Pretvornik 12 V -220 V

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.560
6.646
113
pri taščici
Vedno sem skepticen do elektronike, tokrat pa bolj zaupam elektroniki kot kitajski mehaniki.
Me res zanima kater agregat bo vzgal po x letih neuporabe. Ce ne drugo, bo bencin problematicen.
Verjamem da 1,5kw ne bo klasicni avtomobilski alternator dollgo poganjal. Tuei nisem kupil tako mocan inverter zato da bi imel stalno 1,5kw odjema. Ampak zato ker ti 500w inverter ne pozene skrinje, kkjub temu da skrinja rabi samo 100w. Nekdo je omenjal zagonske tokove. In ta zagonsk tok upam da bosta prenesla aku in alternator skupaj.
 

jest5

Guru
18. avg 2007
25.853
-8.613
113
Citat:
Uporabnik VanZ pravi:
Alternator v avtu ustvari max recimo 100A pri 14V, kar je 1400W jalove moči oz. nekaj manj uporabne. Ponavadi pri določenih nazivnih obratih, npr. 6000 na motorju oz. sorazmerno manj na alternatorju (nekje 3x manj). Če ga boš pri 2000 motornih obratih s ceglom od njega zahteval kW, bo šl a razlika iz akumulatorja in zabava ne bo trajala dolgo. Lahko pa montiraš močnejšega ali pa dodatnega.
No ni čisto tako. S spreminjanjem vzbujanja se območje max moči alternatorja razširi.