Philips garancija

sole

Fizikalc
20. jul 2007
1.452
24
38
imam vprašanje:
na Philipsov servis sem dal Soundbar, popravilo v garanciji kateri se pa ne da več popravit.
Sedaj moram čakati 45 dni (!), da mi izdajo dobropis, čeprav so po dveh tednih vedeli da se ne da popravit.
Jaz pa ne želim dobropisa, saj je novejši model dražji za 300 EUR, jaz pa seveda ne želim doplačat.

Ima kdo izkušnje s Philips servisom? Zahteval bom novi izdelek, imam kaj možnosti?

Hvala za odgovore.
 

VAG

Majstr
11. avg 2007
1.748
218
63
V zadnjih letih so postali zelo rigorozni in na žalost boš verjetno res dobil samo dobropis.
Poznam tudi sam dva primera, ko je bil soundbar nepopravljiv oz. niso mogli več dobavit ustreznega rezervnega dela.
Poizkusi vseeno na lep način zapizdit za ekvivalenten nov artikel.
 

Jest

iPhone Guru
26. jul 2007
15.498
762
113
Medvode / Slovenija
www.mobile.si
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Pri garanciji je pač tako, da lahko oni izbirajo, kaj bodo dali Če bi uveljavljal stvarno napako, bi izbiral ti.

Pri garanciji nic ne pise, da lahko dajo dobropis... ampak pise samo, da morajo brezplacno odpraviti napako ali pa nov brezplacen izdelek ...

http://www.tzslo.si/Splosna-zakonodaja/stvarna-napaka-garancija

Verjetno se vedno velja to napisano na zgornjem linku ...

Stvarna_napaka_in_garancija-20131104-120353.jpg
 

sole

Fizikalc
20. jul 2007
1.452
24
38
Hvala za odgovore. Sam bom zahteval nov izdelek, samo mi ni jasno zakaj moram počakat 45 dni...
 

jurek1973

Guru
3. sep 2007
4.128
1.079
113
Pa če tega tvojega izdelka ni več v proizvodnji, boš dobil "nov izdelek, enak po karakteristikah" in ne "nov model tega tvojega izdelka".

Torej če ti je crknil avto "dolžine 4,5m in s 115KM (golf 6)" in boš na garancijo dobil novega, to NE bo golf 7, ampak novi polo ("dolžine 4,5m in s 115KM").
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
Tole je že vmesno območje, Golf ni nikoli enak Polu. Kaj pa karakteristike "volumen prtljažnika"?
 

jurek1973

Guru
3. sep 2007
4.128
1.079
113
Pa dobro, to je samo primer.
On ima en sound bar, ki podpira predvajanje mp3, mp4, avi, DVD,... (ampak ne HD).
Se ta soundbar pokvari. Tega modela ni več, novejši pa podpira tudi HD ločljivost.
In lahko se zgodi, da bo za zamenjavo dobil en razred nižji model (ampak nov), ki danes podpira zgoraj naštete formate, ni pa HD.
 

sole

Fizikalc
20. jul 2007
1.452
24
38
Citat:
Uporabnik jurek1973 pravi:
Pa če tega tvojega izdelka ni več v proizvodnji, boš dobil "nov izdelek, enak po karakteristikah" in ne "nov model tega tvojega izdelka".

Torej če ti je crknil avto "dolžine 4,5m in s 115KM (golf 6)" in boš na garancijo dobil novega, to NE bo golf 7, ampak novi polo ("dolžine 4,5m in s 115KM").

Brez skrbi, to vem.

Boljšega soundbara od Philipsa takrat ni bilo na trgu (HTS 9140, naslednik tega je HTS 9150).
Tako, da bom zahteval tega.
 

Numy

Majstr
1. jan 2008
9.858
392
83
Citat:
Uporabnik sole pravi:
Hvala za odgovore. Sam bom zahteval nov izdelek, samo mi ni jasno zakaj moram počakat 45 dni...

Ni treba čakati 45 dni, to je skrajni rok za popravilo, če v 45 ne popravijo, si pač upravičen do teh zadev. Če so ti pa že zdaj rekli da popravilo ni mogoče... naj pač kaj naredijo. Če te pustijo čakati, je to zgolj zajebancija. Naj ti dajo pismeno, če vprašajo zakaj, reci da boš obvestil koncern kako delajo s strankami.
 
22. jul 2007
13.440
1.679
113
124
Citat:
Uporabnik Jest pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Pri garanciji je pač tako, da lahko oni izbirajo, kaj bodo dali Če bi uveljavljal stvarno napako, bi izbiral ti.

Pri garanciji nic ne pise, da lahko dajo dobropis... ampak pise samo, da morajo brezplacno odpraviti napako ali pa nov brezplacen izdelek ...

http://www.tzslo.si/Splosna-zakonodaja/stvarna-napaka-garancija

Verjetno se vedno velja to napisano na zgornjem linku ...

Stvarna_napaka_in_garancija-20131104-120353.jpg
Raje mu povej še svojo zgodbo o wd-ju in big bangu
wink-1.gif