popravilo baterije/akumulatorja 300Ah/12V lifepo4

gopo

Pripravnik
15. jun 2011
33
9
8
Ljubljana
Imam 300Ah/12V lifepo4 baterijo, ki je imela problem, verjetno nek elektro šok. V določenem trenutku se je malo pokadilo in zasmrdelo. Baterijo sem takoj odklopil. pozneje sem priklopil (testno) na prenosni polnilec 12v in je polnil baterijo, je bilo pa malo vonja. Priklopil sem tudi prenosni pretvornik v 220V in priklopil in je delalo. Ne upam pa uporabljati. Sem vprašal v trgovini kjer prodajajo akumulatorje/baterije če bi testirali baterijo in če se da kaj popraviti. So odgovorili, da se ne splača testirat, da je baterija za stran. Ali je to res? Je predrag test? Mogoče je samo BMS? Baterija je stara eno leto in je bila cca 700€, verjetno bi se jo splačalo popraviti (če se da) do stroška popravila cca 200 €. Kdo se ukvarja s popravilom baterij, če se kdo? Pozna kdo koga?
 

Samo Svoj

Guru
27. jan 2022
8.377
3.763
113
Po logiki bi moral odletet BMS, ker je temu namenjen, nov je okoli 100€ - kvaliteten.

Razdreš baterijo, odklopiš vse celite, jih premeriš in če so OK povežeš z novim BMS in je to - to.

V bistvu precej manj komplicirano, kot če ti ena celica v klasiki odleti.
 

irwin

Guru
13. mar 2008
1.662
512
113
Vprasaj kje na resnem bike servisu kdo se jim ubada s servisiranjem baterij, ali velike izposojevalce e biciklov.
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.731
4.532
113
BMSji na teh baterijah so ponavadi preko standardnega konektorja, vsi imajo enak/isti priklop skratka. Samo odklopiš starega in prikjučiš novega. Vseeno pa je potrebna previdnost in doslednost ker preko BMS gre tudi "močnostni del" baterije in kurzšlus ali pa slabo privit konektor pri tokovih ki jih take baterija daje ven ni več šala.
 

gopo

Pripravnik
15. jun 2011
33
9
8
Ljubljana
Še tukaj preveri:
povprašam v ponedeljek
BMSji na teh baterijah so ponavadi preko standardnega konektorja, vsi imajo enak/isti priklop skratka. Samo odklopiš starega in prikjučiš novega. Vseeno pa je potrebna previdnost in doslednost ker preko BMS gre tudi "močnostni del" baterije in kurzšlus ali pa slabo privit konektor pri tokovih ki jih take baterija daje ven ni več šala.
Ni vsak za vse. Jaz imam strahospoštovanje do stvari o katerih nimam pojma, pa še malo te rukne ali pa se kaj vžge. Iščem dalje nekoga, ki se ukvarja s tem..
 
  • Všeč mi je
Reactions: Kamele0N

tony

Guru
23. jul 2007
10.625
1.806
113
Imam 300Ah/12V lifepo4 baterijo, ki je imela problem, verjetno nek elektro šok. V določenem trenutku se je malo pokadilo in zasmrdelo. Baterijo sem takoj odklopil. pozneje sem priklopil (testno) na prenosni polnilec 12v in je polnil baterijo, je bilo pa malo vonja. Priklopil sem tudi prenosni pretvornik v 220V in priklopil in je delalo. Ne upam pa uporabljati. Sem vprašal v trgovini kjer prodajajo akumulatorje/baterije če bi testirali baterijo in če se da kaj popraviti. So odgovorili, da se ne splača testirat, da je baterija za stran. Ali je to res? Je predrag test? Mogoče je samo BMS? Baterija je stara eno leto in je bila cca 700€, verjetno bi se jo splačalo popraviti (če se da) do stroška popravila cca 200 €. Kdo se ukvarja s popravilom baterij, če se kdo? Pozna kdo koga?
Od kje je priletela prenapetost iz usmernika, ki je baterijo polnil?

Očitno bo treba razmisliti o non-inline UPSu pred polnilnikom...

In potem gremo še korak naprej: bi ga bilo koristno imeti tudi za polnjenje BEV?
 

Daniel

Guru
21. dec 2007
6.844
4.908
113
Po moje je težava v BMS. Ker če bi smrdelo iz same baterije bi bila zadeva že precej problematična. Treba jo bo odpreti in menjati BMS. Po možnosti najti identičnega in samo previjačiš vse. Vprašanje sicer kakšne celice so uporabljene, ali gre za pouch varianto ali cilindrične. Je znan proizvajalec baterije?
 

gopo

Pripravnik
15. jun 2011
33
9
8
Ljubljana
Od kje je priletela prenapetost iz usmernika, ki je baterijo polnil?

Očitno bo treba razmisliti o non-inline UPSu pred polnilnikom...

In potem gremo še korak naprej: bi ga bilo koristno imeti tudi za polnjenje BEV?
Pri menjavi inverterja je prišlo do zamenjave + in - in je zasmrdelo. Inverterju nič.

Po moje je težava v BMS. Ker če bi smrdelo iz same baterije bi bila zadeva že precej problematična. Treba jo bo odpreti in menjati BMS. Po možnosti najti identičnega in samo previjačiš vse. Vprašanje sicer kakšne celice so uporabljene, ali gre za pouch varianto ali cilindrične. Je znan proizvajalec baterije?
proizvajalec: Sole, made for: Huawei Solar Ltd. Hong Kong