Po Maroku je treba prit domov, knede?

miklavz

† 1962-2015
30. sep 2012
912
1
16
In seveda zadnji dan - domov. Preko Dolomitov, pa smo spet tukaj. Gumi zlizani, v glavi pa še!!!!

1923444-16.dan340km.jpg
 

Priponke

  • 1923444-16.dan340km.jpg
    1923444-16.dan340km.jpg
    101,4 KB · Ogledi: 389

miklavz

† 1962-2015
30. sep 2012
912
1
16
The end. Sledijo še linki na picaso pa km in stroški. Pa seveda dodatna pojasnila, lepe želje in zakaj smo šli včasih okol riti v varžet.
Ampak tako je to z motorjem...
LPM
 

Generik

Guru
14. maj 2011
3.896
1.274
113
Kapo dol za tale potopis!

Pa srečno in uspešno, ter veliko podobnih popotovanj v 2014!
smile-1.gif
 

miklavz

† 1962-2015
30. sep 2012
912
1
16
No, saj je bilo še kar nekaj potovanj, sicer krajših, v trenutno že minulem letu.
Letos pa, čez 2 tedna, v Južno Afriko...
 

miklavz

† 1962-2015
30. sep 2012
912
1
16
Tako, to je to. zdaj pa čisto praktične zadeve:
Maroko sva bila dva; kljub temu, da je povsod dovolj hotelov je pametno narediti rezervacijo vsaj dan vnaprej. Internet je povsod, s sabo nosim tablico in preko bookinga rezerviram.
Zakaj? Predvsem, da zvečer, ko si že utrujen, ne iščeš še kje boš spal. Pa da imaš parkirišče in potem dosti boljše spiš. Motor je na varnem.
Španijo smo začeli trije, nadaljevali pa 5 motorjev. To je že kar logistični zalogaj, motorji so bili t+raznorodni - od oldtimerja, pa chopperja, pa potovalca - in ne nazadnje BMWja. Torej, nastaviš omejitev cene spanja - vsi nimamo enako denarja, tankamo vsi, ko ima tisti z najmanjšim tankom rezervo. Seveda mora biti kantica vedno polna. Pa šlauf je tudi treba imet s sabo, da lahko kak liter od kolega vzameš.
Ko se najde hotel - ali je v mestu ali ni je popolnoma irelevatno, važno je, da je v dosegu, da je cenovno ugoden, da ima parking. Pa lahek dostop - nočna mora je bluziti po Barceloni zvečer, ko si utrujen. V skupini.
Španija ni problematična - povsod najdeš ugodne hotele, z garažo in, če že niso v centru potem imajo postajo podzemne blizu.
Portugalska je bolj problematična - kot prvo je cca 30-40% dražja od Španije. Kot drugo je standard namestitve nižji. Seveda vsi iščemo prenočišča z zajtrkom.
Spanje v šotorih - da ne bi... Potem, ko se cel dan voziš, in to že 10 dan, bi pa še v šotoru spal... Glavni strošek potovanja je gorivo, ne spanje.
Francija - hja, veriga F1 ali podobni hoteli. Čisti, na mestni vpadnici, cenovno ugodni. Trgovine so po navadi blizu. rezervacija vnaprej, zajtrk - za 5€ - preskočiš. Ni vreden.
Italija - najdeš bikers friendly hotel. Tam so kar po pravilu res friendly, poskrbijo zate, uredijo poceni večerjo, svetujejo kam iti... A rezervacija vsaj 2-3 dni vnaprej. Sicer pozabi miško.
Strošek tega dela potepa: vse, vključno z prevozom do Malage - cca 1200€.
V premislek: v Maroku ni noben problem pustiti vsega na motorju, nihče ne bo nič ukradel.
Edina kraja, ki smo jo doživeli je bila v Granadi, pred Alhambro. Po neumnosti, kolega je pustil čelado kar na vzvratnem ogledalu. Če bi jo provizorično zapel okoli nekega jermena se zagotovo nič ne bi zgodilo.
Francija je kriza. Italija prav tako.
Po Jugi in na vzhod - lahko pustiš vse na motorju, nič ne bo manjkalo...
No, morda prihodnje dni še kaj napišem. Na to temo. me je pa kolega prosim, da opišem še potep po Albaniji ter na vzhod. To bo naslednji post.
Zaenkrat pa uživajte v toplem januarju.
LPM