Prenosna baterija za vžig avtomobila

TGV

Fizikalc
2. okt 2007
726
106
43
Luka, brez guglanja ti lahko povem da ti ni povsem kaj je kapaciteta kaj pa tok. Mešaš A in Ah.
edit : Utiševalec ti si pa spregledal da imajo ti powerbanki peak amps cca 650A - kar je več kot dovolj da preživijo zagon.
 
Nazadnje urejeno:

Gox

1.200. registrirani uporabnik
24. sep 2007
1.979
71
48
44
www.citroenar.com
Ta moj Suaoki, 20.000mAH tehta 640g, od sebe da start Current 400A, oz. Peak Curent 800A kot piše na škatli.

Zažene avto povsem brez akumulatorja ... ko sem par dni nazaj zagnal 1124ccm bencinca, je imel njegov Accu 0,49V napetosti.
Sem samo priklopil to napravo in obrnil ključ, kot da bi avto imel nov akumulator ... Če se spomnim, bom po praznikih naredil video.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.402
5.682
113
Luka, brez guglanja ti lahko povem da ti ni povsem kaj je kapaciteta kaj pa tok. Mešaš A in Ah.
edit : Utiševalec ti si pa spregledal da imajo ti powerbanki peak amps cca 650A - kar je več kot dovolj da preživijo zagon.
nič ne mešam. vse mi je popolnoma jasno. oziroma pokaži kje sem mešal.
 

jest5

Guru
18. avg 2007
25.956
-8.677
113
nič ne mešam. vse mi je popolnoma jasno. oziroma pokaži kje sem mešal.

Pa ne o 500A. Po tej tvoji teoriji niti 55ah akumulator v avtu ni sposobn štarterja obrnit. Ker so novi tam 500-550A, kaj šele 2 leta star pozimi.
Pa veselo obračajo. Še 45ah obrača štarterje.
V tem pisanju ne zgleda, da ti je glih popolnoma jasno. Če ti slučajno je, napiši naslednjič malo drugače. Ah nimajo glih neke povezave s tokovnimi sposobnostmi(razen če primerjaš znotraj iste serije proizvajalca).


Btw akumulator s 550A CCA da od sebe dosti več, kot le 550A. CCA ti v tem primeru pove, da lahko daje akumulator od sebe 30s tok 550A, brez da bi mu napetost padla pod 7,2V. V kratkem stiku(kar je skoraj enako kot zagon štarterja), lahko dajo od sebe gladko preko 1500+A
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.402
5.682
113
v bistvu imajo enako. Primerljivi akkuji z enakim ah imajo bolj ali majn vsi tok tam tam.
Drugač pa tu se lahko debatira še 100 strani teorije. Tote male škatlce v praksi delajo BP. In tudi 45-55ah akku v praksi vžiga vse. Tak, da lahko utiševalec obrača številke še 2 tedna če hoče.
 

Drago

gps navigator
20. jul 2007
2.833
10
38
Stara Bučka
Ta moj Suaoki, 20.000mAH tehta 640g, od sebe da start Current 400A, oz. Peak Curent 800A kot piše na škatli.

Zažene avto povsem brez akumulatorja ... ko sem par dni nazaj zagnal 1124ccm bencinca, je imel njegov Accu 0,49V napetosti.
Sem samo priklopil to napravo in obrnil ključ, kot da bi avto imel nov akumulator ... Če se spomnim, bom po praznikih naredil video.

Kako ti je ratalo naročit to zadevo? Slovenije ni na spisku :mad: Na Ebay je dražji
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Moderne baterije/akumulatorji na litijevi formulaciji brez problema zmorejo 20x - 50x tok glede na kapaciteto, sploh za kratek čas nekaj sekund, kot traja zagon.
Že recimo starinska NiMH formulacija v Priusu zmore 25x kapaciteto baterije ruknit ven (in tudi noter za filanje).

Torej če gledamo link iz Ebaya, reč ima kao 20 Ah, pomnoženo x50 dobimo 1000A toka.Torej ni un-doable.

Problem je to, ker je folk vajen matematike kot 100 let nazaj in svinčenih baterij, kjer si rabil tono svinca, da si starter začel obračat.

Pri kitajcih je bolj problem da šparajo na bakru. Za take tokove rabiš drate, ki so bodisi debeli, bodisi imajo nizko upornost, najbolje pa obobje hkrati. :p
 
  • Všeč mi je
Reactions: map

luka51

Guru
16. avg 2007
14.402
5.682
113
droti (oziroma zaščitno vezje) itak zdržijo samo 10-15 sekund v eno. Potem pa stopi cin in razpade :)