Pri kolesu poči (Audi A3)

Ralliart

Fizikalc
26. sep 2007
4.765
3
38
Pocen amortizer? Ker zadaj pa res nevem kaj lahko se poka ker ni takih vitalnih delov kot spredaj.
 

MB91

Pripravnik
5. feb 2012
133
0
16
zasluzi.net
Evo danes bil avto na servisu in serviser je reko, da je vse ok, ter da je možno da je kak majhen ležaj al pa kaj načet ali pa samo led na amortizerju ali kaj podobnega.
 

corsol

Guru
11. mar 2010
3.003
973
113
Citat:
Uporabnik MB91 pravi:
Evo danes bil avto na servisu in serviser je reko, da je vse ok, ter da je možno da je kak majhen ležaj al pa kaj načet ali pa samo led na amortizerju ali kaj podobnega.

majhen ležaj
aplauz.gif
 

qbm

Pripravnik
1. sep 2007
160
0
16
Na mojem A3 tudi vse poka in škripa, levi homokinetični, desno kolo ropota kot da bi imelo luft pri požiranju neravnin (baje volanska letev), zadaj desno vsake toliko zaruži kot bi imel zarjavel amotizer, za povrhu pa še cel avto vibrira, najbolj na 2k obratih v vsaki prestavi.... bo treba prodat ta jajca in kakšnega dobrega Renaulta vzet.
 

naliM

Majstr
26. sep 2007
1.394
231
63
Citat:
Uporabnik qbm pravi:
Na mojem A3 tudi vse poka in škripa, levi homokinetični, desno kolo ropota kot da bi imelo luft pri požiranju neravnin (baje volanska letev), zadaj desno vsake toliko zaruži kot bi imel zarjavel amotizer, za povrhu pa še cel avto vibrira, najbolj na 2k obratih v vsaki prestavi.... bo treba prodat ta jajca in kakšnega dobrega Renaulta vzet.

Preden zaradi ropotanja preko neravnin menjaš volansko letev ($$$), preveri gumici pri vpetjih sprednjega stabilizatorja. Sem imel enak problem na S3, sumil volansko letev, a na srečo je bila rešitev poceni in učinkovita.
 

paci

Fizikalc
19. jul 2007
1.573
8
38
Eni ležaji so tudi tam na vrhu kjer sta vpeta amortizer in vzmet na notranji strani blatnika ..
 

B81

22. jul 2007
36.933
10.501
113
Preden zaradi ropotanja preko neravnin menjaš volansko letev ($$$), preveri gumici pri vpetjih sprednjega stabilizatorja. Sem imel enak problem na S3, sumil volansko letev, a na srečo je bila rešitev poceni in učinkovita.
Se mi je zacelo dogajat enako na tamalem 1.6 tdi. Najveckrat, ko na mestu zavijam ali peljem zelo pocasi. Kako pa vidis, ce je avto spuscen? Koliko mora bit pravzaprav 'v luftu'?