Mnenje o gumah / razlika

kalbo

Guru
7. okt 2013
18.920
9.489
113
Eh ,škoda se prerekati... sem v prvem postu zapisal ,da PROSIM da se osredotočimo na vprašanje ,kater guma se najmanj obrablja.

Ko bom pa želel druge informacije bom pa tudi vprašanje zastavil v tem smislu.


Nekih extra vozniških nasvetov po dosti čez 2 milijona prevoženih kilometrov tudi ne rabim ,kar ne pomeni da vse vem ,nekaj pa že....

In če izvzamem avtoceste ,je skoraj povsod po evropi maximalna dovoljena hitrost 90 kilometrov na uro.
Sigurno je za takšno hitrost dovolj varnih vsaj 90 % gum ki so na tržišču.

Reševanje kritičnih situacij je pa odvisnih še od milijon kamenčkov mozaika v danem trenutku.

Meni pa skrbijo ravno takšni prenapihnjenci ,ki mislijo ,da so z nakupom avta in gumami ki so po njihovem mnenju najboljše in pa seveda v višjem cenovnem razredu pojedli vso pamet in znanje o cestnih dogodivščinah.

lp
Lepo si me pospravil v koš cestnega prenapihnjenca, če ti je lažje, tudi prav. Zame si še vedno bedak. Pa ravno eskimke, ki že nove ne blestijo v mokrem, kaj šele rata, ko jih zakuriš preko poletja.
 
Nazadnje urejeno:

luka51

Guru
16. avg 2007
14.473
5.766
113
Ja za ziske gume je znano da jih poletje še dodatno zmehča, kaj te bluzimo zaj mi tu nekaj. Ko bomo meli 2mio kilometrov bomo to vedli. Do takrat pa zivimo v zmoti in se nam samo zdi da je zimsks guma vozena poleti samo še delno uporabna
 

kalbo

Guru
7. okt 2013
18.920
9.489
113
Zato pa se pogovarjamo ,da delimo različne izkušnje....

Se zavedam ,da zimska gunma je prilagojena na zimske razmere. Je pa res ,da ene so bolj občutljive na poletne vožnje ,druge p manj. In tukaj iščem najboljši kompromis.
Razloge poznam sam ,in vem da je enostavno brezveze v danem primeru imeti dva kompleta gum. In tudi iz samih izkušenj je dejstvo ,da nisem nikoli imel problemazaradi poleti voženih zimskih gum.

Je pa sigurno veliko odvisno od potreb.
Doma sem v ravnini ,do glavne ceste 100 metrov ,snega pa realno tudi vsako leto manj. Če bi pa živel recimo na Rogli ,bi pa tudi razmišljal drugače.

Meni osebno je pa bolj sporno moteče razmišljanje tistih ,ki vozijo pozimi z letnimi gumami in verigami v prtljažniku. To se meni osebno zdi bolj zgrešeno kot poleti z zimskimi.

lp
Tvoj kompromis je celoletna guma. Zimsko poleti zakuriš in rata nevarno trda v mokrem, še posebej eskimka. Ko enkrat obrneš volan avto pa praktično ne spremeni smeri je precej zanimivo. To kar počneš ti sem naredil samo enkrat na avtu, ki ni naredil 3 jurje letno, so eskimke s skoraj celim profilom letele v kanto. Pa verjemi, da jih babnica ni skurila z dirkanjem.
Lahko pa še naprej opletaš z napihnjenci in milioni kilometrov.
Kar se pa zimske gume tiče, men Nokianke služijo zelo ok. Obrabim jih pa ravno v treh sezonah, kaj pa vem, kakih 20-30 jurčkov naredijo. Imam pa enoprostorca, na osebnem bi zdržale dlje.
Pa dobr, a lahko vsaj pustiš, kaj je blo 30 let nazaj, mater. Promet takrat in promet sedaj, kot noč in dan. Pa tista s kremo je bla tud za v knjige.
 

mercedes

Majstr
16. dec 2014
2.452
158
63
Tvoj kompromis je celoletna guma. Zimsko poleti zakuriš in rata nevarno trda v mokrem, še posebej eskimka. Ko enkrat obrneš volan avto pa praktično ne spremeni smeri je precej zanimivo. To kar počneš ti sem naredil samo enkrat na avtu, ki ni naredil 3 jurje letno, so eskimke s skoraj celim profilom letele v kanto. Pa verjemi, da jih babnica ni skurila z dirkanjem.
Lahko pa še naprej opletaš z napihnjenci in milioni kilometrov.
Kar se pa zimske gume tiče, men Nokianke služijo zelo ok. Obrabim jih pa ravno v treh sezonah, kaj pa vem, kakih 20-30 jurčkov naredijo. Imam pa enoprostorca, na osebnem bi zdržale dlje.
Pa dobr, a lahko vsaj pustiš, kaj je blo 30 let nazaj, mater. Promet takrat in promet sedaj, kot noč in dan. Pa tista s kremo je bla tud za v knjige.


Ne gre za to , da nimaš določenih stvari prav...


Samo še vseeno se da komunicirati na nek kulturen nivo. Tudi če se ne poznava vsaj po nekem bontonu ,ki kotkaže v teh časih ne pomeni več veliko ,ne moreškar tako na prvo žogo nekomu reči bedak. Pa nisem užaljen , , nasprotno , smiliš se mi ti in vsi v tvoji bližini. Kakšen šele imaš kaj besedni zaklad doma.


Moji "milioni" kilometrov ,če pogledaš še enkrat niso bili omenjeni kot hvaljenje ,ampak kot dejstvo ,da pa nekaj o cestnem prometu tudi vem.


Bom se pa verjetno vrnil spet na prvi scenarij , in goodyear celoletno. Bom vsaj potem realno videl kako in kaj.


Še vedno pa ne razumem ,kakšen način vožnje to uporabljate ,da obrneš volan ,avto pa gre kar naravnost in to zaradi zimskih gum ??? Res mi ni jasno.

Več kot z veseljem te povabim na vožnjo z mojimi po tvoje popolnoma zanič sava hp gumami ,ki so po tvoje že po prvem poletju bile totalno zanič.
Zdaj ali sem po tvoje res popoln "bedak" ali pa res ne vem kaj. Za moje pojme je avto čisto spodobno vodljiv,gume so tihe , zaviranje povsem ok ,res da nisem vajen sunkovitih in pa zaviranj v zadnjem trenutku.


Kaj ti pa pri napisanem glede krem ni bilo jasno , razumem pa še manj.

V arhivu ,bi se dalo pogledati ,za kakšen mesec nazaj raziskavo ,kjer je bilo to vse kar sem napisal objavljeno v eni tv oddaji.

In nič drugega nisem želel s tem ponazoriti ,kot dejstvo , da pri celi vrsti izdelkov ,višja cena ne ponuja tudi zaradi tega tudi avtomatsko višjo kvaliteto.


lp
 

kalbo

Guru
7. okt 2013
18.920
9.489
113
A zdej se ti pa že moji smilijo? Fajn. Nič jim ne manjka, nič bat.
Lepo in modro, da razmišljaš v smeri all season. Moje pisanje je namenjeno zgolj temu, da si premisliš.
 
  • Všeč mi je
Reactions: mercedes

alessio

Pripravnik
4. okt 2008
99
12
8
Zanimivo, da je v Italiji prepovedana vožnja z določenimi zimskimi gumami v poletnem obdobju ...
V Italiji ni prepovedana vožnja z zimskimi gumami poleti, ampak morajo imeti gume poleti index hitrosti kot je naveden v homologaciji. Zimske gume pa ponavadi imajo nižji index hitrosti. Z zimskimi gumami vozimo lahko pozimi z 2 razredi nižjim indexom.
 

kalbo

Guru
7. okt 2013
18.920
9.489
113
O kakšnih dimenzijah pa to govorimo? Tok da vidimo cenovni razred.

Tamle zgoraj si omenil Nokian WR D4. Kompleta D3 sem zvozil do zakonsko dovoljenega profila pozimi in je bila zelo zadovoljiva tudi ob obilnem sneženju konec Februarja, nataknjena je bila tretjo sezono. Glede na to, da moj avto zelo rad obrablja gume ( Citroen C8) so zdržale brez posebnih težav. Še ena pozitivna lastnost, ohranijo solidno kvaliteto čez celotno življenjsko dobo kar za kar nekaj ostalih težko rečem. D4 gredo letos na tretjo sezono, ti marca 2019 povem izkušnje.

Mogoče sem napihnjenec, samo pri gumah pač ne sklepam kompromisov. Če mam za pivo, se bo pa še za gume našel keš. Če pa že, je po mojem najboljši kompromis celo leto letne in ob vonju po snegu pač bus. Tukaj rabiš samodisciplino. Glede na to, da praviš, da imaš tri avtomobile pri hiši se verjetno da pokombinirat za tistih max 15 dni v letu, ko diši po snegu in letno obut avto pač ostane doma.

Drugi kompromis so all season gume in kot rečeno, sama guma je velik kompromis,

Tretjega pa ta hip delaš ti, ki je od vseh najslabši iz več razlogov.
 
  • Všeč mi je
Reactions: gr69

Oktopusy

Fizikalc
3. apr 2011
1.678
42
48
Ko ste ravno pri celoletnih, ima kdo izkušnje z Nexen (N´Prize, N´Blue-kakšna je razlika?), Kumho Solus, gumami recimo v primerjavi z Sava Adapto HP, ki so nekako v istem cenovnem razredu. V mislih imam dimenzijo 195/15.
Če že, je to potem boljši kompromis kot HP2 imet gor celo leto?
 

mercedes

Majstr
16. dec 2014
2.452
158
63
O kakšnih dimenzijah pa to govorimo? Tok da vidimo cenovni razred.

Tamle zgoraj si omenil Nokian WR D4. Kompleta D3 sem zvozil do zakonsko dovoljenega profila pozimi in je bila zelo zadovoljiva tudi ob obilnem sneženju konec Februarja, nataknjena je bila tretjo sezono. Glede na to, da moj avto zelo rad obrablja gume ( Citroen C8) so zdržale brez posebnih težav. Še ena pozitivna lastnost, ohranijo solidno kvaliteto čez celotno življenjsko dobo kar za kar nekaj ostalih težko rečem. D4 gredo letos na tretjo sezono, ti marca 2019 povem izkušnje.

Mogoče sem napihnjenec, samo pri gumah pač ne sklepam kompromisov. Če mam za pivo, se bo pa še za gume našel keš. Če pa že, je po mojem najboljši kompromis celo leto letne in ob vonju po snegu pač bus. Tukaj rabiš samodisciplino. Glede na to, da praviš, da imaš tri avtomobile pri hiši se verjetno da pokombinirat za tistih max 15 dni v letu, ko diši po snegu in letno obut avto pač ostane doma.

Drugi kompromis so all season gume in kot rečeno, sama guma je velik kompromis,

Tretjega pa ta hip delaš ti, ki je od vseh najslabši iz več razlogov.




Kaj pa misliš o teh ? :

NEXEN NBLUE 4 SEASON
185/60 R15 88H



Če pogledaš test je v špici ??

http://www.tyrereviews.co.uk/Article/2018-ADAC-All-Season-Tyre-Test.htm

Ima kdo izkušnje s to znamko gum ?


Dimenzija je 185/60/15 težnostni 88

sicer ima zdaj gor 195/55/15 , ampak teh pa v težnostnem razredu 88 ni kaj veliko ,če pa že najdeš je pa cena napram 185 dosti večja. Tisti centimeter razlike v širini ,pa se tudi ne bo na avtu ne vem kako opazil.

lp
 

map

Guru
6. jul 2008
7.850
1.959
113
najrajš na babi
Že 3 poletja in sedaj bo že 4. zima vozim hankook winter icept ali nekaj takega. Zadovoljen. delam pa 3-5 kkm večinoma mestne vožnje, nekaj je tudi regionalk. Gume držijo dobro že 3 leta. Brez problema za normalno vožnjo, za dirkače pač ne. V zadnjem času sem sicer opazil, da so nekaj glasnejše ratale na zdajšnji vročini. Bomo vidli kaj bo pozimi. Po potrebi bom menjal. Če pa še to zimo zdržijo, bodo pa tudi še naslednje poletje, potem pa menjava. Za tolko km in tako vožnjo je brez veze imeti 2 kompleta. se strinjam z mercedesom. več odneseš z zimskimi celo leto, kot z letnimi celo leto. Po suhem in snegu lahko greš z zimsko kamor koli, z letno ne. Tiste all season, pa jim ne zaupam, tako kot ne recimo trekking biciklu. Al je MTB, al specialka, če me razumete. Tisto ni ne tič, ne miš.
 

kalbo

Guru
7. okt 2013
18.920
9.489
113
A ti si pa še treking bicikel ven privlekel? Strašni ste. No, to kar ti počneš je podobno, kot bi šel downhill s specialko, sej gre sam ni za dirkače.
 

map

Guru
6. jul 2008
7.850
1.959
113
najrajš na babi
Nekak tak so tiste gume all seaseon ali kaj je že. ne eno ne drugo. Niso dobre za poleti, ne za pozimi. Stran vržen denar. Kot treking bicikl.
 

kalbo

Guru
7. okt 2013
18.920
9.489
113
Ja, zato ima pa kolesar ki ne vozi samo po cesti pač gorca in cestno kolo in se ne sili v hribe s specialko. Prevedi v gume in ti bo jasno, kaj je najbolje. Ne pa da imaš nataknjene zimske gume, ki so dobre za 1/3 leta celo leto, zato, ker so pri nas pač butasti zakoni. Če ti je škoda denarja pač furaš letne celo leto in takrat ko diši po snegu ostaneš doma. Zimsko gumo pa poleti tako zakuriš, da potem jeseni ni za drugam, kot za v smeti. Je pa res, da obstajate ljude, ki se brez težav vozite s šrotom na kolesih.
 

jello

Guru
22. sep 2008
10.240
3.889
113
Tako celoletne gume kot treking bicikel so za namen za katerega so bile izumljene čista zmaga.
 

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.591
468
83
sem spregledal, da vozi poleti in pozimi

za mtl: 30.000 mi zdržijo nokian bp, ponavadi jih snamem nekje pri 5mm (skrita oznaka za 6mm na gumi - se je ne vidi več)
malo je tudi odvisno od zime, kakšna je oz koliko jih potegnem v marec....
 

Oktopusy

Fizikalc
3. apr 2011
1.678
42
48
Glede na tisti test zgoraj so Nexen kar v vrhu. Jaz se bom po vsej verjetnosti odločil kar za Nexen N´Blue. Čeprav še vedno nič ne najdem razlike med N´Prize vs N´Blue, razen mogoče v obliki profila in razredu oprijema na mokri podlagi.