Prepoved dizlov v večjih mestih

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.746
827
113
Seveda se da z dizlom ... ampak za kakšno ceno, MB pač ni na ravni Cliota in strošek brez problema zapakirajo v ceno, pri avtu za 15k € to bolj težko storiš.

Drugo vprašanje je koliko bo tak avto čist ko ga dobi v roke drugi lastnik in mu začne navlaka na auspuhu zajebavat, ne pozabit življenska doba vozil pri nas je tam nekje pri 15 letih.
 

Steve

Guru
13. avg 2007
9.963
1.845
113
Glej ne da se mi ubadat s tvojimi umotvori, nisem niti bral. Bi pa se navezal na komentar od mr_ : "Z enako kolicino denarja in casa, bi, bodo, dobili odlicen becinski motor!"

In v tem je point. Naredit dober dizl je draga stvar in za manjše kubature in manj prestižne znamke, torej za rajo, totalno nerentabilno. Saj bi tudi VW in ostali lahko naredili vrhunskega dizla, pa se enostavno ne izplača, ker bi bilo predrago.
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.577
336
83
Kras
www.mtl.si
Citat:
Uporabnik Gasper008 pravi:
Moj point je bil v tem, da ljudje kupijo maksimalno avta za določen denar, če razglasiš prepoved dizlov ali na dizle obesiš neko letno dajatev, potem se ne zgodi nič drastičnega, samo uvožen dizel s 150k km pač ne bo več tako na vrhu nakupnega seznama kot danes, kar se mi zdi prav.
Poglej, komur se gre za ekologijo bo pač delal v tej smeri. In to, da ti nabiješ npr. 200 EUR dodatno registracije je le polnjenje proračuna in cuzanje ljudi in nič drugega. Če bi se šlo za ekologijo, se pač prepove uvoz vozil z manj kot EURO5 ali katerikoli že standard. Bosna že ima EURO 4, zakaj je pri nas še vedno zahteva samo EURO 2? In lepo prepoveš vožnjo vseh vozil, ki nimajo vsaj EURO5 ali pa 6, torej naj gredo v prešo. Na meje daš lepo preglednike in nema. Nimaš novega EURO6b motorja, nisi dobrodošel. Adijo. Karikiram.
In še tole, ker imaš te uvožene dizle tako v grlu. Meni gre tudi na k..., da moramo mi subvencionirat nekemu bogatašu Teslo. Ampak razumem, da to pelje v razvoj in zato sem za subvencije, ter mi ne ležijo v grlu. Pusti ti normalne ljudi, da si tudi kupijo, kar želijo.
Še dodatek: marsikdo ne gleda več, kje dobi maksimalno avta za denar, temveč da v računico tudi stroške servisov, popravil, itd. In še tole: kdo si ti, da boš ljudem z ''umetnimi'' ovirami določal, kaj naj si kupijo in kaj njim najbolj ustreza.
Citat:
Uporabnik Gasper008 pravi:
Zadeva z avtomatskim menjalnikom niti približno ni tako plastična kot misliš. Ročni menjalnik porabi toliko manj kot je voznik sposoben, lahko se pri določeni osebi zadeva obrne. Potem imaš n-različnih avtomatikov, hibrid je tudi avtomatik pa bo pokuril manj.
Bencin avtoamtik in dizel ročni, CO2 jasno kje je, kaj pa ostalo?
Zakaj mi sploh to odgovarjaš, če je jasno, da je bil to le cinizem. Sicer pa: neuravnovešenec, ki pozna samo start/stop pozijo bo z ročnim ali pa z avtomatom žrl ekstremno več, kot pa normalen voznik, kaj šele varčen. In kaj, če ima hibrida. Me ne zanima, je avtomatik, buuum, nabijemo gor ''davek''. S tem sem ti samo hotel pokazati, da so takšni prijemi debilni in jih pričakujem od zabitih birokratov in eko nacistov, ne pa od normalno razmišljajočega človeka. Kot so ti že ostali dopisali, zamenjaj avtomat z opremo za varnost, pa greš še en nivo višje.
grin1.gif
 
Nazadnje urejeno:

MojsterS

Fizikalc
10. sep 2007
1.279
45
48
Se strinjam glede metanja denarja v tehnologijo, ki mogoče na dolgi rok ni več rentabilna. Ampak.

Koliko miljard je bilo že vrženega v razvoj hibridov in elektro motorjev/avtomobilov? Ogromno. In rezultat vseh miljard je zelo majhen procent takih pogonov na cesti. Seveda se trend počasi obrača v njihovo smer, a še vedno bo potrebno metati miljarde v to tehnologijo in infrastrukturo, da bodo enkrat lahko slavili zmago nad dizli in čez X let še nad bencinarji. Ljudje se pogovarjajo, kot, da bo to jutri. Realno smo še hudo oddaljeni od tega.

Ampak, ali bomo res kaj na boljšem ko pride do prevlade hibridov in elekro pogonov? Če bomo še živi takrat, grem stavit, da se bomo kregali s takratnimi eko naciji, ki bodo trobili o obupnem zraku (upam, da nihče ne misli, da bo tak razvoj rešil zrak v mestih, kjer bo čez x let x krat več prebivalcev), o onesnaženju zaradi "baterij smrti", o sesuvajoči infrastrukturi zaradi izjemnega povečanja porabe elektrike, o onesnaženju večjih in večih elektrarn,....

Pa še to...če se prepove dizla (in malo za njem še bencinarja) v ožjem ali širšem centru nekega mesta ker smrdi. Bodo kasneje vse električarje spustili v mesto? Več jih bo, večji kaos in gužva bo zopet....torej se je porebno sprijaznit, da bodo s časom mesta zaprli za VES promet. A se po avtocesti fijaka dizel, bencinar ali elektro pa se tistega mesta in njegovega zraka ne tiče več. In dokler bodo vsi ti avti vozili mimo tovarn, elektrarn in ostale industrije, ki bo svinjala na polno...
 

mr_

Guru
20. sep 2007
9.357
2.731
113
Pač vztrajaš pri svojem...ampak bistvo pozabljaš. Dizel je bil vedno delovna živina. In edino pravilno bi bilo, da to ostane. Pa še to ne za vse. Poštarski kombi bi pač moral bit elektro, ne da smradi pred vsako hišo in blokom ko stoji. To ne bi smela bit daljna prihodnost. Če ti uporabljaš svoj dizel svojemu namenu primerno nihče nima težav s tem, takšno je pač danes življenje in hvalabogu damo nekaj na čiste tehnologije. Domnevam, da tudi ti. Ugibam, si naročil E 220? Par kilometrske vožnje s tdi-ji, pa bi moral biti smrtni greh. 😀
 

Gonzo

Guru
1. sep 2007
9.332
9.563
113
EU
Citat:
Uporabnik sumica pravi:
hysterical-1.gif
Oh, kako si smešen.
KLIK
7. mesto takoj za hibridi in elektroti. Novi model dizel motorja by MB.

Pa da slišim, zakaj Adac eco test ni dovolj relevanten za Steveta z Alterja
smirk-1.gif

MB ni razvil "novega" motorja, ampak boljši sistem filtriranja v izpušnem loncu. Tukaj se lahko samo vprašujemo, do katere meje bomo izboljševali filtre v "auspuhu"
grims-1.gif
. Na koncu pripovedi bomo imeli v prtljažniku namesto rezervnega kolesa, rezervoar (kot za plin LPG) v katerega bomo tlačili s kompresorjem vse ispušne pline. Ko se napolni, odpelješ na komunalo na ekološko izpraznitev. To bi bil EURO 999, ker izpustov sploh ne bi bilo.

Po tem bi predlagal uvedbo birokratskega centa. Vsak birokrat bi moral prispevati od svoje plače en Euro (kot za TEŠ), za "racionalno razširjanje nebuloz"
hysterical-1.gif
 
Nazadnje urejeno:

MojsterS

Fizikalc
10. sep 2007
1.279
45
48
Klik
In Klik
In Top gear razlaga klik

Pa pojdi ti razložit Mercedesu zakaj se ukvarjajo z novim dizajnom ko bi pa lahko namontirali le boljši filter gor. Kaj vse ta zemlja ne nosi.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.186
1.197
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik mtl pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Ostalo se reši z dajatvami ob vsakoletni registraciji - te morajo eksponentno rast, kolikor avto odstopa od najnovejšega EURO standarda. Euro6=100%, EURO5=150%, EURO4=200%, EURO3=300% itd ...
Ne morem verjeti, da to berem, ker bi pričakoval tako zadevo od butastega birokrata/eko fašista.
Eno je reševanje občasnih visokih stopenj onesnaževanja s prepovedjo dostopa na tista mesta, s tem se deloma celo strinjam. Zakaj se deloma strinjam? Zato ker je to v bistvu prikrita prepoved dostopa revnim, le ti običajno nimajo najsodobnejših vozil, ampak ok zdravje je prioriteta.
Drugo pa je vsakoletna dodatna obremenitev starejših bolj umazanih vozil. Namreč vsi vemo, da se pri IZDELAVI avtomobila uporabi ogromno energije in sprosti veliko CO2-ja in ostalih strupenih plinov, nekaterih celo več kot pa jih potem avtomobil proizvede v celotni življenski dobi. Torej, kljub temu, da nek avto ''svinja'', je verjetno s celotnega eko vidika bolje, da svinja, kot pa da se ga zavrže in kupi novega. In ta tvoj predlog promovira le potrošništvo in pa služi le interesom države (pobrani davki) in proizvajalcem vozil.
Poleg tega, ti naknadno obremenjuješ nekoga, ki je takrat kupil avtomobil s tehnologijo, ki je bila takrat na voljo. Zakaj? Če je avto redno vzdrževan in brezhiben. Te avtomobile pač pustiš po naravni poti ''odmreti'', da naredijo svoje poslanstvo itak do 20 let nekje še gre, potem gredo pa na odpad ali pa na Vzhod. In če to recimo gledamo, je sedaj večina avtomobilov brez katalizatorjev že itak izven uporabe, ravno tako starih svinjskih dizlov.
In pa seveda še tole: če je to tako nevarno, ampar res nevarno, zakaj se potem teh avtomobilov kar ne prepove? A če plača 150% dodatka pri registraciji, potem kar ni več nevaren in svinjski?
grims-1.gif
A lepo rožice ven letijo, ko enkrat dobiš račun za 150% več? Lool.

In pa še en pomislek: sedaj smo/ste vsi pametni okoli trdih delcev. Pred nekaj leti je bil top problem CO2, trdi delci niso skoraj nikogar brigali. Čez nekaj let bo morda top problem nek viola plin (whatever) in bodo potem zaostrovali po tistem kriteriju. In se bo pač čez par let nabilo še na EURO6b avtomobile 300% dodatka pri registraciji ali kako? Lepo te prosim.

Isto sranje so ekomanijaki/birokrati naredili kakšnih deset let nazaj s promoviranjem lesa, peletov, itd. Sedaj je pa to kar naenkrat strup. A 10 let nazaj so pa ven rožice prihajale, ali kako? Pa dajmo še na to nabit vsako leto 1000 EUR davščin zaradi ''svinjanja''. 10 let nazaj so pa eko subvencije letele v te zadeve. Za bruhat.

Ko znanost zgrunta nove stvari, se je temu treba prilagajat.
Kar pa se tiče debate onesnaževanja pri izdelavi vs pri uporabi: načeloma je vedno bolje odpravljat onesnaževanje, ki se dogaja vsepovsod, pred tistim, ki se dogaja centralizirano (če sta po količini sicer kolikor toliko primerljivi) ...
Pa to, kakšne sos stopnje, je sveda stvar debate. Stvar sem pač malo pretirano prikazal, da je jasno, za kaj gre. Ta hip, recimo, tja nekje do EURO4 ne bi bilo treba nič dvigat dajatev, je zadosti čisto. Slabšim pa že.
Kar pa se tiče "kaznovanja revnih": ne, s tem pač odpraviš določene stvari. Tisti ki se tega ne more držat .. jebiga. Bolje to, kot da se ti za 300% poveča obisk urgence zaradi slabega lufta in da jih par še pobere zraven na ta račun.
Enak argument (in enako zgrešen) je pri individualnih kuriščih: kako si bodo pa privoščili? Jebiga, si bodo morali, al pa ne bodo kurili.
Sicer pa je v obeh (in še kakem) primerih treba zamenjavo starih, svinjajočih stvari (avtov, peči ipd) spodbujat s subvencijami, tudi zelo visokimi, če je treba. Ker imamo korist od tega, da je luft čistejši, vsi, je prav,d a tudi vsi za to plačamo.

Manjalniki? Sodobni maoi avtomatiki so enako/bolj varčni.

Dane bo pomote: zagofvarjam postopnost, ampak v nekatere stvari je treba ljudi rahlo prisilit. Če to narediš prvilno (subvencije), bodo šli. Brez posebne bolečine.

Primer: recimo da je EURO3 "prepovedan", EURO4 pa še OK: Če da država 50% subvancijo za prehod (z neko zgornjo mejo, pa še eko krdit), se losaš starega za 3 jurje, kupiš novega rabljenega za 6. Po subvenciji te je to stalo 1,5K. Če letno dajatev za EURO3 dvignemo na 500€, bodo vsi menjali. Stavim. Dodaš nekaj varovalk za obe strani (npr to, da za avto, ki si ga na ta način kupil, X let ne plačuješ povišene letne dajatve tudi, če bi se predpisi spremenili v tvojo škodo in bi bil EURO4 "prepovedan"), in to je to.

Ker, roko na srce: če ti svoj par let staru EURO5 zamenjaš za EURO6 (ali za PHEV, ali morda celo EV), si naredil manj, kot če nekoga spravimo iz EURO3 rabljenejga na EURO5 rabljen ...
 

Gonzo

Guru
1. sep 2007
9.332
9.563
113
EU
Novega sem napisal v narekovajih. Na hitro sem prebral in je novega aluminijasti blok motorja (prihranek goriva na račun manjše mase), ki ga dizli do sedaj niso imeli. Moja Honda Jazz ga ima že zdavnaj, pa ni dizel
evil.gif

Filtriranje izpuha je izboljšano in AddBlue je še vedno prisoten. Torej, če mu ne daš urina, ne bo več tako Eko.
redface-1.gif

Sledi še optimizacija pri premerih cilindrov (na 500 ccm), da iz tega lahko delajo 1,5L na tri cilindre..2,0L na štiri...in 3,0 L na šest cilindrov motorje.
To zadnje pa itak imajo že vse ostale znamke.
grims-1.gif
 

MojsterS

Fizikalc
10. sep 2007
1.279
45
48
Torej nič ni novega, ostali imajo itak že to vse (na podlagi Gonzo inženirja z razvojnega laboratorija Alter), pa kljub temu ostale znamke s svojimi motorji svinjajo bistveno več kot novi dizel od MB. Nekaj ne gre skupaj, kajne. Pa mogoče poizkusi brati počasneje, da boš razumel kaj več.
 

nacek

Guru
13. okt 2012
2.937
572
113
medklic

Brzina vožnje slovenskim autocestama blizu veæih gradova od ove æe zime biti ograničena na 110 kilometara na sat kako bi se smanjili negativni ekološki utjecaji, posebno visoke koncentracije lebdeæih čestica prašine, pišu u četvrtak slovenski mediji.

http://www.jutarnji.hr/vijesti...ti-svi/5775627/
 

8888

mesija - Assassin's Creep
8. jul 2010
33.771
6.164
113
blizu močvirne prestolnice
Govorim na splošno o dvoličnosti zagovornikov prepovedi. Ko dobite na test avto, ga zavrneš ali z veseljem svinjaš po Dolomitih, Alpah, Sloveniji? Zakaj ne v mestih? Vsi bi same prepovedi, OK ni problema, samo potem nimate kaj hoditi po tujih parcelah, se voziti...
 

shift

Guru
20. jul 2007
9.895
2.281
113
za šankom
Citat:
Uporabnik Gonzo pravi:
Citat:
Uporabnik sumica pravi:
hysterical-1.gif
Oh, kako si smešen.
KLIK
7. mesto takoj za hibridi in elektroti. Novi model dizel motorja by MB.

Pa da slišim, zakaj Adac eco test ni dovolj relevanten za Steveta z Alterja
smirk-1.gif

MB ni razvil "novega" motorja, ampak boljši sistem filtriranja v izpušnem loncu. Tukaj se lahko samo vprašujemo, do katere meje bomo izboljševali filtre v "auspuhu"
grims-1.gif
. Na koncu pripovedi bomo imeli v prtljažniku namesto rezervnega kolesa, rezervoar (kot za plin LPG) v katerega bomo tlačili s kompresorjem vse ispušne pline. Ko se napolni, odpelješ na komunalo na ekološko izpraznitev. To bi bil EURO 999, ker izpustov sploh ne bi bilo.

Po tem bi predlagal uvedbo birokratskega centa. Vsak birokrat bi moral prispevati od svoje plače en Euro (kot za TEŠ), za "racionalno razširjanje nebuloz"
hysterical-1.gif

bolj zanimivo je to da so dizli od 1.8 in 2.0 prostornine bolj ekološki kot mlinčki na bencin z 1.2 ali 1.4 prostornine,če gledamao ADAC lestvico,torej od tistih mlinčkov ki jih je daleč največ v avtih
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.186
1.197
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik 8888 pravi:
Govorim na splošno o dvoličnosti zagovornikov prepovedi. Ko dobite na test avto, ga zavrneš ali z veseljem svinjaš po Dolomitih, Alpah, Sloveniji? Zakaj ne v mestih? Vsi bi same prepovedi, OK ni problema, samo potem nimate kaj hoditi po tujih parcelah, se voziti...

Še vedno ne dojameš? En namig: gostota poseljenosti, za začetek. In gostota prometa.
Nekoč se boš lahko kjerkoli vozil samo v brezemisijskih avtih. Ampak začet je treba tam, kjer je največ težav.
 

BLABLABLA

Guru
28. sep 2007
2.524
956
113
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik 8888 pravi:
Govorim na splošno o dvoličnosti zagovornikov prepovedi. Ko dobite na test avto, ga zavrneš ali z veseljem svinjaš po Dolomitih, Alpah, Sloveniji? Zakaj ne v mestih? Vsi bi same prepovedi, OK ni problema, samo potem nimate kaj hoditi po tujih parcelah, se voziti...

Še vedno ne dojameš? En namig: gostota poseljenosti, za začetek. In gostota prometa.
Nekoč se boš lahko kjerkoli vozil samo v brezemisijskih avtih. Ampak začet je treba tam, kjer je največ težav.

Brezemisijski avti......

Buče pojdi komu drugemu prodajat.