Nič od tega naštetega ne drži in je le govorjenje na pamet.
Pozabljaš pa bistveno. Dvignil se je nivo vode, ki sedaj sega skorajda do zgornjega ustroja železniške proge. In to za železnico pomeni razpad gramozne grede, po kateri tečejo tiri. Treba je vedeti, da gre za 22,5 tone osnega pritiska, kateri je na tem delu proge že najmanj 30 let. In Savske Elektrarne so bile dolžne urediti vso pripadajočo infrastrukturo na teh območjih. Tako ob železnici, kot tudi kraju samem. V to spadajo tudi vsi pritoki, ki jih ni malo na tem kraju. Železnica od vsega tega nima nobene koristi. Prej škodo, saj so vzdrževalna dela proge sedaj zahtevnejša, težja in finančno dražja. Trasa proge je že stoletje v lasti železnice in ta se ni spremenila niti za en sam meter iz svoje osi. Tako da tudi ta teza o večjih hitrostih ne drži.
Pa še to. SŽ že 4 (štiri) leta vozjo z novimi lokomotivami. In teh 12, ki jih pride na tire SŽ v naslednjega 1/2 leta, so popolnoma enake prejšnjim. Celo po barvi.
Pozabljaš pa bistveno. Dvignil se je nivo vode, ki sedaj sega skorajda do zgornjega ustroja železniške proge. In to za železnico pomeni razpad gramozne grede, po kateri tečejo tiri. Treba je vedeti, da gre za 22,5 tone osnega pritiska, kateri je na tem delu proge že najmanj 30 let. In Savske Elektrarne so bile dolžne urediti vso pripadajočo infrastrukturo na teh območjih. Tako ob železnici, kot tudi kraju samem. V to spadajo tudi vsi pritoki, ki jih ni malo na tem kraju. Železnica od vsega tega nima nobene koristi. Prej škodo, saj so vzdrževalna dela proge sedaj zahtevnejša, težja in finančno dražja. Trasa proge je že stoletje v lasti železnice in ta se ni spremenila niti za en sam meter iz svoje osi. Tako da tudi ta teza o večjih hitrostih ne drži.
Pa še to. SŽ že 4 (štiri) leta vozjo z novimi lokomotivami. In teh 12, ki jih pride na tire SŽ v naslednjega 1/2 leta, so popolnoma enake prejšnjim. Celo po barvi.
Nazadnje urejeno: