Prevelik obseg gum na avtu...

Rajc

Pripravnik
22. jul 2007
571
5
18
Imam Xsaro Picasso l.2010. Namontiral sem gor alu platišča 16", 205/55/16 in ker je ob zelo mehkih zadnjih amortizerjih, pri obremenitvah guma "drajsala" ob kolotek, sem dal gor še 5mm distančnike. Sedaj ob obremenitvi zadaj (tri osebe 90kg, 60kg, 60kg) ni bilo problema. Tudi čez ležečga policaja je šlo normalno...

No v soboto pa gremo na dopust.
Kilaža zadaj, dve osebi cca. 60kg + 85kg in 4je kufri cca. 20kg.
Kaj se lahko zgodi, če naletim na luknjo ali "kucl". Ali je za kolotekom še kaj lufta ali je direkt pleh in lahko gumo predrem?
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.161
4.147
113
Koliko večji pa imaš sedaj obseg? Da bi po višini drsala guma po koloteku in to zadaj potem moraš namesto gume od samokolnice namestit kamionsko.

Z distančniki rešiš problem širine (globine) ne pa višine. OZ. ti imaš očitno tako na meji (presežek vseh dimenzij) da ti drsa notranji del gume ob kolotek.

Če je avto čisto naložen in bo čisto na tleh (kar je nemogoče če so vzmeti in prema ok, pa glede na to da je avto nov bi rekel da bi moralo bit) bo zadaj distance do koloteka še precej. Če ni distance potem je nekaj hudo narobe.

Mislim sam se ne bi vozil s takim avtom, ker škoda ki jo narediš z drsanjem po koloteku je še najmanj kar se ti lahko zgodi na poti!
tongue-1.gif
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
48.164
6.976
113
pri taščici
XP kot vem ima obicajno dimenzijo 185 65 15. kaj pravi tyre calculator ali rial de za primerjvo s tvojo dimwnzijo pa ne grem oreverjat po gsm. zadevo imas vpisano v homo?
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.161
4.147
113
Če je tole res original potem ne vem kaj bi bilo narobe z višino, sam imam na passatu 16" na 205/55, na 15 col je 195/65. Razlika na 185/65 je minimalna, torej je celotna guma enako visoka.

Drsa lahko samo še zaradi širine, kar pa je rešil distančnik. (in domenvam da 205 širina ni problematična, verjetno so problematična platišča z napačnim odmikom od centra [ET])
 

juris

Fizikalc
12. sep 2008
1.635
0
36
Razlika je kar občutna, to je 6,5 mm na polmer, oziroma 13 mm na premer.

Sicer pa to pomeni 2% daljšo prestavo ter za nekaj takega povečano trenje in avto, ki že tako ne gre nikamor, še bolj nikamor ne gre.
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.161
4.147
113
Citat:
Uporabnik juris pravi:
Razlika je kar občutna, to je 6,5 mm na polmer, oziroma 13 mm na premer.

Sicer pa to pomeni 2% daljšo prestavo ter za nekaj takega povečano trenje in avto, ki že tako ne gre nikamor, še bolj nikamor ne gre.

Ja ampak teh groznih 13mm na premer je razlika kot med letnimi z 2mm profila in pa zimskimi z 8mm profila. Ne more zaradi tega drsat kolotek.
 

Rajc

Pripravnik
22. jul 2007
571
5
18
Na picasotu je homologiran 185/65/ R15, jaz pa sem homologiral še 205/55/R16. Je isti obseg gume, 10mm razlike in načeloma, po kalkulatorju, je avto za celih 1% hitrejši!
cool-1.gif


Maximalni ET, ki gre na picassota je ET18 in feltne so Momo Strike S 16x7.0 4x108 ET18

Saj pravim, ne drajsa vedno samo pri velikih obremenitvah zadnjega dela. Na orginalnih gumah ga nism mogel tolk obremenit, da bi podrajsal...
 

Ice

Pripravnik
17. avg 2007
816
19
18
ET za ta tip vozila mora biti 13 to je prvo kar je napaka kar si montiral ampak ok, si dal distančnike in si tako rešil, žal edino da so ti še vedno prodali ampak nima veze...

Pnevmatike za ta tip vozila po homologaciji ampak bi rabil točen tip vozila da bi sigurno lahko potrdil glede gum...Vsekakor 205/55/16 nikakor nebi smele biti homologirane za ta tip vozila...
1542174-xsara.jpg
 

Priponke

  • 1542174-xsara.jpg
    1542174-xsara.jpg
    44,3 KB · Ogledi: 224

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.161
4.147
113
ET na večjem (širšem) platišču načeloma ne more biti enak kot ET pri original platišču! Malo si zaheb...!
grin1.gif


Z distančniki si rešil problem ETja, torej recimo da je to OK.

Kar se tiče drsanja pa tako, če ima avto res mehko vzmetenje potem zabiva do konca amortizerje že sedaj in razlike med obtežitvijo/neobtežitvijo ne bo. Tudi če bo avto skoraj pri tleh bo spodnja meja (lock) vzmetenja enaka, torej manjši bo hod navzdol, večji bo hod navzgor, same limite pa načeloma ostanejo enake (ob predpostavki da ni avto preobremenjen in da se poleg vzmeti posede še celotna prema).