Citat:
Uporabnik Roberto pravi:
Jaz sem oddal vlogo v MC Citypark 15.12.2011 pa še do danes nimam preklopljenega paketa. In ni prvič, da so me v tem konkretnem MC oškodovali.
Tole za moje pojme delajo popolnoma načrtno in zavestno. Svoji dragi sem dvakrat optimiziral poslovni paket (s.p.) in toliko problemov, kot sem jih imel z mafnijaši ne pomnim.
Pri prvi optimizaciji je trajalo dva meseca, da so jo spravili na najugodnješi paket, kljub temu, da sem jasno in glasno napisal v Monitor, kaj hočem, označil primerni paket in opcijo, ter zahteval odkup aneksa na starem paketu. Vmes so dvakrat strašili bejbo po telefonu, da ima aneks (konkretno 18 EUR doplačila, preplačevala jim je na starem paketu pa najmanj 20 EUR mesečno), tako da vsa zmedena ni vedela kaj odgovoriti in so na ta način preklop zavlačevali.
No sedaj sem se jih že malo navadil, tako da sem ob prihodu paketa 2012 ponovno zelo jasno napisal v Monitor (kjer paketa 2012 sploh ni možno označiti), da hočem preklop iz starega paketa na 2012 na dan 30.11.2011, nato pa jim na datum dan težil po vseh možnih številkah (od klicnega centra, vratarja v Telekomu, do naročniške), naj ji zamenjajo paket in izključijo SMS opcijo. Po vseh kontaktih, ki nimajo pojma, kaj sploh počnejo in prodajajo, sem končno dobil čisto ql sogovornico v naročniški, ki je obljubila, da bo vključila 2012 in izključila opcijo SMS. Super!
Čez par dni preverim na Monitorju in je 2012 vključen, opcija SMS pa še aktivna! Kliče bejba v klicnega in jih opozori, da smo naročili izklop opcije pravočasno, naj jo izključijo in da je ne bi slučajno kasirali za december. Rečejo OK.
Januarja seveda SMS opcija na položnici. Banda. Napišem pritožbo v Monitor, čakam 10 dni, kličem dan pred valuto in tip iz klicnega nima pojma, pa še grozi, da bodo izključili številko, če ne plačam celotnega računa (omenil sem, da plačam vse razen opcije SMS, ki je bila odpovedana novembra). Arogantno in malomarno, briga njih, da živijo od strank. Odgovor na reklamacijo po treh tednih še vedno ni prišel. Plačali smo pa vse (izklopa si pač ne moremo privoščiti).
Bejba še kar vztraja pri mafnijaših, jaz bi jih že davno ukinil. Sem na Si.mobilu, če rabim kaj menjat, grem v Moj Si.mobil, označim spremembo in čez 15 sekund prejmem SMS, da je bila sprememba izvedena. To je način, ki ga pričakujem povsod. V m@ tega še niso dojeli oziroma nesramno in zavestno odirajo stranke še naprej.
Lepo je verjeti