Pozdravljeni
Dajte mi povedat, kaj točno se zgodi, če je preveč olja v motorju. Sicer, slišal sem, da gredo semeringi k vragu, pa da gred udarja v olje in se to začne penit, kar ni dobro, me pa zanima še od kakega strokovnjaka, kaj je res, ker mi je prjatu povedu, da je slišal že od več mehanikov, da je lahko čez max in da se nič ne more zgoditi. Njegov mehanik je ravno včeraj rekel, da sploh ni važno, če je čez max, meni je že pred časom mehanik nalil čez max pri bivšem avtu in na uradnem servisu so mi tudi že natočili čez max pri sedanjem 2X (baje je tovarniško toliko določeno) in še enmu drugmu frendu so tudi natočili 2l čez max ene par let nazaj na uradnem.
Zakaj sploh je pol palčka za merjenje min-max.
Jaz sem še zmeraj 100% prepričan, da se je treba držat min-max levela in me v to ne boš spreobrnil. Torej, posledice preveč natočenega olja?
Dajte mi povedat, kaj točno se zgodi, če je preveč olja v motorju. Sicer, slišal sem, da gredo semeringi k vragu, pa da gred udarja v olje in se to začne penit, kar ni dobro, me pa zanima še od kakega strokovnjaka, kaj je res, ker mi je prjatu povedu, da je slišal že od več mehanikov, da je lahko čez max in da se nič ne more zgoditi. Njegov mehanik je ravno včeraj rekel, da sploh ni važno, če je čez max, meni je že pred časom mehanik nalil čez max pri bivšem avtu in na uradnem servisu so mi tudi že natočili čez max pri sedanjem 2X (baje je tovarniško toliko določeno) in še enmu drugmu frendu so tudi natočili 2l čez max ene par let nazaj na uradnem.
Zakaj sploh je pol palčka za merjenje min-max.
Jaz sem še zmeraj 100% prepričan, da se je treba držat min-max levela in me v to ne boš spreobrnil. Torej, posledice preveč natočenega olja?