- celoten življenjski cikel vozila v študiji je 150k km, dalj časa kot se EV vozi po cesti bolj čist bo.
- študija je Nemška, za elektriko so uporabili 579 g/kWh iz leta 2013. Vrednosti v živo so
take
- študija povsem zanemari izpuste škodljivih emisij, ki vplivajo direktno na zdravje ljudi.
- PHEV pogoni so v veliki meri potuha da se pride do subvencij, niso vsi modeli enaki, veliko jih je sedaj z WLTP padlo nad mejo 50 g, kar je edino prav.
Za C-D segment vozil so vrednosti take:
Diesel Mazda 3 SKYACTIV-D 105 Sports-Line
Benzin VW Golf 1.5 TSI ACT BMT Highline
Erdgas (CNG)Mercedes B 200 c 7G-DCT
Autogas (LPG)Dacia Logan MCV TCe 90
Hybrid - Toyota Prius 1.8 Hybrid Executive
PlugIn - HybridToyota Prius 1.8 Plug-In Hybrid Comfort
Elektro - Hyundai IONIQ Elektro Style
Podrobnosti:
https://www.adac.de/infotestrat/umwelt-und-innovation/abgas/oekobilanz/default.aspx
Torej najčistejši je IONIQ electric, potem Prius PHV, nato Prius, MB na CNG in šele potem Mazda Diesel. Celotno sliko kvarita Volvo XC90 T8 PHEV in Tesla Model X, ki so ga nekako primerjali ob boku MB E klase.