Pomoč pri izbiri rabljenega avta do 22.000€

rs1975

Pripravnik
1. nov 2008
232
1
18
Počasi bo potrebno menjati 12 let starega Tourana. Bolj ko prebiram razne teme, bolj sem zmeden kaj vzeti, ker imajo očitno vsi novejši avti neke hibe...
Letno delam 18-20k km, večinoma so relacijske vožnje do službe 35km v eno smer. Gledam 2021-22 letnike.
Rabim dokaj velik prtljažnik (v njem vozim kolo, zaradi praktičnosti ga ne bi vozil na strehi), zato bi najraje vzel enoprostorca, sploh Tourana, ki se je pri meni izkazal za zelo uporabnega. Ampak cene Touranov so nenormalno visoke, dražji kot Passati. Alternativa so karavani, ampak že v startu vem, da je to bolj kompromis, ker prostora v prtljažniku ne bi toliko.
Prvo vprašanje ali je za mojo kilometražo sploh smiselno vzeti dizla ali raje bencinarja oz. hibrida?
Gledal sem tele avte, pa bi prosil kak komentar glede motorjev in ostalih hib:
P5008 + P508: kakšni so dizli 1.5 hdi? Od katerega letnika dalje so pri bencinarjih verige? So s tem težave z motorjem rešene?
Grand Scenic + Espace: kako je z 1.3 bencinarji in 2.0 dizli?
Passat + Golf: kako se obnesejo hibridi 1.4 GTE?

Ideja še za kak drug avto?
 

jetamp

Fizikalc
5. sep 2007
3.538
73
48
Kranj
Kolega ima službenega 1.5hdi. dva dni pred iztekom garancije mu je utrgalo verigo in so mu menjali motor. Po cca treh letih so na servisu rekli, da se zopet sliši veriga in predlagajo zamanejavo za močnejšo. Ni bilo poceni, ker je treba menjati zobnike in še nekaj. Sicer ima motor jermen vendar je na drugi strani motorja neka veriga (ne spoznam se) in je bila načeloma šibki člen do leta 2022.
 

VAG

Majstr
11. avg 2007
1.762
222
63
Passat Variant 2.0 TDI 150 ali 190 KM.
Vozil se boš bolj udobno kot v Touranu, poraba bo nižja, prostora v kabini in prtljažniku je tudi dovolj.
Hiba sta vodna črpalka (upaj, da bo začela odpovedovat v garanciji) in grelne svečke.
 

rs1975

Pripravnik
1. nov 2008
232
1
18
Passat Variant 2.0 TDI 150 ali 190 KM.
Vozil se boš bolj udobno kot v Touranu, poraba bo nižja, prostora v kabini in prtljažniku je tudi dovolj.
Hiba sta vodna črpalka (upaj, da bo začela odpovedovat v garanciji) in grelne svečke.
Pa EGR, DPF, šobe...
Vodna črpalka? A ni to "potrošni material"? Tako in tako jo je potrebno menjat po servisnem intervalu
 
22. jul 2007
13.755
1.830
113
124
Kolega ima službenega 1.5hdi. dva dni pred iztekom garancije mu je utrgalo verigo in so mu menjali motor. Po cca treh letih so na servisu rekli, da se zopet sliši veriga in predlagajo zamanejavo za močnejšo. Ni bilo poceni, ker je treba menjati zobnike in še nekaj. Sicer ima motor jermen vendar je na drugi strani motorja neka veriga (ne spoznam se) in je bila načeloma šibki člen do leta 2022.
In koliko je stala menjava verige in zobnikov?
 

VAG

Majstr
11. avg 2007
1.762
222
63
Pa EGR, DPF, šobe...
Vodna črpalka? A ni to "potrošni material"? Tako in tako jo je potrebno menjat po servisnem intervalu
EGR, DPF in šobe bodo na dnevni relaciji 35 km v eno smer zdržale brez problema 200k+ km.
Velik servis je predviden pri 210k km (ali 7 let), pri marsikomu vodna črpalka odleti že veliko prej, pri meni recimo pri 80k km.
 

tomi

Guru
1. sep 2007
18.818
10.006
113
MB
zanimivo, je kr kos avta, pa cene so klasične renojevske ... kasko pa pol plačaš ko da maš q7 :D
 

shift

Guru
20. jul 2007
9.972
2.405
113
za šankom
Ja sej nov z initiale paris opremo ni bil poceni, se pa dobro pelje, imel kot renta car, zelo pozitivno presenečen, avtomat tudi lepo deluje
 

dentex

Guru
20. sep 2007
2.767
663
113
Ma ni nekih večjih problemov zaenkrat. Mel zgodbico z ad blue cevko, jeba proizvajalec v ukraini. Na servisu rešili iz donorskega ko pride nova mi jo menjajo za novo. Ni požeruh, poraba v cca 80kkm pod 8, initiale Paris cvt če se ga navadiš da je malo glasnejši in svoje sorte tič je ok. Problemi so ponavadi zadnji diski, dobijo rise, jih zamenjaš ni nek dnar. Servisi redno na 20. Konjev dovolj ni pa dirkalnik. Avta veliko za peljat ni pa velik prtljažnik.Je pa rs da nisem več star dvajst in da moram tiščat cegu.