Prenosna baterija za vžig avtomobila

Peror

Majstr
5. mar 2015
1.678
216
63
Zaradi webasta rabim prenosno baterijo za vžig avtomobila. Sicer so tudi kabli dovolj, ampak nekje na samem mi ne pomagajo prav dosti.

Obstaja kaj podobnega za zmeren denar?

Pa še vprašanje: v kolikem času se akumulator napolni, če avto teče v leru?
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.402
5.682
113
seveda obstaja.
V bistvu malo večji powerbank. Do 3.0 dizla in 5.7 v8 bencinerja preverjeno večkrat vžge.
Pri totalno praznem akumulatorju je soka dovolj za ene 3-4 zagone brez težav.

https://www.ebay.de/sch/i.html?_fro...0.Xcar+booster.TRS0&_nkw=car+booster&_sacat=0

Aku se bo v leru dooooolgo polnil. Da se pa napolni dovolj, da motor zalaufa je pa dovolj par minut.
Webasto more met varovalo, da izklopi ko napetost pade pod določeno vrednost.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.053
5.658
113
Pa ne filaj prevecx PRAZEN accu z motorjem (alternatorjem) ker boš skuril alternator...
 

Gox

1.200. registrirani uporabnik
24. sep 2007
1.979
71
48
44
www.citroenar.com
Jaz sem lani kupil Suaoki U10, cca 100€ ... Prižigam avto 1100ccm bencinc, tudi brez akumulatorja.

Priklopim na povsem prazen akumulator (včeraj je imel 0,49V) in prižgem. Avto vžge čisto normalno. Iz powerbanka pa en vžig vzame par % baterije ... Tako da vsaj 20x ga sigurno vžgem.

Tudi mobitel z baterijo 4700mAh napolnim vsaj 3x.

Tudi v prtljažniku ko ga vozim po mesec ali dva, ne zgubi skoraj nič kapacitete,
Kolega ki mi ga je priporočal uporablja za prižig 2.0Hdi motorja, na dopsutu, če mu otroci spraznejo akumulator, ko neprestano električna drsna vrata tikajo :)

Sem zadovoljen 100% ... pred leti sem kupil en velik booster v merkurju, dooolgo se je filal, potem pa mu ni ratalo prižgat avta, če ni bila baterija dovolj dobra...stran vrženih 50€...
 

Priponke

  • suaoki.jpg
    suaoki.jpg
    537,1 KB · Ogledi: 867

luka51

Guru
16. avg 2007
14.402
5.682
113
to je veliko kot trije malo večji telefoni. Not so li ion baterije.
 

lost1

mnz
19. jul 2007
8.456
146
63
Kako za hudica ima powerbank dovolj kapacitete za zagon !?

Mogoče kakšno mnenje štromarja? :D
 

jest5

Guru
18. avg 2007
25.956
-8.677
113
Kapaciteta nima velke veze. Z manjšo kapaciteto boš pač naredil manj zagonov.
Važen je tok, ki ga je baterija sposobna spraviti iz sebe.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.402
5.682
113
Kje piše pri drugem linku, da je za zagon? Nauči se brat in boš kaj razumel.

Drugače pa kje je problem. Stvar da od sebe visok tok in to je to kaj rabiš za zagon.
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.102
4.072
113
Powerbanki imajo ponavadi par 18650 celic (recimo 10k ponavadi 3), ponavadi niso visokotokovne celice ker se jih ne rabi za namene filanja naprav preko USB. Tako da če imajo od oka 5A max. toka. V teoriji tole ne bo nikoli zagnalo direktno vozila.

Tudi določene naprave zgoraj sem 100% da ne zaženejo direktno vozila. Ponavadi jih priključiš na accu in dejansko nafilajo avtomobilski accu do nivoja da zmore en zagon. Za zagon dizla rabiš 500A zagonskega toka pri 12V, štarterji so tam okoli 2kW (170A konstantnega toka), najboljše IMR celice imajo danes tam do 30-40A max. toka. Za 12V rabiš 4 celice. Torej bi rabil 4 celice v seriji (napetost) krat vsaj 5 celic vzporedno. Skupno torej 20celic, to zmore potem dat ven tam 200A pri 12V (14.8). Ena taka celica stane 10EUR = 200EUR samo baterija. Pod črto bi še za premostitev zagonskega toka rabil še en superkondenzator ali pa še 1x toliko celic + nekaj marže smo že na 500EUR.

Seveda pa v praksi če zmorejo celice dat od sebe 30A, potem priklop na prazen accu ki ima še sposobnost filanja (ni v stiku) v par 10 sec napolni akumulator toliko da je sposoben dat od sebe en zagon. Tako da ko ti prikjučiš tole napravo in greš v vozilo obrnit ključ zgleda res kot da zažene vozilo, dejansko pa samo napolni akumulator toliko da zmore obračat štarter.
 
Nazadnje urejeno:

luka51

Guru
16. avg 2007
14.402
5.682
113
Daj utiševalec ne bluzi svoje teorije če ti prakse manjka.
Stvari se v praksi redno uporabljajo. Sem ti gor napisal kaj taka škatlica bp zalaufa pri akkuju ki ne da od sebe niti klika. Marsikeri mehanik ga uporablja namesto kablov in akumulatorja, ko je treba po kaki avto ki ne vžge. Ali pa ko se avti po dvorišču kolobarijo.
Pa kakih 500A za dizla. kje si spet to prebral.
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.102
4.072
113
Napisal sem da "določene" naprave ki se klasificirajo kot start-up niso to ampak so samo "boosterji". Če nimaš akumulatorja v vozilu ti taka naprava ne bo zagnala motorja, lahko pa probaš tudi sam.

Če accu ne da od sebe niti "klik" potem bo rade volje potegnil tok za polnjenje kar ga ima na voljo. Recimo da za zagon motorja rabiš 0.5aH tokovne energije (3 sec verglanja 2kW starterja), če tak power bank da od sebe 30A to pomeni da bo v accu tako energijo pretočil v dobrih 15sec. Se pravi kot buffer energije se uporablja še vedno akumulator vozila in če je ta totalno fuč (če sploh ne obrne štarterja ne pomeni da je fuč, lahko je samo čisto prazen) potem tudi tele gizmoti ne bodo delovali.

Se pa dobi za par stotatkov prave štarter power banke, tisti so sposobni dat od sebe ves tok ki ga rabi vozilo za zagon. Ampak tisti multi-all-in-one iz hoferja za 70EUR zagotovo tega ni zmožen.

Pa 500A zagonskega toka je čisto realno za dizla z 2kW štarterjem. Zagonski tok je tok ki ga rabi štarter par 10-100 msec preden se obrne. Če ne zagotoviš tega zagonskega toka in ne obrneš par mm rotorja od štarterja ti nič ne pomga če imaš na voljo delovnega "2kW" moči.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.402
5.682
113
Še 1x ne bluzi o teoriji iz gugla. Če ti rečem, da v praksi 3.0TDi ali pa 5.7 V8 benz zalaufa brez problema. in to taki za 60€. Kaj ti tu ni jasno? Oziroma kaj si pozabil poguglat?


Pa ne o 500A. Po tej tvoji teoriji niti 55ah akumulator v avtu ni sposobn štarterja obrnit. Ker so novi tam 500-550A, kaj šele 2 leta star pozimi.
Pa veselo obračajo. Še 45ah obrača štarterje.