Pomoje ni normalna praksa. Gledam police od naših vozil in je osnovna cena vedno ista, prav tako cena dodatne opreme. Sploh pa, kako lahko prilagodijo ceno, če je ta lahko drugačna zaradi osnovne opreme, ki je bila prej dodatna? Vsako modelno leto vozilo prinese nekaj novega/drugačnega. Pomoje imaš ti problem zaradi agenta ali pa zaradi Porsche zavarovanja. Daj preveri pri kakšni drugi zavarovalnici ali pa kontaktiraj Slovensko zavarovalno združenje.
Prilagoditev opreme je predvsem v tvojo prid, da je res vse navedeno, kajti v zavarovalništvu velja, da je zavarovano le tisto, kar je navedeno na zavarovalni polici,
in če ima predmet zavarovanja več opreme kot jo je navedene na polici, tisti več ni krit. Temu lahko rečeš 1. pravilo zavarovalništva.
Največja težava je pri vozilih iz uvoza, kjer se deželna oprema ne pokriva z paketi ki so v našem eurotax ceniku, in potem izpade kakšen senzor za dež, kakšen asistenčni sistem, za katerega stranka sploh nima pojma da ga ima, pa pride do poškodbe tega in potem ni krit.
V zadnjem letu, so zavarovalnice uvedle tudi opcijo zavarovanja opreme po pavšalu, kar olajša te težave z opremo katero stranke sploh ne vejo da imajo,
lahko pa se pojavi problem pri totalnih škodah (pri nekaterih zavarovalnicah).
Stranka kora poznati svoj avto in vedeti kaj ima od opreme, predno podpiše zavarovalno polico, preveriti ali je navedena vsa oprema na polici in potem podpisti.
Verjetno si gledal avte, ki so stari že več let in točno isti avto po isto kodo ni več nov dobavljiv, tam je običajno sprememb manj, ista koda avta z enako osnovno opremo običajno traja 3-5 let, in v tem obdobju, če pride do povišanja cene pri distributerju, se to povišanje prenese tudi eurotax cenik.
Pri starejših avtih se to ne dela več, razen mogoče nekaj indeksacije...
"kontaktiraj Slovensko zavarovalno združenje"