Dejstvo je, da je bilo nekaj potrebno urediti glede tega križišča na Planini. Dolgo smo sicer želeli hitrostne ovire vse od križišča na Primskovem do pokopališča, ker je bila to letalska steza. Zdej, ko se je odprl Tuš, se je pomembnost križišča povečala in je bilo v kratkem času kar nekaj nesreč, vse pa zaradi človeške krivde, ker je križišče dobro pregledno. Rondo je sicer vizuelno grda rešitev, ampak funkcionalna. Edino tabla za združitev voznih pasov je še vedno prepozno postavljena, pa kljub temu je sedaj boljše kot pa prej, ko so le postavili signalne luči in tablo točno na mesto zožitve. Pred rondojem in za rondojem je pa še vedno veliko prostora za teranje.
Tud v Stražišču rondo funkcionira, pa vendar je potem še preveč prostora po škofjeloški cesti, da še vedno gonijo. Govorili so, da bo to začasna rešitev, ampak kot kaže bo to stalna rešitev, grda stalna rešitev.