Prekmurska avtocesta - rok trajanja

keber

majski hrošč
28. jul 2007
13.240
44
48
Citat:
Uporabnik SouthPark pravi:
Oja, železničarji so pa mojstri. Ponoči z reflektorji nardijo dan, folka in bagrov pa toliko, kot jih AC križ skupaj ni videl.

Kdo sploh izvaja to? Alpine Bau?
Ne, so kar naše gradbene firme, še največ Železniško gradbeno podjetje, pa tudi druge firme, ki na avtocestah sicer mečkajo, kot se le da. Zaporo železnice namreč odobri SŽ, ti pa glede tega niso za hece. Zato se ob popolnih zaporah proge dela dan in noč.

Lani so pred Benetkami cca 2 km ene polovice avtoceste na novo asfaltirali v natančno eni noči. Zvečer si se še peljal po starem asfaltu, zjutraj že po novem. Za nas je to zaenkrat še velika znanstvena fantastika.
 

franci

Fizikalc
19. jul 2007
1.797
1
38
49
LJ
Problem je, koliko je investitor (v našem primeru DARS) pripravljen plačat sa obnovo (SŽ ima svoje podjetje ŽGP
wink-1.gif
). Vsako vozišče se da 'in situ' obnovit z najnovejšimi tehnologijami, v primeru asfaltov npr. z penjenim bitumnom. Stroj na licu mesta 'zmelje' (v bistvu sfreza) star asfalt, ga hkrati meša s penjenim bitumnom in kipa za sabo v finišer ali pa kar po 'cesti', potem pa valjarji naredijo svoje. To delajo po celi EU, tudi pri nas (je pa cena problem), le da veliko manj, kot drugod po EU. Je pa največji problem za SLO dobiti kvaliteten bitumen. O tem sem tudi že pisal. Pobrskajte malo.
 

keber

majski hrošč
28. jul 2007
13.240
44
48
Citat:
Uporabnik franci pravi: (SŽ ima svoje podjetje ŽGP
wink-1.gif
)
ne-ne-1.gif
Že preko 15 let ne več. ŽGP se mora tukaj obnašati čisto enako kot pa kak SCT in nima nobenih popustov. Sploh pa SŽ ni noben investitor, to je država. Je pa res, da remonte večinoma v imenu države vodi SŽ, za kar dobi tudi denar.

Citat:

Vsako vozišče se da 'in situ' obnovit z najnovejšimi tehnologijami, v primeru asfaltov npr. z penjenim bitumnom. Stroj na licu mesta 'zmelje' (v bistvu sfreza) star asfalt, ga hkrati meša s penjenim bitumnom in kipa za sabo v finišer ali pa kar po 'cesti', potem pa valjarji naredijo svoje.
Ja, penjeni bitumen.
hysterical-1.gif

No, tisto pred Benetkami je bila čisto navadna armada delavcev, tovornjakov, polnih asfalta, finišerjev in valjarjev, pa še kaka freza malo bolj naprej. Za eno noč. Se da.
grims-1.gif


Pa daj no že nam objasni, zihr veš: kaj je SCT tako elegantno zajebal na ljubljanski vzhodni obvoznici, da se še drugi gradbeniki čudimo, kako je možno novo narediti toliko slabše, kot je bilo obstoječe? A nimate najnovejših in najmodernejših finišerjev, ko se ta firma tako hvali naokoli?
 

Grikos

Pripravnik
21. jul 2007
386
0
16
Citat:
ŽGP se mora tukaj obnašati čisto enako kot pa kak SCT in nima nobenih popustov
hysterical-1.gif

Brez zamere, ampak tukaj se moram nasmejati. Slovenske železnice so vsaj na papirju večinski lastnik ŽGP-ja + nekaj privatnih lastnikov (bivši in še aktivni železničarji in njihovi botri). ŽGP pa na področju gradnje zgornjega ustroja pri nas praktično nima konkurence (razpisi so nastavljeni tako da noben tujec nima referenc), kar ima za posledico da mastno služijo. Treba pa jim je priznat, da obvladajo svoj posel za razliko od države oz. DŽI, kar pa ima zaposledico da ŽGP še enkrat zasluži na dodatnih delih.
SŽ ponavadi ne vodi remontov ampak vrši zapore proge, fazne tehnične preglede in na koncu prevzame objekt. Na konkretnem remontu, ki ga omenja SouthPark - Ptuj - Mekotnjak ima nadzor privat firma (sestavljena seveda iz bivših ajznponarjev in ŽGPjevcev
grin1.gif
).
 

tesfalar

Fizikalc
1. nov 2008
1.133
96
48
Citat:
Uporabnik franci pravi:
je pa največji problem za SLO dobiti kvaliteten bitumen.
Ni problema: BIT 70/100 Mantova – Sciumato se peni ko satan.
Je pa res, da metode obnove s penjenim bitumnom niso primerne za AC, bolj za ceste regionalnega ranga in nižje.
Po drugi strani pa je cel kup metod in načinov, ki jih drugje z uspehom uporabljajo, mi pa nič (površinske, tankoplastne, remixi vseh vrst...)

Citat:
Uporabnik keber pravi:
...kaj je SCT tako elegantno zajebal na ljubljanski vzhodni obvoznici...
Pa si čisto prepričan, da je bil SCT? Kar precejšen del sanacije na tem odseku je delal namreč CPL.
 

keber

majski hrošč
28. jul 2007
13.240
44
48
Citat:
Uporabnik tesfalar pravi:
Citat:
Uporabnik keber pravi:
...kaj je SCT tako elegantno zajebal na ljubljanski vzhodni obvoznici...
Pa si čisto prepričan, da je bil SCT? Kar precejšen del sanacije na tem odseku je delal namreč CPL.
Če sem prav gledal postavljeno mašinerijo in transparente, je najbolj tresoči del SCT-jev. No, franci bo vedel. Čeprav po drugi strani mi pa res ni jasno, kaj rabiš tri izvajalce za ta dobra dva kilometra preplastitve, niti sredinskih ograj niso zamenjali.
 

stein

Fizikalc
16. sep 2007
19.575
1
36
Citat:
Uporabnik stein pravi:
... eno leto.
Predor Cankova...
Cenkova...

Citat:

PS: A oni displej nad najdaljšim mostom je nek Guinessov rekord po številu okvar? Vsakič drugič, ko peljem mimo ne dela (ponavadi ima napako v prikazu, ali ena stran dela, druga ne, ali pa kar obe ne)
Sem se od takrat peljal spet:
- pred dnevi: displej ne dela
- danes: ena stran celo dela, vau! Čestitke!
rolleyes-1.gif
 

stein

Fizikalc
16. sep 2007
19.575
1
36
Sem se vmes nekajkrat vozil tam in večino časa je delal (pa spet ne vedno).

Včeraj spet šel mimo in ... valda stran ki gleda proti Lendavi sploh ne dela.

Tako da je "povprečje" spet kar "vsakič drugič nekaj ne dela" ...
frown-1.gif
 

mobifrik99

Fizikalc
20. nov 2007
1.138
5
38
Citat:
Uporabnik Dare1 pravi:
Na tem odseku ni bila položena fina asfaltna plast ravno zaradi predvidenega posedanja in sedaj pač končujejo dela na tem odseku. Dajte si prebrat na http://www.dars.si/Novice/Na_d...sfalta_622.aspx , ne pa da takoj pljuvate čez slovenske AC.

Na koncu mostu čez Muro iz smeri Murska Sobota se jim je tako posedlo, da bi se lahko še kdo ubil, če bi se prehitro pripeljal, ker si imel občutek, da ti je zmanjkalo podlage pod avtom naenkrat.
stupid-1.gif


Ko so začeli navažat tam zemljo so se jim okoliški kmetje smejali, da se jim bo posedalo. Inženirji so rekli, da se ne bo, saj so analizirali zemljo. Seveda se je potem vse skupaj sesedlo.
hysterical-1.gif


Tisti semafor pa itak večino časa ne dela. Verjetno pa ni bil ravno poceni. Sam če so ga nabavili, da bo vsake toliko gor neka štorklja defektna, ki jo zaradi popačene grafike komaj prepoznaš in ena stran ali obedve večino ne delata, potem ne vem v čem je logika nabave le tega.
 

Floki

Guru
6. sep 2007
10.130
3.186
113
Pri nas ni nič bolje trenutno so obnavljali AC pri cestninski postaji Bič. Na odstavnem pasu so položili milijon kanalizacijskih pokrovov in to tako slabo da ti verjetno po kakem tednu avto razpade če voziš po njih. Upam da bodo hitro odprli vozni pas ker drugače bo res moral na servis
 

Infernus

Fizikalc
8. jun 2008
2.301
6
38
Tam je vsaj odstavni pas. Pomurska avtocesta ga namreč nima, pa še širina voznih pasov je manjša...
 

Valhalla

Guru
17. dec 2007
4.704
1.356
113
Ali je Prekmurska avtocesta sploh avtocesta? A ni hitra cesta? Ne morem se spomnit ali so modre ali so zelene table...
 

AndrejD

Guru
20. jul 2007
7.238
1.397
113
Citat:
Uporabnik Valhalla pravi:
Ali je Prekmurska avtocesta sploh avtocesta? A ni hitra cesta? Ne morem se spomnit ali so modre ali so zelene table...

Saj pa so spremenili zakon da so lahko rekli da je avtocesta, sicer z omejitvijo 60-110 ampak vseeno. Avtocesta je...
 

Valhalla

Guru
17. dec 2007
4.704
1.356
113
Kakorkoli, meni je ravno tista cesta drugače zelo všeč, me pa zelo motijo trmasti vozniki, ki se nočejo sprijazniti, da je omejitev 110 in ne 150 in ogrožajo vse okoli sebe...

Je pa res žalostno, da je na najbolj ravnem delu Slovenije najožja cesta
rolleyes-1.gif
 

der_Starke

Pripravnik
22. jun 2010
881
5
18
Vzhodna - MB
Citat:
Uporabnik Valhalla pravi:

Je pa res žalostno, da je na najbolj ravnem delu Slovenije najožja cesta
rolleyes-1.gif

467716-post_slo.gif


Jo bodo pa čez čas širli, pa še 1x tolk dnarja zabil not, namesto da bi že na začetku primaknili tisti ca. meter pa pol.
stupid-1.gif
 

gr69

Guru
15. dec 2009
11.645
2.692
113
še v SLO - ampak komaj
Citat:
Uporabnik der_Starke pravi:

Jo bodo pa čez čas širli, pa še 1x tolk dnarja zabil not, namesto da bi že na začetku primaknili tisti ca. meter pa pol.
stupid-1.gif

Viš kak si čuden - glej na to kot na zagotavljanje dela slovenskemu grabeništvu in kot enemu od možnih izhodov iz krize.
tongue-1.gif


newdeal.press

ON:
Mah - škoda besed - za tisto kobajagi AC bi moral nekdo viseti.
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
36.038
11.158
113
to bi morala bi Autobahn, unlimited bi več divjakov prišlo na svoj račun, vozili bi se po njej celoten balkan in postavljal rekorde. Turistična tržna niša.
 

jonny77

Guru
16. sep 2007
11.617
2.405
113
Pomurje
Citat:
Uporabnik gr69 pravi:
Citat:
Uporabnik der_Starke pravi:

Jo bodo pa čez čas širli, pa še 1x tolk dnarja zabil not, namesto da bi že na začetku primaknili tisti ca. meter pa pol.
stupid-1.gif

Viš kak si čuden - glej na to kot na zagotavljanje dela slovenskemu grabeništvu in kot enemu od možnih izhodov iz krize.
tongue-1.gif


newdeal.press

ON:
Mah - škoda besed - za tisto kobajagi AC bi moral nekdo viseti.

Res je škoda, da je takšna, še vedno pa je svetlobna leta pred npr. AC Munchen-Stutgart. Dograjujejo jo že leta, pa bo razširitev konec komaj leta 14.

Lp