Petrol in kvaliteta

kalbo

Guru
7. okt 2013
18.702
9.487
113
Citat:
Uporabnik geronimo pravi:
Citat:
Uporabnik hermann pravi:
Citat:
Uporabnik kalbo pravi:
Ja, vmes med Koprom in pumpo grejo še mal biodizla natankat, Petrol več, drugi manj
priden.gif

Itak, ker biodizel je ful cenejši in se to ful splača.

Ne vem zakaj to počnejo, to je napisal Petrolovec. Čudno da bi to napisali, če ni res in potrjuje moje pisanje. Lahko se sprenevedata še naprej, ne bom trdil 100%, ker je od tega že kar nekaj časa, ampak jaz si ne znam razlagati kako gre to vse skupaj s tem, da je vse gorivo enako.
Pol mi pa ti povej, kako nej bi to zgledal? Ker OMVjeva cisterna tanka iz istega rezervoarja kokr Petrolova.
 

nacek

Guru
13. okt 2012
2.937
572
113
Ja lej pri OMVjevi cisteren stoji en možiček in vanjo vrže za lekarniško flaško dodatka, pri Petrolovi pa drugi ponovo isto. Samo včasih po marendi se jima flaške pomešajo, pol je pa različna poraba.
evil.gif
 

Goran_82

Fizikalc
21. jul 2007
1.540
3
38
ksz...

Petrol letos poleti ene 3-4 mesece sploh ni dodajal biodizla v nafto, ker ga niso imeli. Tako da kdor je poleti tankal na Petrolu, je tankal čisto (100%) nafto.
 

Daniel

Guru
21. dec 2007
5.683
3.283
113
Tole, ko je crknil kombajn, pa poznam, ker je nam ravnotako crknil traktor (tankala istočasno s kombajnom). Meni je sicer prodajalec takrat dejal, da je bilo preveč biodizla prinešanega, tako, da ne vem. Naš je še na klasično visokotlačno črpalko in mi ga je uspelo rešiti z dvema litroma čistila za šobe (Perkins motor). Na kombajnu pa je bilo za 6 jurjev škode.
 
Nazadnje urejeno:

ynos

Vremenko
18. jul 2007
24.415
3.805
113
davorinm.wordpress.com
Citat:
Uporabnik Goran_82 pravi:
ksz...

Petrol letos poleti ene 3-4 mesece sploh ni dodajal biodizla v nafto, ker ga niso imeli. Tako da kdor je poleti tankal na Petrolu, je tankal čisto (100%) nafto.

Kako pa veš to? Se je kje pisalo o tem? Res me zanima.
 

XSIDE

01101010
22. jul 2007
4.404
487
83
::1/128
Na začetku si napisal, da je poraba enaka doseg pa različen (za 40%), kar je nonsense. Če gledaš doseg po BCju, je to popolnoma brezveze, ker ti, tako kot so že drugi napisali, kaže predviden doseg glede na zadnjih X km, kjer je X bistveno manj kot celoten tank.

Da imaš pri mestni vožnji manjši dejanski doseg, je pa popolnoma normalno, ampak to nima nobene veze s kvaliteto goriva.

Tudi, če boš beležil porabo, in boš na Petrolu tankal doma, kjer se recimo precej jajcaš po mestu, na Shellu pa le takrat, ko greš na daljšo pot v Avstrijo, bo seveda poraba na Petrolu spet večja. Bo treba uporabit malo logike, drugače boš spet prišel do čudnih zaključkov.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.931
6.977
113
Citat:
Uporabnik ishtar007 pravi:
Tole okoli goriva je totalen bullshit! Že leta vpisujem porabo goriva (diesel) na poraba.com, pa v cca 500k km nisem opazil bistvenega odstopanja med Petrolom in OMVjem

Jaz sem dejansko s premium AT gorivom naredil več km, popolnoma objektivno! šlo se je za gorivo od agipa. Je pa to gorivo toliko dražje, da kljub nižji porabi, ekonomično ni upravičeno. Edino mogoče nekoga ki dela res grozno dosti km, da potem tudi pride do manj okvar, ipd.
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.478
5.016
113
Zatem sem vprašal na tej črpalki kaj je bilo in je samo rekel, da so prišli in oprali rezervoarje in da je sedaj OK. O razlogu ni želel razpredati. Verjetno ni smel ali niti ni vedel. Mislim, da biodizel s časom razpada, oziroma z njim opravijo mikroorganizmi.
 

zino

Guru
3. sep 2007
6.682
2.480
113
Citat:
Uporabnik darjan pravi:
Citat:
Uporabnik ishtar007 pravi:
Tole okoli goriva je totalen bullshit! Že leta vpisujem porabo goriva (diesel) na poraba.com, pa v cca 500k km nisem opazil bistvenega odstopanja med Petrolom in OMVjem

Jaz sem dejansko s premium AT gorivom naredil več km, popolnoma objektivno! šlo se je za gorivo od agipa. Je pa to gorivo toliko dražje, da kljub nižji porabi, ekonomično ni upravičeno. Edino mogoče nekoga ki dela res grozno dosti km, da potem tudi pride do manj okvar, ipd.

Tadražji diesel v tujini je diesel z primešano večjo količino injektor cleanera, zato narediš več.
 

zino

Guru
3. sep 2007
6.682
2.480
113
Citat:
Uporabnik geronimo pravi:
Citat:
Uporabnik BMW1 pravi:
Jaz sem slišal zgodbo, da ima OMV manj biodizla v svojem gorivo. Tudi znotraj skladišča imajo lahko različne rezevoarje z gorivom različnih kvalitet.

Točno to naj bi pred leti bil tudi razlog, da so imeli Renaultovi dizli precejšne težave. Ampak zakaj samo s Petrolovim goriovom, če je na vseh črpalkah enako?

Gorivo v Koper pripelje enak tanker, za vse odjemalce v Slo. En ponudnik aditivira manj, drugi več, torej OMW, Petrol dodajata svojemu gorivu različne aditive, od tod potem razlka goriva v kvaliteti. In različne % biogoriv. Sam biodiesel ima 3x boljše mazalne lastnosti kot diesel.
Renaultovi dieseli pa so pred leti imeli težave tudi zaradi pregretja goriva v tanku, torej na povratnem vodu ni bilo hlajenja goriva in v tanku se je gorivo pregrevalo," zavrelo " in zračni mehurčki so povzročili zaribanje črpalke. nikakor pa za to ni bilo krivo biogorivo- kot posledica premalega mazanja črpalke goriva. Govorice med mehaniki so pa to okvaro vedno pripisali biodizlu in od tod potem je ta biodiesel vedno v govoricah.
Zanimivo je da je nemazanje povzročalo škodo samo na Renaultu, kot da druge znamke ne rabijo mazanja.
 

zino

Guru
3. sep 2007
6.682
2.480
113
Citat:
Uporabnik Hondi pravi:
težavo so imeli na določeni črpalki zaradi mikroorganizmov, ki so bili prisotni v točno tisti cisterni
se spomnim tega pri enem od diesel serviserjev

PD in VP pumpe so se zmazale, CR na renaultih pač žal ne

točno tako, ta znana okvara več deset avtov se je zgodila iz ene tankštele
 

zino

Guru
3. sep 2007
6.682
2.480
113
Citat:
Uporabnik BMW1 pravi:
Petrol ima res slabo kvaliteto izdelkov. Recimo pri enaki porabi naredim z Petrolovim tankom 730 km, OMVjem 900 km ter Shellomvim (Avstrija) 1060 km. Poleg tega pri Petrolu sem z njihovim Vitrexom zelo ne zadovoljen. Sam Vitrex na šipi pušča sledi in po 3-4x pranjih šipe, šipa postane motna oziroma se naredi kot nek filter Vitrexa. Z tem recimo nimam problema če vzamem OMV čistilo ali pa Shell čistilo.

jaz pa navozim z petrolovim okoli 290 km več kot z shellovim. Bo vredu tako?
za vitreks pa no coment če ga kupuješ na petrolu
confused-1.gif
bo dobro?
 

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
33.744
15.800
113
Citat:
Uporabnik Daniel pravi:
Tole, ko je crknil kombajn, pa poznam, ker je nam ravnotako crknil traktor (tankala istočasno s kombajnom). Meni je sicer prodajalec takrat dejal, da je bilo preveč biodizla prinešanega, tako, da ne vem. Naš je še na klasično visokotlačno črpalko in mi ga je uspelo rešiti z dvema litroma čistila za šobe (Perkins motor). Na kombajnu pa je bilo za 6 jurjev škode.

Kdo je/bo plačal ta znesek v tem primeru? Je bilo in ostalo na lastniku ali je kdo drug prevzel kakšno odgovornost?
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.054
5.659
113
Jaz razmišljam tako....

Petrol ma zavezo do države da ima zaloge nafte za državo za 3mesece (Ortnek pa še kje)....kaj se zgodi ko morajo to nafto po 3mesecih skladiščenja zamenjat da ne propade...in jo spravijo v obtok
sprasujem se.gif


Jo mešajo po celi državi malo po malo...al jo dobi neka regija pa potem renaulti pa kombajni crkujejo
sprasujem se.gif
 

Goran_82

Fizikalc
21. jul 2007
1.540
3
38
Citat:
Uporabnik ynos pravi:
Citat:
Uporabnik Goran_82 pravi:
ksz...

Petrol letos poleti ene 3-4 mesece sploh ni dodajal biodizla v nafto, ker ga niso imeli. Tako da kdor je poleti tankal na Petrolu, je tankal čisto (100%) nafto.

Kako pa veš to? Se je kje pisalo o tem? Res me zanima.

Poznam ljudi, ki delajo v petrolovem skladišču goriv.
 

lecko

Pripravnik
11. okt 2016
78
9
8
Glede goriva pri nas in v tujini, sem vpisan s svojmi avtom na nemško stran porabe spritmonitor.de in imam med cca 50 im dizli tega tipa avta najnižjo porabo. Povprečje je 7,5 za dizle, sam pa imam izpod 6 po 9000 km. Seveda je tam več avtocest in hitrejši tempo, ampka če bi bilo tako slabše gorivo pri nas potrem bi težko imel nižjo porabo. Tankam pa pretežno Petrol in včasih OMV.
 
Nazadnje urejeno:

CLIO15

Guru
1. nov 2007
13.276
4.104
113
Ja to je tak kot tista.
Tankal na poti iz Salzburga v Ljubjano na Shell u na nadmorski višini 1040 m in se peljal po omejitvah do Ljubljane čez 30 tunelov kjer ni vetra in se pripeljal v Ljubjano ki je na 350 m nadmorske višine . In zaključek Janeza . Mater skozi sem ga tišal ko pri norcih pa je bila poraba samo 4 litre na 100 km. Po Ljubljani pa še bolj počasi vozim pa je poraba 7 l.
Mater imajo pri Shell u super kvaliteto.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.404
5.682
113
Citat:
Uporabnik Pepe pravi:
. Mislim, da biodizel s časom razpada, oziroma z njim opravijo mikroorganizmi.

sem videl ene par francoskih avtov, ki so stali pol leta do eno leto in je bila nafta taka motna, z čudnim vonjem in zgledala kot rahlo sesirjeno mleko.
Avti seveda niso več laufali, dokler nismo menjali nafte in spucali celega sistema za gorivo.
Tako, da nekaj je definitivno na tem.