Petrol GO aplikacija (bivša Na poti)

krimec

Majstr
7. maj 2011
3.817
131
63
Dejansko stanje salda na trr računu tudi kaže dvojno plačilo? Jaz sem imel tak primer v eni od trgovin. Na koncu meseca je bil dejansko trgan samo en znesek, vse ok.
 

guardy

Guru
3. avg 2007
8.494
1.078
113
Obišči stran
Dejansko stanje salda na trr računu tudi kaže dvojno plačilo? Jaz sem imel tak primer v eni od trgovin. Na koncu meseca je bil dejansko trgan samo en znesek, vse ok.

Da. Saldo 2x odtrgan. Sicer sem porajtal še zanimivost, da zadnje 2 dni vse kar sem plačeval preko Apple Pay ima pri imenu plačila še avtorizacija, vendar je to edini znesek, ki je bil odtrgan 2x. Lahko da je kak drug problem, poročam, ko dobim petrolov odgovor.
 

guardy

Guru
3. avg 2007
8.494
1.078
113
Obišči stran
Ce ti pise avtorizacija, to se ni dejansko trgano… sicer se pri saldu odsteva… samo potem cez kaksen dan izgine in se tudi saldo popravi… To imas preko NLB?

jap, preko NLB. Mislim, to glede avtorizacije mi je jasno, samo zakaj bi mi 2x to avtorizirali pa ne, sploh pa ne praktično točno 24h po opravljeni storitvi.
 

Jest

iPhone Guru
26. jul 2007
15.501
767
113
Medvode / Slovenija
www.mobile.si
jap, preko NLB. Mislim, to glede avtorizacije mi je jasno, samo zakaj bi mi 2x to avtorizirali pa ne, sploh pa ne praktično točno 24h po opravljeni storitvi.


Marsikdaj zadeve niso povezane z logiko... Pocakaj nekaj dni (vcasih pise "avtorizacija" tudi kaksen teden po nakupu) in zadeva se bo verjetno sama resila in v seznamu transakcij ne bo vec dvojnih vnosov :) ...
 

guardy

Guru
3. avg 2007
8.494
1.078
113
Obišči stran
Ok še konec zgodbe. Petrol je bil popolnoma neodziven, v celotnem tednu od njih samo mail, da imajo vidno eno transakcijo in to je to... Po osmih dneh je bila ena izmed transakcij stornirana (zanimivo, da originalna), tista naslednji dan pa je bila avtorizirana.

Njihov support je bil popolnoma neodziven, po domače čisti BTK. ČE se tako obnašajo pri vseh reklamacijah je res za razmislit, ali so vredni, da jim zaupaš kreditne podatke.
 
  • Všeč mi je
Reactions: novaa in motofrik

Jest

iPhone Guru
26. jul 2007
15.501
767
113
Medvode / Slovenija
www.mobile.si
Samo ce so napisali, da je pri njih vidna samo ena transakcija, je lahko problem tudi recimo pri Curve ali pa pri NLB… Tako, da pizdit samo cez Petrol ni fer… Sicer pa tako, kot sem ze napisal… nepravilnosti se dogajajo… samo vecinoma jih v zalednih sistemih resijo v parih dneh…
 

tomi

Guru
1. sep 2007
18.653
9.865
113
40
MB
Ok še konec zgodbe. Petrol je bil popolnoma neodziven, v celotnem tednu od njih samo mail, da imajo vidno eno transakcijo in to je to... Po osmih dneh je bila ena izmed transakcij stornirana (zanimivo, da originalna), tista naslednji dan pa je bila avtorizirana.

Njihov support je bil popolnoma neodziven, po domače čisti BTK. ČE se tako obnašajo pri vseh reklamacijah je res za razmislit, ali so vredni, da jim zaupaš kreditne podatke.
kaj druga bi ti pa petrol še naj povedal?

tvoje "kreditne podatke" ima payment procesor, ne petrol.
 
  • Všeč mi je
Reactions: motofrik

krimec

Majstr
7. maj 2011
3.817
131
63
Ok še konec zgodbe. Petrol je bil popolnoma neodziven, v celotnem tednu od njih samo mail, da imajo vidno eno transakcijo in to je to... Po osmih dneh je bila ena izmed transakcij stornirana (zanimivo, da originalna), tista naslednji dan pa je bila avtorizirana.

Njihov support je bil popolnoma neodziven, po domače čisti BTK. ČE se tako obnašajo pri vseh reklamacijah je res za razmislit, ali so vredni, da jim zaupaš kreditne podatke.
Petrol ni nič kriv, oni vidijo samo eno plačilo. Težava je na Bankartu, da se sprocesira do konca. Imel sem isti primer. Preverjali smo na strani kupca in prodajalca - vsak pri svoji banki. Po dobrem tednu dni se je stanje uredilo samo pod sebe. Ni pa prijetno, če vidiš dve plačili za eno zadevo..........
 

guardy

Guru
3. avg 2007
8.494
1.078
113
Obišči stran
Petrol ni nič kriv, oni vidijo samo eno plačilo. Težava je na Bankartu, da se sprocesira do konca. Imel sem isti primer. Preverjali smo na strani kupca in prodajalca - vsak pri svoji banki. Po dobrem tednu dni se je stanje uredilo samo pod sebe. Ni pa prijetno, če vidiš dve plačili za eno zadevo..........

Točno to me je zmotilo, da niso niti nič preverjali ne dali opcijo to narediti. Do sedaj, če je prišlo do tega, se je trgovec vedno potrudil preveriti.. Večkrat sem dobil tudi "geslo" za preklic transakcije, ki sem ga nato uporabil za preklic. Tukaj pa pač ni moj problem, FU.
 

Jest

iPhone Guru
26. jul 2007
15.501
767
113
Medvode / Slovenija
www.mobile.si
Potem je edina resitev, da pac skenslas Petrolovo kartico, ce jim ne zaupas :) ... Ali imas vseeno vec koristi od nje in jo bos se naprej uporabljal :D... Ni vse tako crno, kot izgleda... oz. ni vedno krivec tisti, ki je prvi v vrsti ... Velikokrat tudi nima kaj dosti vpliva na to... Najlazje pa je jamrat :p ...
 

guardy

Guru
3. avg 2007
8.494
1.078
113
Obišči stran
Potem je edina resitev, da pac skenslas Petrolovo kartico, ce jim ne zaupas :) ... Ali imas vseeno vec koristi od nje in jo bos se naprej uporabljal :D... Ni vse tako crno, kot izgleda... oz. ni vedno krivec tisti, ki je prvi v vrsti ... Velikokrat tudi nima kaj dosti vpliva na to... Najlazje pa je jamrat :p ...

No ja. Petrol je ponudnik in pričakoval bi, da se malo bolje zavzame za težavo. Ne pa samo: nismo mi. Mene kot končnega uporabnika niti ne zanima, kdo je kriv.

Ampak OK, pač imajo tak odnos do uporabnikov, si lahko privoščijo, en sam se ne pozna pri njih nič :)