popravilo razrezanih gum

maggio

Fizikalc
19. avg 2007
1.704
1
38
Lj-bežigrad
lansko leto so mi Barabe na avtu razrezale 3 kom zimskih gum vožene samo pol zime 2006
gume so pa 17" in so zimske zelooooo drage ena nova guma je čez 130 eur

in letos sem se odločil da bi povprašal pri vulkanizerjih ,če bi se jih dalo popravit imajo pa navpičen rez 1-1,5 cm ob strani
vulkanizer mi pravi da se da se splača popravit ker profil je kot nov in da stane cca 12eur po komadu in da potem "vozit 200 na h nebi bilo glih najbolj ziher ker pri takšni hitrosti se guma pregreje" ampak jaz itak ne vozim 200 max tam nekje do 170 v poletnem času pozimi pa itak nimam namena tud 170 ne

gume sem pustil pri vulkanizerju ker jih mora peljat nekam kjer popravljajo samo take okvare na gumah rezane ipd
pravi pa da gumo nekaj pobrusijo vstavijo žičnato pletenico in potem vse skup dobro zalijejo

jutri jih že dobim

ali je že kdo dal popraviti tako gumo in kake so izkušnje

saj tudi tiste nalite niso ravno ok?? enkrat se mi je zgodilo da mi je na naliti odpadla cela plast
 

CupraR

Majstr
21. sep 2007
5.639
146
63
Če se ne da popravt normalno, še vedno stane tudi opcija "šlavf" dat notr..
 

maggio

Fizikalc
19. avg 2007
1.704
1
38
Lj-bežigrad
sej res na šlavf sem pa čist pozabu
redface-1.gif


pa a se sploh dobi 17" šlauf
confused-1.gif
 

Fiatista

Pripravnik
1. sep 2007
670
0
16
Meni je ena pede.rcina lani ravno tako prebodla skoraj novo bridgestonko - rezultat: cca 1cm zarezica na bočni površini.



Gumo sem nesel vulkanzerju in jo čez 2 dni prišel iskat, zadeva zrihtana v piko. Najbrž po istem postopku, kot si opisal.



No, vozil sem se še celo sezono b.p., nobene bule, ničesar. Potem sem jih prodal kolegu in jih je zgulil do konca, ravno tako b.p.



Torej, jaz imam dobre izkušnje. Lahko pa, da sem imel tudi nekaj sreče... Mislim, da je vseeno bolje dat tistih 12€ po gumi kot kupovat nove. Je tudi mene zvilo, ko mi je vulkič povedal ceno za nov par gum in sem rekel je.bat ga, ne dam, če ni nuja. Sem pa stalna stranka tam in dvomim, da bi mi to priporočil, če ne bi bilo ok. Sploh za tiste 2 jurja kolikor sem dal, se mi zdi, da se mu ne splača nategovat ljudi. Jaz bi poizkusil na tvojem mestu. Seveda obstaja nek riziko, tako da moraš pač met to v glavi in terat gumo v ekstreme... Pa pozabi na tist šlauf...
 
Nazadnje urejeno:

civil

Fizikalc
18. jul 2007
1.350
0
36
Meni jh je enkrat sam vulkaniziral. Držala je bp. edino na tehničnem se je vpiknil v nje.
 

CupraR

Majstr
21. sep 2007
5.639
146
63
No tut sam sm mel preluknane, ne veliko, so popravl, nikol problemov.. Je pa neka meja (velikost zareze) do kje to delajo.. Pač bo že vulkanizer ocenil
smirk-1.gif
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.663
1.482
113
Citat:
Uporabnik maggio pravi:
sej res na šlavf sem pa čist pozabu
redface-1.gif


pa a se sploh dobi 17" šlauf
confused-1.gif

Na šlauf pozabi, ker je manj zanesljiv od običajne (tubeless) zračnice - zato smo jih pa izumili pred toliko in toliko desetletji!!!
 

darko11

Majstr
21. jul 2007
1.216
191
63
Hvala za info.
Meni je rekel, da na bocni strani ne gre ne glede na dolzino zareze, na tekalni povrsini pa injekcija drzi ko pes.

Bom menjal vulkanizerja.
smile-1.gif
 

markoman

Fizikalc
19. avg 2007
2.574
17
38
mi mamo na starem avtu, ki je izključno za mestne relacije, šlauf noter, ker je felna tak slaba, da tubeless ne drži lufta. tri gume so tubeless, ena pa ma šlauf, pa še to drži cca 1 leto, pa ga je treba menjat. aja, kupim felno za 5 campus, če ma kdo doma v garaži
grin1.gif
 

Fiatista

Pripravnik
1. sep 2007
670
0
16
Meni je rihtal Horvat na Fužinah, zadaj za OMV-jem (na tisti strani ko je Jurman). Pejd prašat magar...
 

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
na 17 col ne mores dajat slaufa,ker pri taki velikosti platisc imas verjetno gume z niskim profilom in tu ne mores imeti slaufa.
ce je guma prerezana s strani, ni prevec pametno da se flika posebej ne 17 col gume.