Pregrete zavore, kako je to možno?

Vprasaj

Majstr
15. avg 2008
1.393
380
83
Ljubljana
Pozdravljeni,

Danes se peljem po avtocesti z opel corso letnik 2002 1.0 bencin
Vozil sem med 140-150. Ko se je bližal izvoz na avtocesti, sem naglo zaviral,, res na polno iz 150 na 50, in med tem časom so zavore izgubile zavorni učinek. Ko sem se ustavil v križišču se je iz obeh prednjih koles kadilo in zažgani vonj. Ker je očitno šlo za pregrevanje, sem previdno peljal dalje zavore so se po nekaj km ohladile in so normalno prijele.

Moje vprašanje je: Kako se je to lahko sploh zgodilo?
Ali je to normalno?
Glede na to da so bili diski in ploščice menjane cca 7000 km nazaj, jih je potrebno še 1x menjati? So zavore uničene?
 
  • Haha
Reactions: Hondi

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.050
5.657
113
Jaz bi prvo menjal zavorno tekočino...očitno ob menjavi bremz ni bila (zavre in izgubiš bremze)....mogoče bi menjal še cevke (lajtnge) do bremz....letnik 2002 lahko je guma že fuč!

Kakšna znamka diskov in ploščic se je vgradila?
 

Oleander

Pripravnik
21. jan 2020
56
56
18
Pozdravljeni,

Danes se peljem po avtocesti z opel corso letnik 2002 1.0 bencin
Vozil sem med 140-150. Ko se je bližal izvoz na avtocesti, sem naglo zaviral,, res na polno iz 150 na 50, in med tem časom so zavore izgubile zavorni učinek. Ko sem se ustavil v križišču se je iz obeh prednjih koles kadilo in zažgani vonj. Ker je očitno šlo za pregrevanje, sem previdno peljal dalje zavore so se po nekaj km ohladile in so normalno prijele.

Moje vprašanje je: Kako se je to lahko sploh zgodilo?
Ali je to normalno?
Glede na to da so bili diski in ploščice menjane cca 7000 km nazaj, jih je potrebno še 1x menjati? So zavore uničene?
Zavore so se pregrele. Preveri, če diski niso zviti ali so na njih razpoke kot posledica temperaturnih nihanj. V tem primeru bi bilo pametno menjati diske.
Drugače pa opazuj promet in bodi pozoren, da ne zaviraš na polno. Lahko bi dobil v rit tudi kakšnega nepazljivega voznika, saj pri nas varnostna razdalja ne obstaja.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Matey

Romzi

Guru
4. sep 2008
9.636
3.450
113
Dobrova pri LJ.
Pa verjetno je bilo to prvo resno zaviranje v tistih 7000 km.
Zelo verjetno bo šlo mimo brez posledic, zdaj so se zavore vsaj malo zagrele in spucale.
 

koliko

Guru
21. avg 2007
4.368
2.404
113
SV SLO
Pozdravljeni,

Danes se peljem po avtocesti z opel corso letnik 2002 1.0 bencin
Vozil sem med 140-150. Ko se je bližal izvoz na avtocesti, sem naglo zaviral,, res na polno iz 150 na 50, in med tem časom so zavore izgubile zavorni učinek. Ko sem se ustavil v križišču se je iz obeh prednjih koles kadilo in zažgani vonj. Ker je očitno šlo za pregrevanje, sem previdno peljal dalje zavore so se po nekaj km ohladile in so normalno prijele.

Moje vprašanje je: Kako se je to lahko sploh zgodilo?
Ali je to normalno?
Glede na to da so bili diski in ploščice menjane cca 7000 km nazaj, jih je potrebno še 1x menjati? So zavore uničene?
Eh spet bom najedal. A ne moreš v naprej predvideti, na kateri izvoz boš zavil? Voziš kot kura brez vnaprejših predvidevanj ta trenutek leti 150 km/h aha zdaj pa je izvoz pa na polno na cca 50 km/h. In to v kantici za 200 eur po možnosti še s polno rje. A ti življenje res tako malo pomeni? Saj maš pred vsakim izvozom vsaj 3x omenjeno da se bliža željen izvoz na 1500, 1000 in 500 m pa ni vrag, da lahko umakneš nogo s plina in ne rabiš pregrevat zavor. In pa koliko je dovoljena najvišja hitrost na SLO avtocestah?????
 

asteliks

Fizikalc
5. mar 2013
1.445
98
48
Pozdravljeni,

Danes se peljem po avtocesti z opel corso letnik 2002 1.0 bencin
Vozil sem med 140-150. Ko se je bližal izvoz na avtocesti, sem naglo zaviral,, res na polno iz 150 na 50, in med tem časom so zavore izgubile zavorni učinek. Ko sem se ustavil v križišču se je iz obeh prednjih koles kadilo in zažgani vonj. Ker je očitno šlo za pregrevanje, sem previdno peljal dalje zavore so se po nekaj km ohladile in so normalno prijele.

Moje vprašanje je: Kako se je to lahko sploh zgodilo?
Ali je to normalno?
Glede na to da so bili diski in ploščice menjane cca 7000 km nazaj, jih je potrebno še 1x menjati? So zavore uničene?
Moje mnenje.
Pelji do mehanika, da ti pregleda. Nisi napisal, kako so delovale kasneje, ko so se ohladile? So se ti pregrevale že pred tem dogodkom? Pa seveda, katere znamke diskov in ploščic si vgradil. Definitivno pa na zavorah in gumah se ne špara.
Pozdrav
 
  • Všeč mi je
Reactions: brane_new

jello

Guru
22. sep 2008
10.150
3.867
113
Si prepričan da ne bi v vsej tej zgroženosti in ogorčenosti še kakšen vprašaj in klicaj dodal? Eni ste pač supermeni in v življenju nikoli ničesar ne zajebete. Nikoli nič. Zero. Nula. Brez napak. Zeh.
 
  • Všeč mi je
Reactions: tomazpog in Hondi

Jest

iPhone Guru
26. jul 2007
15.496
761
113
Medvode / Slovenija
www.mobile.si
Eh spet bom najedal. A ne moreš v naprej predvideti, na kateri izvoz boš zavil? Voziš kot kura brez vnaprejših predvidevanj ta trenutek leti 150 km/h aha zdaj pa je izvoz pa na polno na cca 50 km/h. In to v kantici za 200 eur po možnosti še s polno rje. A ti življenje res tako malo pomeni? Saj maš pred vsakim izvozom vsaj 3x omenjeno da se bliža željen izvoz na 1500, 1000 in 500 m pa ni vrag, da lahko umakneš nogo s plina in ne rabiš pregrevat zavor. In pa koliko je dovoljena najvišja hitrost na SLO avtocestah?????


To "najedanje" je vcasih brezveze ... Pac so tudi situacije, ko enostavno ne vidis tabel zaradi strnjene kolone kamionov na voznem pasu ... pomoznosti brez minimalne varnostne razdalje... In ne... niso povsod table tudi cez cesto... marsikje so samo ob desnem robu cestisca ... Pac situacija je verjetno tako nanesla...
 

jello

Guru
22. sep 2008
10.150
3.867
113
Gas tiščat v avtu z dovolj konji zna vsaka opica, za vozit z zaletom je pa že treba mal pomislit.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Spajky

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.478
5.015
113
Če je diske zvilo, potem se bo to hitro občutilo med normalnimi zaviranji. Zavore pa so verjetno izgubile zavorni učinek, ker je zavorno olje prestaro in je vezalo v svoji življenjski vodi preveč vode. Ugibam, da bi bilo zelo zdravo menjati olje, ostalo pa je najbrž preživelo, sicer bi OT napisal še, kaj ga moti sedaj, ko zavira.
 

Cash

Guru
19. avg 2007
8.073
983
113
Kot so ti omenili...voda v zavorni tekocini se je uparila in izgubil si zacasno zavore. Ko so se zavore ohladile, je para presla nazaj v vodo in zavore spet primejo. To resis tako, da gres k mehaniku, kjer ti zamenja zavorno tekocino.
Ce so zviti diski bos najbolje vedel, ko bos pri kakih 100km/h pritisnil zavoro in ce ti bo treslo volan, so zviti.
 

böc

Majstr
1. avg 2007
2.385
443
83
Kaj pa kvaliteta ploscic? Bi lahko bilo, da se nekatera (slabse kakovosti) prej pregrejejo kot druge?
 

ales85

Guru
9. nov 2007
3.596
1.211
113
Si prepričan da ne bi v vsej tej zgroženosti in ogorčenosti še kakšen vprašaj in klicaj dodal? Eni ste pač supermeni in v življenju nikoli ničesar ne zajebete. Nikoli nič. Zero. Nula. Brez napak. Zeh.
Če smo že pri tem, ni problem v tem, da spregledaš izvoz, vsakomur se zgodi. Ampak potem pač ne ogrožaš ostalih kot teslo in greš na naslednji izvoz.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Matey in Ginginova

sass

Guru
1. sep 2007
5.211
851
113
fantje, čemu to moraliziranje. poba je verjetno čvekal po telefonu, pa je spregledal prvo tablo za izvoz, pa drugo tudi, pri tretji je moral pa že bremzati na polno :)
 
  • Všeč mi je
Reactions: koliko in Kamele0N

jello

Guru
22. sep 2008
10.150
3.867
113
Če smo že pri tem, ni problem v tem, da spregledaš izvoz, vsakomur se zgodi. Ampak potem pač ne ogrožaš ostalih kot teslo in greš na naslednji izvoz.

A dej no? A bejž? A ogrožal da je? Koga pa? Vrtec otrok v avtobusu s cisterno z nevarnimi snovmi ali redkega ravninskega skobca gnezdečega na odstavnem?

Manj ko imamo podatkov o dogodku, bolje za nas ker lahko več potencialnih nevarnosti kar poljubno iz riti potegnemo.