imam vprašanje:
na Philipsov servis sem dal Soundbar, popravilo v garanciji kateri se pa ne da več popravit.
Sedaj moram čakati 45 dni (!), da mi izdajo dobropis, čeprav so po dveh tednih vedeli da se ne da popravit.
Jaz pa ne želim dobropisa, saj je novejši model dražji za 300 EUR, jaz pa seveda ne želim doplačat.
Ima kdo izkušnje s Philips servisom? Zahteval bom novi izdelek, imam kaj možnosti?
Hvala za odgovore.
na Philipsov servis sem dal Soundbar, popravilo v garanciji kateri se pa ne da več popravit.
Sedaj moram čakati 45 dni (!), da mi izdajo dobropis, čeprav so po dveh tednih vedeli da se ne da popravit.
Jaz pa ne želim dobropisa, saj je novejši model dražji za 300 EUR, jaz pa seveda ne želim doplačat.
Ima kdo izkušnje s Philips servisom? Zahteval bom novi izdelek, imam kaj možnosti?
Hvala za odgovore.