Lahko, da so vmes že malo spremenili. Niso pa to najvišji možni davki, saj se za nižje EURO razrede odstotki še veselo dodajajo.
Citat:
Uporabnik YuGec pravi:
Citat:
Uporabnik mac77 pravi:
kar neki, kje pa je EURO6??????
Euro 6 se niti ne obstaja in se par let ne bo, tako strogega normativa ne izpolnujejo se niti kamioni kje so se pa potem osebna vozila.
Mislim da ca 2012.
Kako ne?
Pri BMWju 330d z ročnim menjalnikom in tehnologijo BluePerformance ustreza EU6.
Bo pa zanimivo videt koliko bodo avtomobili res cenejši, saj bodo v primeru nižjega DMVja, tovarne izenačile neto cene, ki so pri nas nekaj nižje kot v tujini, prav zaradi DMVja.
Večina pri ans prodanih avtov bo imela manj davka. In to ne samo majhne kantice. Kak A4 2.0T se bo tudi recimo pocenil, pa kak 530i recimo tudi.Citat:
Uporabnik XXXL pravi:
Ker me zanima avtodom, sem na hitro preletel: recimo primer EURO 4, CO2 jasno preko 230g/km, trdi delci preko 0,005g/km.
DMV trenutno 13%, s 1.8.2009 bo 25%, s 1.1.2010 pa 26%. Podražitev za 13%...
Mogoče kak fokus pride ceneje, a tudi to je realnost...
To pa ni več stvar zakona, ampak stvar trgovcev. Se pa ne bi čudil, če bi se kak avto kljub nižanju davka celo podražil. Dvigneš ceno in obtožiš državo, da je ona kriva za to.Citat:
Uporabnik BigBoss pravi:
Potem bodo pa trgovci dvignili neto cene, pa bomo na istem kot smo zdej.