Citat:
Uporabnik Mikrohard pravi:
Razumem, razumem. Nič ni zastonj... ampak menim, da bi bilo to za večjo firmo ceneje kot za "majhne" dilerje (saj veš... količina, ki jo sam omenjaš pri razlagi ekonomije)... Ampak še vedno ne vidim, od kod vaš strah, da bi se cene dvignile, če bi proizvajalci smeli sami prodajati avtomobile. Jaz še vedno menim, da bi lahko bili cenejši od preprodajalcev. Seveda pa ne smejo proizvajalci omejevati prodaje preko drugih prodajnih kanalov... omejevanje prodaje (kot se sedaj dogaja, da proizvajalci sami ne smejo prodajati) kvečjem dviguje cene, ne pa znižuje.
Glej, stroškov za 100 salonov/servisov s po 50 zaposlenimi na X kvadratnih metrih, Y dvigali v delavnici in Z količino orodja bo praktično enako, pa če gre za 1 salon, 10 verig po 10 salonov ali 100 salonov v lasti proizvajalca (ok, bo nekaj rezlike pri nakupni ceni materiala, ampak ne tako zelo veliko). Še vedno je tu strošek štroma, amortizacije, plač. Ne more biti ceneje.
Razlika je pa v tem, da če ima proizvajalec sam 100 salonov, jim ne bo pustil da si med seboj cenovno konkurirajo, torej bo cena višja kot bi bila, če bi bila konkurenca med njimi.
Pa tu seveda ne gleda salon v smislu tega, kar imamo v sloveniji, ko na leto prdajo 100 avtov in podobno. Govorimo o rangih par tisoč avto na salon na leto ...In verige, ki na leto prodajo par 100 tisoč avtov. Ta dobi od proizvajalca tako nizko ceno, da je tudi z njegovimi dodatki avto lahko cenejši, kot bi ga 1 samo kupec dobil direkt od proizvajalca.
Poleg tega imaš tako veliko več dileršipov. Verjemi: če bi bili ti le v lasti proizvajalca, bi jih bilo precej manj. Ne bi bilo servisa za vsakom vogalom.