Živjo,
V avtu imam 12 V akumulator s 55 Ah kapacitete. V nedeljo zvečer je bil avto še vozen, v ponedeljek zjutraj ni več vžgal (oz. po pripovedovanju partnerke je avto komaj vžgal, naredil 1 m ob speljevanju in crknil). Vzel sem ven akumulator in ga napolnil, pa avto še vedno ni vžgal.
Z multimetrom sem pomeril napetost, ki je znašala 12,8 V. Akumulator sem dal nazaj v avto in pomeril napetost ob "verglanju". Napetost je znašala 10,5 V, po podatkih z interneta je spodnja meja med verglanjem 9,6 V, ki kaže, da je akumulator še zdrav. Po meritvah bi sklepal, da je akumulator dober, vzrok za nevžig pa drugje.
Kakšna ideja?
V avtu imam 12 V akumulator s 55 Ah kapacitete. V nedeljo zvečer je bil avto še vozen, v ponedeljek zjutraj ni več vžgal (oz. po pripovedovanju partnerke je avto komaj vžgal, naredil 1 m ob speljevanju in crknil). Vzel sem ven akumulator in ga napolnil, pa avto še vedno ni vžgal.
Z multimetrom sem pomeril napetost, ki je znašala 12,8 V. Akumulator sem dal nazaj v avto in pomeril napetost ob "verglanju". Napetost je znašala 10,5 V, po podatkih z interneta je spodnja meja med verglanjem 9,6 V, ki kaže, da je akumulator še zdrav. Po meritvah bi sklepal, da je akumulator dober, vzrok za nevžig pa drugje.
Kakšna ideja?