prikolica

jello

Guru
22. sep 2008
10.151
3.869
113
Tukaj si zdaj ti na VELIKO vse pobrkal. Pravila za SUV veljajo enako kot pri vseh drugih osebnih vozilih, težava SUV je da so pretežki.

NDM ni teža vozila. Pathfinder ima skupne mase koliko? Tam nekje 2.800kg, kar si ti navedel pa je teža vozila (pripravljenega za vožnjo). In zaradi tega si praktično z vsem kar pripneš zadaj čez 3.500 kg in z B ne gre.
 

C152SLO

Fizikalc
21. avg 2007
1.444
1
36
Ker ravno delam izpit za BE ...

Pathfinder ima vsaj moj NDM 3000kg. To pomeni, da lahko z B kategorijo pelješ prikolico ki ima NDM 500kg in potem konec.

Če bi z njim peljal prikolico do NDM 1250kg bi ti zadostovala koda 96, če pa bi bila prikolica z NDM večjim od 1250kg (1251kg ...) moraš delati BE izpit.

To pomeni:

1) zdravniški pregled
2) poslušanje teorije
3) izpit iz teorije
4) 20 ur vožnje
5) izpit

Naj omenim še največji biser ob biserov ... pri zdravnišjem pregledu za BE (vožnja prikolice) moraš imeti potrdilo od PSIHOLOGA.

Ja prav ste prebrali, moraš iti delat psihološke teste iste kot nekdo, ki bo varnostnih in bo nosil pištolo ali pa bo vozil šleperja. Seveda takšen totalno brezvezen test in mnenje ni zastonj. Jaz bi na te teste poslal kretene birokratske, ki so se v naši državi spomnili tega pravila. Slovenija od kod lepote tvoje ... oziroma Slovenija od kje pobiraš te kretene.

Tako te takšen izpit za BE stane minimalno 700€.
 

C152SLO

Fizikalc
21. avg 2007
1.444
1
36
Pri meni piše NDM 3000kg.

In potem si hitro mimo ... jaz sem se tako fajn uštel in sedaj se po 20 letih učim teorije
cheer.gif


Saj ni nič težkega, par fint ... v ponedeljek grem pisat teste
cheer.gif
 

jello

Guru
22. sep 2008
10.151
3.869
113
Ko se enkrat spraviš delat je čist vseen qrc če narediš kar E in je mir. Čez pol leta ko boš hotel peljat kombi in zadaj eno tono si boš pa kodo 69 lahko nekam vtaknil.

Sem delal leta 1999. Takrat si rabil zdravniškega, 10 ur in teorijo. Že to se mi je zdel toomuch. Pa vprašanja tipa koliko lahko pelje avtobus po avtocesti. Samo da se kasira.
bonk.gif
 

Romzi

Guru
4. sep 2008
9.636
3.450
113
Dobrova pri LJ.
Citat:
Uporabnik C152SLO pravi:
Ker ravno delam izpit za BE ...

Pathfinder ima vsaj moj NDM 3000kg. To pomeni, da lahko z B kategorijo pelješ prikolico ki ima NDM 500kg in potem konec.
Ne. Z B lahko voziš B kategorijo (pa tudi če ima sam avto NDM 3500kg) PLUS lahki priklopnik NDM 750 kg. Glupi predpisi, ampak tako pač je.
 
Nazadnje urejeno:

Romzi

Guru
4. sep 2008
9.636
3.450
113
Dobrova pri LJ.
Citat:
Uporabnik x5x pravi:
...ker ni potrebno registracije/zavarovanja.
Strošek je majhen, v primeru da se prikolica vozi z različnimi vozili, ni treba stalno menjat tablic.
Citat:
... ker je vozna z b
Sem že pisal - če je avto z NDM do 2200 kg, lahko tudi prikolo z NDM 1300kg voziš z B. Pa še legalen si, če voziš malo težja bremena - kar je praktično takoj, lahki priklopiniki imajo nosilnost od 500-600kg (20 vreč cementa), kar presežeš za keks.
Citat:
...zakaj aksa 1300 ... ker pač lahko 😀
Lahko ja... saj lahko se tudi userješ na sredo ceste - ker pač lahko...
1300 kg akso prav lepo plačaš. Homologirano pa na 750kg NDM. Če težo presežeš, je vseen penis če voziš doma narejeno neregistrirano prikolico s tretjo tablico. Je najcenjša opcija. Pa vsaka je bila vsaj enkrat že "stestirana" da zdrži tudi tono in pol robe.
evil.gif
Če te ne dobijo, je OK.
 

sgh

Fizikalc
19. feb 2014
2.644
0
36
Pongratz imam 15 let ! Na vsake dve leti obvezno zamenjati vse pakne,ker jih odtrga zraven tudi zajle ! Ko je bila nova tudi ni zdržalo 3 leta!
Od soli je bila tudi že po enem letu tako umazan,da nisem mogel nikakor jo oprat.
Je pa res da se dobijo vsi deli,tako da jo lahko praktično sestaviš novo! Vendar po 10 letih vložiš za vsaj polovico cene prikolice!
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.478
5.016
113
Zanimivo, svak ima neko jugoslovansko aluminijasto zadevo, ki jo je podedoval. Sedaj je registrirana na 900 kg skupne mase, keson ima kaka 2,2 metra, pelje se mirno, da hitro pozabiš, da je zadaj. Ne spomnim se, da bi kdaj rekel, da je rihtal naletno zavoro. To dela kot treba, edino ročen poseg je potreben, ko voziš vzvratno. Je pa bila potrebna nekaj varjenja, ker so občasno vozili mini bager. Tega ravno ne vzdrži, legalno pa tudi ni.
Evo, da ne bo kdo rekel, da zmeraj jamram čez SFRJ
smile-1.gif
 

C152SLO

Fizikalc
21. avg 2007
1.444
1
36
Citat:
Uporabnik Romzi pravi:
Citat:
Uporabnik C152SLO pravi:
Ker ravno delam izpit za BE ...

Pathfinder ima vsaj moj NDM 3000kg. To pomeni, da lahko z B kategorijo pelješ prikolico ki ima NDM 500kg in potem konec.
Ne. Z B lahko voziš B kategorijo (pa tudi če ima sam avto NDM 3500kg) PLUS lahki priklopnik NDM 750 kg. Glupi predpisi, ampak tako pač je.

Kolikor imam jaz informacije to ne drži. Skupna NDM avta in NDM prikolice je lahko 3500kg in nič več. Razen za BE 95 kjer je lahko 4250kg.

Ampak o tem teče vedno vroča debata, ker si očitno niti predlagatelji zakona niso enotni kaj je kaj.
 

jello

Guru
22. sep 2008
10.151
3.869
113
Citat:
Uporabnik sgh pravi:
Pongratz imam 15 let ! Na vsake dve leti obvezno zamenjati vse pakne,ker jih odtrga zraven tudi zajle ! Ko je bila nova tudi ni zdržalo 3 leta!
Od soli je bila tudi že po enem letu tako umazan,da nisem mogel nikakor jo oprat.
Je pa res da se dobijo vsi deli,tako da jo lahko praktično sestaviš novo! Vendar po 10 letih vložiš za vsaj polovico cene prikolice!

Če greš gledat prikolice ostalih znamk boš videl da jih ima vsaj 9 od desetih enake dele zavor in podvozja (Al-Ko). Pa elektrike tudi. Pongratz sam ne dela nobene od teh zadev, ampak samo montira (na pri njih zašvasana in sestavljena ogrodja).
 

Romzi

Guru
4. sep 2008
9.636
3.450
113
Dobrova pri LJ.
Citat:
Uporabnik C152SLO pravi:
Citat:
Uporabnik Romzi pravi:
Citat:
Uporabnik C152SLO pravi:
Ker ravno delam izpit za BE ...

Pathfinder ima vsaj moj NDM 3000kg. To pomeni, da lahko z B kategorijo pelješ prikolico ki ima NDM 500kg in potem konec.
Ne. Z B lahko voziš B kategorijo (pa tudi če ima sam avto NDM 3500kg) PLUS lahki priklopnik NDM 750 kg. Glupi predpisi, ampak tako pač je.

Kolikor imam jaz informacije to ne drži. Skupna NDM avta in NDM prikolice je lahko 3500kg in nič več. Razen za BE 95 kjer je lahko 4250kg.

Ampak o tem teče vedno vroča debata, ker si očitno niti predlagatelji zakona niso enotni kaj je kaj.
Napačne informacije imaš. Govora je o B+lahki priklopnik. Po domače: "B+lahki priklopnik = še vedno B". Pravzaprav lahko motornim vozilom tudi drugih kategorij (C1, C, D1 in D) dodaš lahki priklopnik, pa ostaneš znotraj kategorije. Lahko tudi bolj enostavno: lahki priklopnik ne spremeni kategorije vlečnega vozila.
EkB pa rabiš ko imaš vozilo ki ga sicer lahko voziš z B + priklopnik (ki ni lahki priklopnik tj. NDM > 750kg) in velja od skupne NDM (seštevek NDM vozila in NDM prikolice) 3500 kg pa do skupne NDM 4250 kg.
V vseh navedenih primerih moraš seveda vedno upoštevati tudi homolgacije vozil (da s Twingom ne voziš prikole z NDM 1500kg recimo).
 

Seba81

Majstr
25. avg 2009
2.050
119
63
Doma
Kurz, mam kar C+E za vsak slučaj 😉, drugac pa kako avto šolo vprašat ali pa Apollota za razjasnitev.