Res je. Vendar na žalost, kot sem povedal tipu od Elektro Ljubljana že lansko leto, ima postaja Mennekes priključek, ki ga uporablja točno 0 število proizvajalcev avtomobilov. Po tem, ko so take ekskluzivne postaje postavili v Kočevju in še nekje na dolenjskem, sva se slišala in sem mu rekel, kaj ga serjejo in da naj dajo vsaj še 230V Schuko vtičnico zraven, se je strinjal z mano, no potem pa tole s Kamnikom.
Ko sem PiP-a filal na polnilnici na Cigaletovi v Ljubljani, sva se srečala in sem mu rekel, kaj se jim dogaja, mi je začel govoriti, da ima Ampera Mennekes priključek, kar ni res. Ravno takrat je imel Opel predstavitev Ampere pred Kolosejem in sem mu rekel, naj si jih gre ogledat, se je ponolno zamislil.
Mislim, a jim ni jasno, da postavljajo polnilne postaje, ki jih nihče ne bo mogel uporabiti, razen, če bo dokupil kabel za 400-500 EUR.
S tem delajo dvojno škodo - po eni strani, ker bo njihova investicija neizkoriščena, po drugi strani pa se bodo uporabniki pripeljali na polnilno postajo, misleč, da bodo lahko polnili, a glej ga, ko ne bodo mogli priključiti in če bo imel popolnoma električno vozilo s prazno baterijo, ga bo lahko kar tam pustil parkiranega in začel prositi po bližnjih lokalih za vtičnico.
P.S.: Mennekes je Nemški 'standard', ki ga Nemci hočejo poritini po Evropi. In to isti Nemci, ki imajo razen Opel Ampere (ki je delana v USA), točno 0 električnih avtomobilov v prodaji, pa še Ampera ima enak polnilni kabel kot Leaf in iMiev, to je J1772 - Schuko.