Peugeot 1.2 puretech mlinček kuri olje

BLABLABLA

Guru
28. sep 2007
2.926
1.196
113
Jaszt pa še 1x napišem da je BMWjeva trditevda da se sedež napije svinca navaden bullshit....

Saj ni sedež sintran....tud iz sive litine ni da bi bla modularna litina (grafit al kaj že vpihnejo....da bi mazal)
Siva litina ima grafit v obliki lističev, Nodularna pa v obliki kroglic.
Funkcija grafita je, da maše drsne površine.
Oba materiala sta primerna za avtomobilske bloke in glave...

Zato, ker sta dobro livna

Sivi litina je celo primernejša, ker bolje duši vibracije...

Pa nobenega grafita ve vpihujejo..

Litini se razlikujeta po % ogljika. GGG40 (50) ga ima več od GG 25
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
43.456
5.147
113
Ne verjamem da je siva litina primerna za sedež ventila...
 

BLABLABLA

Guru
28. sep 2007
2.926
1.196
113
Ne verjamem da je siva litina primerna za sedež ventila...
1753799286283.png
 
  • Ljubezen
Reactions: Kamele0N
2. okt 2007
4.021
2.559
113
Sem danes uspel iz morja 250km peljati P 2008 130 konjev EAT8... mater, tole zadevca pa leti kot sneta sekirca. Zvok je ob pospeševanju specifičen, kar rohni kot da bi imel kakšen V6 (no, potegne pa ne kot V6). Ampak zadeva po AC v hrib gre super, po ravnini 160+ z zelo mirno vožnjo in če pohodiš gas, še kar pospešuje....

škoda, ker tale mlinček, vsaj 130-konjski, je super in da niso inženirji uspeli rešiti teh težav s tem jermenom. Upam, da bo z verigo po porodnih težavah kaj bolje, ker sem bil presenečen nad zmogljivostjo in živahnostjo motorja. Res pa je, da če nimaš v programu "Sport", menjalnik zelo zaspano deluje, hvala bogu, da so še obvolanske ročice, kjer lahko hitro prestaviš dol....
 

Viper_XxL

Guru
20. avg 2007
9.912
1.370
113
Titograd
Rohni ravno me, pač tricilindraš in malo tuli, za razliko od štirivaljnikov. Gre pa kar dobro, glede na to kako kravo poganja. Tudi delovanje menjalnika mi je všeč, mehko ko puterček. Imel ga pa vseeno ne bi :zmaga:
 
  • Všeč mi je
Reactions: Kamele0N

Viper_XxL

Guru
20. avg 2007
9.912
1.370
113
Titograd
Da moram na 60k km menjavati jermen in pucati sito ostankov jermena ob tem, je seveda končni rezultat slab in zakrije dobre lastnosti avta. Na take km se je tak servis delal na Zastavah. Jaz sem na Passatu menjal jermen na 170k km, pa ni bil niti malo napokan. Tudi olja na interval spije kvečjemu pol litra, pa še to zato ker zadnje čase naredim precej voženj tudi po mestu. Niti pregovorno nezanesljive Alfe niso bile tak krš, pa so ravnotako precej dobro letele. No, z sodelovanjem z Piđojem so dotaknile novo dno :bonk:
 
  • Všeč mi je
Reactions: sad in Kamele0N