Pravilno vstavljena,obrnjena vzmet v amortizer ?

mercedes

Majstr
16. dec 2014
2.456
160
63
Kako enostavno ,oziroma na kakšen način veste kako je ob montaži vzmet pravilno obrnjena v amortizerju ?

Ene vzmeti nimajo nobenih oznak ,ene imajo barve.... Kako vedeti kaj je spodaj in kaj zgoraj pri ležaju ??

Gledam tudi en federspanner (stiskalec vzmeti ) pa piše zraven 1000kg. ?? Koliko pa je potrebno za stisk avtomobilskih vzmeti ? Verjetno je to dovolj ?

Hvala.
 

Matko

pohodnik
18. jul 2007
5.626
722
113
barve označujejo trdost vzmeti

Zakaj bi bilo pomembno kako je obrnjena?
Na mojih dosedanjih vozilih sem srečal samo simetrične.
Mogoče obstajajo tudi z različnimi zaključki, ampak potem jih lahko v ležišče vstaviš samo na en način.
 

mercedes

Majstr
16. dec 2014
2.456
160
63
Barve vem da so za trdoto... To da je pa preprosto vseeno kako jo obrneš pa tudi ne vem če drži...

A je kakšen profi mehanik ,da lahko potrdi ali ovrže ?

l
 

Pbutec

100. registrirani uporabnik
20. jul 2007
15.180
3.641
113
Marlbor
Če sta strani enaki in nima posebnih oznak, potem je vseeno, ker drugače ne more biti.
 

mercedes

Majstr
16. dec 2014
2.456
160
63
Še vedno imam občutek da smo pri domnevah ?

Pa sta obe strani sigurno enaki ?

Kaj pa 1000kg spanner je dovolj za stisk vzmeti ?
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.491
5.788
113
Še vedno imam občutek da smo pri domnevah ?

Pa pelji domehanika če ne zaupaš forumu....
Samo ste res majstri eni. Nimaš pojma kak bi fedro obrno a sam se jo boš spravo menjat.
Vsaj glavo malo postrani drži, da ti jo bo mimo uhe odneslo in ne v čelo.
Drugače ima pa in amortizer in lager ležišče kam se vsede fedra.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Hondi in Robert

RoMeX

Guru
20. feb 2008
2.279
764
113
Če imaš coilover potem je težko narobe obrnit, ker v eno smer ponavadi paše, v drugo ne. Odvisno od tipa avtomobila. Če imaš blažilec ločen potem je ponavadi feder zgoraj ožji.

Upam, da se vidi...



pomagalo bi za kakšen tip avtomobila gre in kakšno orodje bi rad uporabil - lahko prilepiš link.

jaz uporabljam tale tip orodja

 
Nazadnje urejeno:

mercedes

Majstr
16. dec 2014
2.456
160
63
Če imaš coilover potem je težko narobe obrnit, ker v eno smer ponavadi paše, v drugo ne. Odvisno od tipa avtomobila. Če imaš blažilec ločen potem je ponavadi feder zgoraj ožji.

Upam, da se vidi...



pomagalo bi za kakšen tip avtomobila gre in kakšno orodje bi rad uporabil - lahko prilepiš link.

jaz uporabljam tale tip orodja



Recimo konkretno tale vzmet :

https://www.autodoc.de/trw/2197251
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.491
5.788
113
ja kje točno je problem pri tej vzmeti?
Oziroma kaj je tu nejasnega?
 

Cash

Guru
19. avg 2007
8.073
983
113
Ni enaka. Ce jo bolj natancno pogledas, je malce zvita. In ce gledamo, kako se konca navoj, ni vseeno. Z ene strani bo navzven zvita, ce jo obrnemo, pa bo navznoter zvita
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.491
5.788
113
Glej fedra na sliki je enaka. Če so razlike so opazne iz 5 metrov in ne, da moreš natančno z lupo gledat. Itak se pa fedra ne vsede v ležišče če ni prav obrnjena
 
  • Všeč mi je
Reactions: RoMeX in luciano

Cash

Guru
19. avg 2007
8.073
983
113
No, potem smo zakljucili debato. Mercedes, primi feder in ga nakljucno obrni in zmontiraj gor. Potem poslji babo po kilo moke. Ce ne bo tela it, reci, da imas se nekaj za zlikat, pa ce gre lahko ona :evil:
 

Pbutec

100. registrirani uporabnik
20. jul 2007
15.180
3.641
113
Marlbor
Končno slika konkretne fedre. Pri teh fedrih moraš biti zelo pozoren, kako jo obrneš, saj je fedra na sliki narobe obrnjena. Obrni za 90 stopinj, pa bo bolj prav. Prav tako se vidi, da se sedaj na narobe obrnjeni fedri vijačnica na levi začne zgoraj, na desni strani pa spodaj, torej na eni strani ravno kontra kot na drugi strani, kakor koli jo obračaš. Takšna fedra, bi moral zraven imeti priloženo shemo vgradnje, da več kam kaj obrneš.
 
  • Všeč mi je
Reactions: mercedes

mercedes

Majstr
16. dec 2014
2.456
160
63
Končno slika konkretne fedre. Pri teh fedrih moraš biti zelo pozoren, kako jo obrneš, saj je fedra na sliki narobe obrnjena. Obrni za 90 stopinj, pa bo bolj prav. Prav tako se vidi, da se sedaj na narobe obrnjeni fedri vijačnica na levi začne zgoraj, na desni strani pa spodaj, torej na eni strani ravno kontra kot na drugi strani, kakor koli jo obračaš. Takšna fedra, bi moral zraven imeti priloženo shemo vgradnje, da več kam kaj obrneš.
No evo pa smo spet na začetku...

Zakaj sem sploh prišel do tega vprašanja. Gledal sem isto fedro treh različnih proizvajalacev. Brez kakršnihkoli oznak oziroma navodil. Eno pa obračam ,pa glej ga zlomka ,taka mala nalepka in gor puščica in oznaka up. Okej ,to je jasno. Ampak druge dve pa nič oznak ?? Pa se slikaj.
Od tu vprašanje ,ali je sploh bistveno kako je obrnjena.



In sedaj naslednji problem.

Ena stran že zamenjana komplet z amortizerjem in zgornjim lagrom. Vse novo. Je pa sedaj problem ,da nekaj škripa ?? Po ravnem nobenega problema. Po jamah pa takrat ,ko imaš občutek da gre kolo dol ,se pravi ko gre kolo v jamo ,nekaj zaškripa okoli amortizerja/fedre ?? Greš čez ležečega ,kjer kolo porine najprej navzgor ne škripa nič ??

Je pa to sedaj odmenjave amortizerja naprej. Pri starem tega ni bilo.

kakšna ideja kje je težava ?
 

Cash

Guru
19. avg 2007
8.073
983
113
To je feder, ki joče, da je na glavo obrnjen... :evil:
No, drgač pa je lahko kak luft, ko pade cel amortizer dol za kak mm ali dva in potem, ko ga kor zabije, tisti luft udari gor in lahko je pač to slišati kot škripanje, ne vem. V primeru ležečega tega ne more narediti. To se meni dogaja od nove Zafire, samo, da pri meni rahlo udari. Žena tega ne sliši, jaz pa. Na servisu so mi rekli, da gume tolčejo ob tla :oops1::bonk:
 
Nazadnje urejeno: