Prenosna hladilna skrinja s kompresorjem

scorpion

Majstr
25. apr 2008
1.871
109
63
Nabavil sem tole zadevo Adler AD 8081, deluje super. Malo sem prečekiral navodila na raznih straneh, vendar nikjer nista omenjeni dve "skriti" funkciji v setupu.

Ena je sicer dosti nepomembna, ko lahko določiš prikaz temperature v stopinjah celzija ali fahrenhait.
Druga pa je izbira med HH in Eco. Pri izbiri Eco ledica sveti zeleno, pri HH (default) pa rdeče.

Ima mogoče kdo to zadevo doma pa mi zna razložiti, kakšna je razlika med HH in Eco?


ad_8081_6.jpg
 

scorpion

Majstr
25. apr 2008
1.871
109
63
Potem pa delaj nekaj časa v enem in drugem načinu. Mogoče boš opazil razliko....
Za eno drugo skrinjo drugega proizvajalca sem našel podatek, da naj bi na HH delalo na ful, na Eco pa špara z energijo, pa tudi hladi počasneje. Itak tole mojo skrinjo lahko naštelaš na od -20 do +10. V cca. pol ure jo ohladi na želeno temperaturo (temperatura pade za 20 stopin), potem pa temperaturo samo vzdržuje - kompresor se vklaplja in izklaplja.
 

Rikolus

Fizikalc
19. jul 2007
2.331
74
48
Jaz sem imel na izposojo eno, ki je imela ravno tako dve funkciji. Ena je bila za primer, ko si jo imel priklopljen na 12V v avtu, da ti ni porabljala preveč elektrike (za primer ko ti si imel avto ugasnjen).
Druga pa je bila normalno za primer, ko je bila vklopljena na 220V
 

scorpion

Majstr
25. apr 2008
1.871
109
63
Jaz sem imel na izposojo eno, ki je imela ravno tako dve funkciji. Ena je bila za primer, ko si jo imel priklopljen na 12V v avtu, da ti ni porabljala preveč elektrike (za primer ko ti si imel avto ugasnjen).
Druga pa je bila normalno za primer, ko je bila vklopljena na 220V
Pri ugasnjenem avtu verjetno precej hitro sprazni akumulator. Itak pa v 12V vtičnicah nimam napetosti, kadar je avto ugasnjen. Že samo če dam kontakt, ko se prižge radio, stalno opozarja da se akumulator lahko sprazni (brez priklopljene skrinje seveda).
Hladilna skrinja ima sicer 3 stopnje zaščite, če bi delala na 12V pri ugasnjenem avtu in samo kontaktu.
1. stopnja: Ustavi pri 10,9V in začne delovati pri 12,2V
2. stopnja: Ustavi pri 9,7V in začne delovati pri 11,0V
3. stopnja: Ustavi pri 9,6V in začne delovati pri 10,9V
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
15.950
3.966
113
Če do sedaj še nisi ugotovil, ti generični kitajci so vsi enaki in imajo načeloma (vedno) dve stopnji delovanja kompresorja. HH je high in Eco je eco, razlika je moč na kompresorju. Če imaš kakšen merilec porabe boš videl da je razlike v delovanju cca 10-15W. Za tam do 20l prostornine so kompresorji moči do 50W, tako da imaš recimo 30-40W na eco in 40-50W na high. Neke bistvene razlike ni, na high daš ko hočeš topel pir čimprej mrzel, drugače pa imaš lahko na eco.

Načeloma pritisk tipke za nastavitev spremeni med eco/hh, držanje tipke za nastavitve dalj časa pa izklopi zaščito pred izpraznjenjem akumulatorja (oz. imaš več opcij, čisto izkjučeno ali da gre pod določeno voltažo samo na eco in opcijo da se povsem izklopi). Vsaj tako je pri tisti ki jo imam sam, zgleda pa natanko tako kot tvoja (moja je Alpicool 20l).

BTW, taka poraba [30-40W] za nek AGM zagonski akumulator v avtu tam okoli 60Ah pomeni da BP deluje par dni oz. če imaš za kamping potem itak nabaviš nek "tavelik" powerbank z 500-1000wh baterijo pa neke zložljive 100w solarne celice pa si samozadosten za tistih 24 hladnih piv na dan.
 
  • Haha
Reactions: nemenabijat

nemenabijat

bom jaz vas
7. feb 2011
4.304
3.428
113
Dej nehi buče prodajat. 40w je na 12v na približno 3A toka. v 10 urah je to 30Ah, kar pomeni, da imaš praktično prazen akumulator. Ti bi pa to s powerbankom poganjal?
 

hermann

Guru
19. mar 2014
9.428
6.107
113
Dej nehi buče prodajat. 40w je na 12v na približno 3A toka. v 10 urah je to 30Ah, kar pomeni, da imaš praktično prazen akumulator. Ti bi pa to s powerbankom poganjal?
Jaz bi pa rekel, da če hladilnik normalno dela, je kompresor več časa izklopljen kot vklopljen. In omenjen "1000Wh powerbank" je v bistvu 80Ah akumulator. Čisto resna zadeva.
 
  • Všeč mi je
Reactions: msenjur