Prihaja VW 508.00/509.00 standard

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Novi motorji tudi nimajo več luft plus minus milimeter in starinske materiale, da bi morali laufat na Ina Delta 5 15W40.
smile-1.gif
 
Nazadnje urejeno:

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.057
5.657
113
Pa niti ne gre tolk za tolerance.....

Gre za to da se lotevajo manjšanja porabe na napačnem koncu.....naj začnejo delat keramične bloke.....pa keramične ležaje pa implementirajo suho mazanje (MoS2?) pa bodo temperature v zgorevalni komori 1000+ stopinj in se bo stem povečala efektivnost IC motorja

Ne pa da not tlačijo vodo......prevlečejo stare poznane materiale z par mikroni karbidnih trdnin da stem malo zavlečejo samodestrukcijo motorja....prišparajo 2dcl na 100km in vsi mormo bit veseli.....sploh ko bo motor po 5ih letih za generalno....in bodo ekologi zaslužli......

Pač ekologijo (strošek) prevalijo na končnega uporabnika in le ta mora še ploskat zravn

 
Nazadnje urejeno:

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.057
5.657
113
10 let nazaj smo gledal da ma motorno olje čimvečji HTHS količnik...da stem zagotavlja čimboljšo zaščito.....sedaj majo sae40 sintetike 3,5-3,8 HTHS

Sedaj gredo pa to manjšat na 2,9....2,6 zato da bodo pridobil pri porabi
bonk.gif
 

alkoholik

RudolF
23. jul 2007
16.532
2.910
113
v lokalni ostariji
kameleon, eko se prodaja. prodaja se nizka poraba. mali co2 izpusti. življenska doba avtomobila je pa že sedaj predolga.včasih so 10 let stari že zgnili (ali bili na dobri poti da zgnjijejo)... pa sedaj?
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.478
5.016
113
Citat:
Uporabnik Kamele0N pravi:...bodo temperature v zgorevalni komori 1000+ stopinj...
Dvomim, da bo to šlo z v zadnje tako popularnimi NOx skozi. Razen, če bi dušik znali izločiti že na vhodu zraka v motor.
 

Zmago1

Pripravnik
30. nov 2010
881
4
18
In kaj je prednost tega olja? servisni intervakl je 10k miles cca 15.000 km , pa sej že 10 let obstaja servisni int. 30.000km,....
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Obstaja tudi servisni interval milijon milj. Na ladjah in nekaj deset milijonov milj na avionih.
smile-1.gif
 

Nitroo

Fizikalc
27. jan 2009
507
67
28
Jaz mislim da bo katastrofa. Vozim 2.0 TSIja in mi je ob uporabi olja 5w30 žrl 1 l na 10k km. Ob menjavi za 5w40, ki tudi ustreza standardom je poraba olja 0. Če pogledaš subarujeve izkušnje z 2.5 FB bencinskim motorjem je olje 0w20 eno sranje, ki ga vlivaš skoraj toliko kot bencina. In vse samo zato, da imajo na testu 0,3 l manjšo porabo....
Seveda je Subaru zadevo zrihtu z novimi batnimi obročki v roku ene dveh let... Se pa bojim da bo VAG tolk butast, da se ne bo naučil od drugih, ampak bo ponavljal vajo. Nauk te basni.... vsaj nekaj let ne kupuj TSI motorjev...
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Kot sem že napisal. Nova motorna olja narekujejo tudi spremembe motorjev. In potem težav ni. Tudi pri 500.000 km.
2438409-PRIUS_OM_Europe_OM47A31E.jpg
 

Priponke

  • 2438409-PRIUS_OM_Europe_OM47A31E.jpg
    2438409-PRIUS_OM_Europe_OM47A31E.jpg
    32 KB · Ogledi: 174

Drifter

Fizikalc
22. jul 2007
1.167
14
38
Citat:
Uporabnik Kamele0N pravi:
Pa niti ne gre tolk za tolerance.....

Gre za to da se lotevajo manjšanja porabe na napačnem koncu.....naj začnejo delat keramične bloke.....pa keramične ležaje pa implementirajo suho mazanje (MoS2?) pa bodo temperature v zgorevalni komori 1000+ stopinj in se bo stem povečala efektivnost IC motorja

Ne pa da not tlačijo vodo......prevlečejo stare poznane materiale z par mikroni karbidnih trdnin da stem malo zavlečejo samodestrukcijo motorja....prišparajo 2dcl na 100km in vsi mormo bit veseli.....sploh ko bo motor po 5ih letih za generalno....in bodo ekologi zaslužli......

Pač ekologijo (strošek) prevalijo na končnega uporabnika in le ta mora še ploskat zravn

zmaga.gif
 

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.545
433
83
ja, najverjetneje na motorjih, ki imajo zobati jermen "znotraj" motorja, v olju, kot verigo
ContiTech mi je predstavil zadevo prejšnji četrtek na šolanju za zobate jermene
 

crashednburnt

Majstr
Osebje foruma
20. jul 2007
8.745
434
83
Goriška
www.avtopro.si
Citat:
Uporabnik Hondi pravi:
ja, najverjetneje na motorjih, ki imajo zobati jermen "znotraj" motorja, v olju, kot verigo
ContiTech mi je predstavil zadevo prejšnji četrtek na šolanju za zobate jermene

Tole ima že Ford 1.0 EcoBoost kar nekaj časa.
 

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.545
433
83
Citat:
Uporabnik crashednburnt pravi:
Citat:
Uporabnik Hondi pravi:
ja, najverjetneje na motorjih, ki imajo zobati jermen "znotraj" motorja, v olju, kot verigo
ContiTech mi je predstavil zadevo prejšnji četrtek na šolanju za zobate jermene

Tole ima že Ford 1.0 EcoBoost kar nekaj časa.

vem, ampak saj veš, jaz sem VAGovec
evil.gif