Poglobitev železnice

keber

majski hrošč
28. jul 2007
13.240
44
48
Ne bo tega kmalu. Najbrž nikoli. Milijarda evrov pač ne pade kar iz vsakega žepa.
 
Pade. Iz žepa SŽ, ki zna tako izgubo ustvariti en, dva, tri
grin1.gif


SŽ v obliki kot je danes komaj vlak premakne, kje bo še kdo kaj nadgrajeval.
 

keber

majski hrošč
28. jul 2007
13.240
44
48
SŽ ne dela novih prog, to je stvar države.
wink-1.gif

In če za tako pomembno reč, kot je nova proga Divača-Koper nikakor ne znajo najti denarja, potem je poglobitev, ki ima samo samo olepševalni namen toliko verjetna kot 50 zlatih medalj Slovenije na olimpijskih igrah.

Seveda pa se zna zgoditi, da najdemo tako prifuknjenega ministra kot ga imajo Hrvati (vendar to ta predlagani to ni, pa Žerjav tudi ni bil), pa zgradimo tudi to.
 
Nisem tega želel reči.

SŽ ni sposobna nadgraditi svoje infrastrukture in usposobiti kadra za kakršnokoli spremembo.

Enostavno je preveč butastega lenega kadra. Dokler ne bo kdo SŽ sprivatiziral in odpustil pol delavcev ter usposobil tiste, ki imajo vsaj malo potenciala bo to mission impossible.
 

Dolfe

Pripravnik
22. jul 2007
836
1
18
In zakaj bi SŽ financirale poglobitev? SŽ imajo, kar imajo. Mesto se je kasneje zgradilo okrog njihovih tirov. Torej, kogar to moti, naj seže v žep in financira premaknitev kompletne železniške infrastrukture.

Šentviški predor na xy potenco. press
 

Florjan

Pripravnik
1. sep 2007
444
1
16
Ljubljana
Citat:
Uporabnik The_Red_Devil pravi:

Enostavno je preveč butastega lenega kadra. Dokler ne bo kdo SŽ sprivatiziral in odpustil pol delavcev ter usposobil tiste, ki imajo vsaj malo potenciala bo to mission impossible.

Poglej, kaj so naredili iz angleških železnic, ki so jih privatizirali. Take službe kot so železnica, pošta, zdravstvo in še kakšen splošni servis so nekaj posebnega, togi in nemogoči, ampak boljšo rešitev je težje najti, žal. - Ideja je sicer odlična, samo kdo bo dal denar, našel bi se že.
 

keber

majski hrošč
28. jul 2007
13.240
44
48
Oh, tako bogi pa niso.
grims-1.gif

Sicer pa je le malo evropskih železnic, ki bi bile sposobne graditi novo infrastrukturo. Običajno počne to kaka firma v lasti države.

Sicer pa ni fora v SŽ, ali zmore ali ne. Projekt poglobitve je popolnoma nesmiseln, dokler nimamo urejenih in pohitrenih vseh prog po Sloveniji. Je vsak železniški projekt bolj pomemben od metanja denarja v to poglobitev. Ljubljana naj dobi obvozno progo, pa bo več kot zadosti.
 
Nazadnje urejeno:

miha013

Fizikalc
20. jul 2007
5.204
0
36
42
lj
Poglobitev prinese ogromno novih površin v centru mesta
Povezava ulic bi razbremenilapromet v centru (manj semaforjev in boljša pretočnost)
 

keber

majski hrošč
28. jul 2007
13.240
44
48
>>> Poglobitev prinese ogromno novih površin v centru mesta
za kako zelenico ali pa parking, nič več.

>>> Povezava ulic bi razbremenilapromet v centru (manj semaforjev in boljša pretočnost)
Več povezav pomeni manj semaforjev?
17758-icon_confused.gif

Je kar drugače. Poleg tega je v LJ samo ena točka, kjer železnica ovira pretočnost prometa, toje preozek podvoz Šmartinske ceste. Ampak ko bodo razširili podvoz, je tudi to rešeno.

In to, praviš, je vredno milijardo evrov?
 

miha013

Fizikalc
20. jul 2007
5.204
0
36
42
lj
miklošičeva - vilharjeva
masarykova bi bila lahko dvopasovna
itd...

miljarda?
če smo sctju za k.. šentvid plačali 3x toliko kot je bilo prvotno načrtovano ima država očitno denar (beri: ga preveč za zapravit)
poleg tega bi se pa v centru sprostilo 400.000 kv metrov
 

keber

majski hrošč
28. jul 2007
13.240
44
48
cesta Miklošičeva - Vilharjeva ni bila nikoli v planu, niti v teh poglobljenih verzijah. Tam bo namreč še postaja s kompleksom Emonika.
Masarykova je že zdaj dvopasovna.

400.000 kv. metrov se ne bi nikoli sprostilo več kot za parkinge, zelenice in kako dodatno cesto. Je šentviški tunel kljub podražitvam še vedno precej bolj koristen kot tale poglobitev. Milijardo evrov pa košta nova proga Divača-Koper, od katere bo več kot dovolj koristi.
 

sass

Guru
1. sep 2007
5.220
857
113
Citat:
Uporabnik keber pravi:
Oh, tako bogi pa niso.
grims-1.gif

Sicer pa je le malo evropskih železnic, ki bi bile sposobne graditi novo infrastrukturo. Običajno počne to kaka firma v lasti države.

SŽ ima še boljšo taktiko. počakajo, da se znotraj njihovega vplivnega pasu začne kaj graditi, potem pa hitro pričnejo postavljati pogoje in pristavijo piskrček, da se kaj poštima še na njihovi infrastrukturi. tako je npr. na spodnji Savi, kjer se trenutno gradijo hidroelektrarne.
 

keber

majski hrošč
28. jul 2007
13.240
44
48
Pravilno. Tudi če bi kdo šaril okoli moje bajte, bi jaz zahteval kako odškodnino.

Poleg tega je prav zaradi nove hidroelektrarne gotovo potrebno opraviti določene prilagoditve na obstoječi progi, voda bo šla tik ob njej.
 

sass

Guru
1. sep 2007
5.220
857
113
konkretno, na odseku med Sevnico do HE Blanca je en kup objektov (prepustov, nasipov, mostov), ki so bili zgrajeni še za časa avstro ogrske in tudi projektirani za takratšnje vlake. nekaj od teh je bilo že potrebnih sanacije, nekaj pa v kratkem, ko naj bi SŽ nabavila nove siemensove lokomotive.
poleg tega ima SŽ namen nekoč v prihodnosti prekategorizirati progo na višje hitrosti. to pomeni, da se bodo povečali radiji v krivinah. temu so se morali prilagajati tudi podporni ukrepi (sidrane pilotne stene), ki mogoče ne bi bile potrebni, vsaj ne v takem obsegu.
železnica je tu le postavljala pogoje, sofinancirala ni pa nič za sanacijo in pripravo bodoče trase
 

keber

majski hrošč
28. jul 2007
13.240
44
48
Citat:
Uporabnik sass pravi:železnica je tu le postavljala pogoje, sofinancirala ni pa nič za sanacijo in pripravo bodoče trase
Ne, v železniško infrastrukturo mora financirati država. SŽ je lahko le izvajalec, ne pa financer. Tudi avtobusna podjetja nič ne sofinancirajo obnove in gradnje cest.
No, gotovo pa je zadevo financirala država, ker je najbrž tudi gradnjo hidroelektrarne.
smirk-1.gif
 

sass

Guru
1. sep 2007
5.220
857
113
a, čisto možno. no kakor koli že, vem da imajo predstavniki investitorja veliko raje ljudi z DRSC, ker skupaj prenavljajo ceste, kot pa ljudi s SŽ
grin1.gif
 

keber

majski hrošč
28. jul 2007
13.240
44
48
DRSC so precej (ne bom napisal "zelo") nesposobna družba (nisem jaz tega rekel
evil.gif
), in se kaj dosti na svoje noge ne znajo postavit -> beri, ne znajo kaj pametnega zahtevati -> beri dalje, investitor jih ima zato rad.
SŽ pa zna zahtevati in zahtevano tudi doseže, seveda v svojo korist.