno
Najlažje boš pogledal če je prijelo bat tako da odšravfaš auspuh...in se tam vidi če je obdrajsan (prvo prime na izpušni strani ker je bolj vroče)....potem pa menjava bata (maš tudi opcije na teh straneh z nadmerami)n in kako brušenje.......pa kup kak odprt bat (bolj porezane stene....na lunco)......da bo biolš letel
Potem pa še kak tak mod da se rešiš blokad v originalnem auspuhu
( poglej če maš deljen auspuh...iz dveh delov!!! )
http://www.skuterist.si/index.aspx?source=katalog&grupa=104&id=20540000
Pa kako mal večjo dizo da ne bo presuha mešanca ( maš na izboru 5mm al pa 6mm......ne vem kake ma (predvidevam) al weber OM 12 al pa DellOrto PHVA 12 frgazar
P.S: menjava izpušne cevi kar lepo doprinese k živahnosti ( preizkušeno na gileri runner) ....pa tud motor se bo manj pregreval ker ga ne bo dušilo ( če imaš blokade še not)
Brušenje......hm tega je že 12 let nazaj na LPPju.......po spominu tm okol 7000-10.000 sit