Tako.Pa smo zrihtal Boscha,da opravlja svoje delo naprej tako kot mora.Poklical še enega serviserja,ker mi ni dalo miru,da je stroj res za odpad. Preko telefona mi je povedal.Da je strošek minimalni.In res je bilo tako.Namreč za zamenjat je bil semering.Vse ostalo je kot novo je reku serviser.Da tako ohranjen pomivalni stroj še ni videl pr 11 letih.Me je vprašal,če sploh kaj pomivamo?Sm reku,če bi lahko števec priklopil,bi blo ziher par tisoč km
.Svaka vam čas je reku.
Še dober,da mi je 6 čut reku,da naj tega pokličem.Čeprav bom pomivalca zdej podaril naprej.K pride za vikend novi Miele.
Toliko,o naših poštenih serviserjev po garanciji.Prej jim dol visi,dokler je v garanciji.Po garanciji,pa naštejejo duplo več,sam da bi mastno pokasirali.To jim je tud cilj...Sramota res kaj se dogaja....
Od zdej naprej.K se mi pokvari kak Bosch aparat,in da bo strošek prevelik.Kupim še samo Miele.Bosch&Siemens je od zdej naprej pr men preteklost.Samo zaradi servisov.Hvala lepa.Mam z Miele boljše odnose glede servisa in opravljenega dela.Kapo dol...