Uporabljate neposodobljen brskalnik. Ta ali druga spletna stran morda ne bo prikazana pravilno. Posodobite brskalnik ali uporabite alternativni brskalnik.
Men pije Accord 2,2 CTD-i nekje 7,5l/100km oziroma kak liter gor ali dol. Morda se zdi to dosti, a gre za velik avto in velik motor, ki tudi oddela svoje.
Kolega je imel alfo 156 2,4 jtd in mu je po BC pila pod 6, bojim pa se da BC kar lepo laže, saj prevožena razadlja med tankanjem ni potrjevala tega podatka (ni pa nikoli točno zračunal, saj raje vidi in verjame da mu pije tistih 5,6l)
Citat: Uporabnik jello pravi:
To je računica samo če nimaš DPF filtra. V pol leta takega jahanja se ti zabaše in potem vse to šparanje lepo prileti nazaj kot bumerang.
Evo jst mam 1.9 jtd, 140KM(na 170KM), 6gang, pa mi porabo po BC kaže od 3.6-5.0. Realno ko grem tankat in zračunam imam porabo od 5.5-6.0. Relacija Litija-Trzin
Z relacijami in nizkimi obrati nimaš % šanse da se ti regeneracija filtra sploh vklopi. In če tega ni potem ni vprašanje ali bo dpf zabasan ali ne, ampak samo kdaj bo zabasan. Na koliko časa se v normalnih pogojih dela regeneracija ne vem, ga je pa meni uspelo zabasat 2x v treh tednih, samo to niso bili normalni pogoji ker cev od intercoolerja ni bla čisto diht, oziroma je bil že prej egr ventil zapackan.
Pri Fiatu z JTD multijet motorji se regeneracija "vklopi", ko so izpolnjeni pogoji> ogret motor, hitrost vozila vsaj 60kmh, vrtljaji motorja vsaj 2000rpm. Ce komu pomaga.
Ta stran uporablja piškotke, ki vam pomagajo prilagoditi vsebino in funkcionalnosti ter obdržati prijavo, če ste registrirani.
Z nadaljnjo uporabo tega spletnega mesta soglašate z našimi piškotki.