Primerjava co2 pri razlicnih gorivih

blazek33

Fizikalc
3. nov 2012
131
55
28
Smešni ste mi s temi teorijami zarot, res zelo smešni.

Promet ima kar velik vpliv na zrak, ni to pljunek v morje kot skušate nekateri prikazat, seveda se pa mora še veliko storiti na drugih področjih. Tele male kurilne naprave so aktualna problematika že nekaj časa, samo regulirati je to zelo težko. Pri avtih se zdi da je lažje, čeprav ko vidiš kaj vse naredi TP se tudi vprašaš če je to lahko sploh res.

Je dobesedno je osebni promet samo pljunek v morje.Na discoveriju je bila oddaja o največjih tovornih ladijah,ki lahk pripeljejo 15.000 in več kontejnerjev.
Ena taka ladja onesnaži zrak isto kot milijarda osebnih vozil,kar se na zdravju ljudi,ki bivajo v bližini prisranišč že drastično pozna na zdravju pa ni to nikjer
objavljeno.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.090
5.660
113
Lahko preberes/te če te/vas zanima...

https://www.bobistheoilguy.com/foru...s/3852486/1/used-oil-large-ship-air-pollution
The information I find beggars belief. While we worry about low SAPS, Mid SAPS, etc. Just 16 major ships emit as much sulphur in one year as ALL THE CARS ON EARTH. And there is a fleet of over 1000 of those ships according to some of the articles. This is so massive I have trouble believing it is anywhere near true and yet the data looks pretty solid. And there is some effort to clean it up but it won't bear fruit till the 2020's apparently.
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Nova EU regulativa se pesni in se bo lotila ravno emisij ladjarjev, potem pa pridejo na vrsto pa še letalci.

Sicer pa glavna poanta ni nujno zgolj CO2, temveč to, da so nafta in ostali ogljikovodiki neobnovljiv omejen vir energije.
In če imamo kaj pameti, bomo seveda delali v smeri alternativ in seveda najbolj v smeri obnovljivih virov. Če so slednji celo lokalni in ne v Savdski Arabiji, še toliko bolje. Vse drugo je samo čakanje na bridki konec, ki enkrat pride, tako kot pijanec enkrat do konca spije flašo vina.
 
  • Všeč mi je
Reactions: hermann

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Tudi jadra so v igri, pa se ne zajebavam. Če zbije porabo samo za 10 posto, je to že velik učinek.
Drugače pa bo regulacija podobno kot pri avtomobilih. Zbijanje emisij, sploh sranja z delci in žveplom. Kako bodo proizvajalci ladij to rešili, pa je njihov problem, oz. stvar domišljije. Do sedaj itak ni bilo regulacije in s tem tudi ne motivacije za bilokaj. Časovni roki bodo pa postavljeni v parih desetletjih, torej ni govora iz danes na jutri delat revolucijo. Je pa konec obdobja, jebe mi se za vse.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.749
829
113
Emisije žvepla so direktno vezana na gorivo, ki ga kuri motor, če imajo ladje v okolici pristanišč predpisano drugo gorivo kot na odprtem morju in to spoštujejo, potem pač ne moreš rečt, da je okolica pristanišč onesnažena z žveplom. NOx v okolici pristanišč pa je zelo velik problem zaradi ladij, to pa iz Italije pride občasno tudi do nas v obliki povišanega ozona.