Dvomim, da bo to šlo z v zadnje tako popularnimi NOx skozi. Razen, če bi dušik znali izločiti že na vhodu zraka v motor.Citat:
Uporabnik Kamele0N pravi:...bodo temperature v zgorevalni komori 1000+ stopinj...
Citat:
Uporabnik Kamele0N pravi:
Pa niti ne gre tolk za tolerance.....
Gre za to da se lotevajo manjšanja porabe na napačnem koncu.....naj začnejo delat keramične bloke.....pa keramične ležaje pa implementirajo suho mazanje (MoS2?) pa bodo temperature v zgorevalni komori 1000+ stopinj in se bo stem povečala efektivnost IC motorja
Ne pa da not tlačijo vodo......prevlečejo stare poznane materiale z par mikroni karbidnih trdnin da stem malo zavlečejo samodestrukcijo motorja....prišparajo 2dcl na 100km in vsi mormo bit veseli.....sploh ko bo motor po 5ih letih za generalno....in bodo ekologi zaslužli......
Pač ekologijo (strošek) prevalijo na končnega uporabnika in le ta mora še ploskat zravn
Citat:
Uporabnik Hondi pravi:
ja, najverjetneje na motorjih, ki imajo zobati jermen "znotraj" motorja, v olju, kot verigo
ContiTech mi je predstavil zadevo prejšnji četrtek na šolanju za zobate jermene
Citat:
Uporabnik crashednburnt pravi:
Citat:
Uporabnik Hondi pravi:
ja, najverjetneje na motorjih, ki imajo zobati jermen "znotraj" motorja, v olju, kot verigo
ContiTech mi je predstavil zadevo prejšnji četrtek na šolanju za zobate jermene
Tole ima že Ford 1.0 EcoBoost kar nekaj časa.