Paypal in vračilo denarja

Mirc4u2c

Pripravnik
19. okt 2019
123
24
18
Ne, nimam številke, samo tole številko, ki so mi jo dali na ComputerUniverse od DHL za katero je bil status spremenjen 20. januarja, da je bila pošilja preposlana pošti. Od takrat nič. Sedaj pa iščem pot kako priti nazaj do pošteno plačanega denarja (512€) za naročilo, ki ga verjetno nikoli ne bo. Težko verjamem, da po dveh tednih nebi paket prispel nazaj na firmo v Nemčijo.

Sedaj razmišljam, da se bom moral kmalu odpravit na banko (NKBM) in vprašat kako naprej, če paketa ne bo, kar verjetno nebo. Lahko, da se trgovina pretvarja, da niso prejeli vrnjenega napačnega paketa. Neumno, da sem ga vrnil, raje bi prodal na bolhi Siemens indukcijsko pa bi bilo.
 

McGiver

Guru
14. avg 2009
14.439
4.312
113
Če te prav razumem paketa nisi prevzel ker je bila vsebina napačna? :oops1: Kako pa veš kaj je bilo notri?

Prav možno, da še ni prišel nazaj.
 

Pbutec

100. registrirani uporabnik
20. jul 2007
15.160
3.630
113
Marlbor
Če te prav razumem paketa nisi prevzel ker je bila vsebina napačna? :oops1: Kako pa veš kaj je bilo notri?

Prav možno, da še ni prišel nazaj.
Če sem prav razumel že iz ene druge teme ... je paket prevzel, odprl in videl, da vsebina ni prava. Paket je zanesel nazaj na pošto in jim povedal, da naj ga pošljejo nazaj. Paketa ni poslal nazaj, ampak ga le vrnil pošti. Zdaj pa nima nobenega potrdila, nič od nič, da je paket res bil poslan nazaj.
 

McGiver

Guru
14. avg 2009
14.439
4.312
113
OK nisem spremljal, ampak tako se to nikakor ne dela. Najprej se pogleda klavzulo za vračila, kontaktira pošiljatelja in se dogovoriš kako boš poslal nazaj. Če oni krijejo poštnino moraš dat na njihovega pogodbenika, očitno DHL, ki pa pri nas ni čisto isto kot v Nemčiji.
 
  • Všeč mi je
Reactions: PHOBiA

Mirc4u2c

Pripravnik
19. okt 2019
123
24
18
Paket sem prevzel in ga odprl, not je bila Siemens indukcijska namesto računalniških delov, nato sem paket nazaj zapakiral in ga vrnil na pošto, preprosto.. Ja tudi jaz se strinjam, da sem naredil napako, da sem pustil, da se paket kar vrne brezglavo, brez dogovora in klica z nemško trgovino ComputerUniverse, sedaj kličem že eno uro in me vedno nekam prevežejo, sedaj že več kot 20 minut čakam da se nekdo javi. Imam pa sicer dokazilo in žig ter dva podpisa od pošte, da sem paket vrnil in so bile ugotovljene nepravilnosti (pravi paket 9kg napačen pa je bil 20kg) seveda sem mislo da so pač tako zapakirali in sem paket prevzel in nisem vedel kaj je not dokler nisem odprl.

No zdaj po 20 minutah se mi je nekdo oglasil in pravi, da so poslali moj mail z slikami naprej in ga procesirajo in procesirajo in naj bom potrpežljiv. Bojim se, da bo to procesiranje potekalo večno ali dokler ne pride tako daleč, da meni ves čas za pritožbno in vrnitev denarja poteče potem pa res nebom mogel nič in sem izgubil 512€ za nič. Nisem več pripravljen čakat, ne razumem kako vedno vsak paket pride dokaj hitro tukaj s tem vračilom paketa pa se je vse zataknilo. Res čudno. Nabjoljše da grem čimprej na banko za vračilo denarja in jih pokličem da preklicujem naročilo, kar pa seveda nevem, če se sploh da.. Pač pravijo naj bom potrpežljiv in čakam v nedogled..
 

PHOBiA

Guru
11. jul 2013
4.229
1.367
113
Ce vse skupaj prav razumem:
1. Zadevo si placal z mastercardom, namesto s paypalom
2. Ko si videl,da nisi dobil prave robe, si vrnil na pošto

Taki dve kapitalni napaki, da ti je prav (malo heca), da maš zdaj kolobocijo. Če si že izpustil paypal, bi MORAL ob tem, ko si odprl embalažo in videl napačen izdelek, takoj zadevo poslikati in poslati na email prodajalca ter prositi za navodila. Če si že vrnil izdelek, bi ga moral vrniti preko dostavne pošte ali pošte in OBVEZNO s SLEDENJEM.

V kolikor bi imel napačen izdelek doma in bi prosil prodajalca za navodila, pa bi jim dal nek razumljiv rok (15 dni) za odgovor, oni pa bi ignorirali, kot so te že, bi kontaktiral mastercard (kot je andy za gume) in bi ti povrnili denar, v kolikor prodajalec ne bi sodeloval. S tem lahko še vedno poskusiš, vendar pa maš drug problem. Nimaš pojma, kje je indukcija.

Pozanimaj se, kje je zdaj trenutno ta indukcija, naj prekličejo to njihovo procesiranje in ti dajo škatlo nazaj. Potem znova kontaktiraj direkt prodajalca in postopaj, kot napisano zgoraj. Pa res.. ob prihodnjih nakupih iz tujine, sploh pri taki vrednosti - obvezno paypal.
 

Mirc4u2c

Pripravnik
19. okt 2019
123
24
18
Sem slikal napačen paket poslal 10 slik vsa potrdila od pošte in vse nalepke na paketu pa nič iz njih, nobenega odgovora nobenih navodil. Po izredno vstrajnem klicanju in govorjenju vedno iste stvari v angleščini in nemščini ne pridemo nikam kot da so posredovali moj mail z slikami (mogoče so mogoče niso) naprej na DHL pošto. Jutri zvem, če je možno izslediti paket, mi sporoči poštar. Močno dvomim, da bom to indukcijsko še sploh kdaj videl. Mogoče je najbolj pametno, da spet jutri po delu pokličem in hkvati napišem email za povrnitev kupnine (kar itak nebobo storili, češ da jaz imam paket oz. ga oni niso prejeli vrnjenega), ali pa bodo celo rekli, da ne delajo refundov. Če nebo nič, kar vem da nebo grem spraševat na banko, potem pa še bom poskusil poslat email na mastercard in kot dokaz dodal sliko maila, da sem jih vprašal za povrnitev kupnine, ker tako že vem, da nebo odgovora. Jah mogoče res zvem jutri kje je indukcijska, čudi me, da traja v nedogled to vračanje paketa na firmo kar je najbolj čudno. Pisal sem tudi DHL pa ne vejo nič od nimajo podatkov. Draga lekcija. Nisem vesel.
 

PHOBiA

Guru
11. jul 2013
4.229
1.367
113
Maš potem sledenje pošiljke ali nimaš? Je sploh možno poslat po pošti tak paket brez sledenja? Lahko prilepiš sem slike in zakriješ osebne podatke.
 

Mirc4u2c

Pripravnik
19. okt 2019
123
24
18
Imam samo sledilno pošiljko, ki sem jo dobil po tem ko je trgovina odposlala napačen paket na moj naslov in to je to. Večkrat se je spremenilo, enkrat preusmerilo, dvakrat nas naj nebi bilo doma pa smo bili vedno, čudne stvari se dogajajo, ki jih ne razumem in ne znam objasnit. Paket je bil naslednji delovni dan vrnjen poštarju (verjetno je šlo vse skupaj nazaj brez dodatnih stroškov).


Torej zadnje (8) točka potovanja je bila: Pošiljka vročena , naslednji delovni dan pa je bilo to: (9): Neuspešen poskus vročitve pošiljke - Pošiljka preposlana pošti

Od takrat (20. januar) no nobenega duha ne sluha o pošiljki, vse kar imam je iz klicev, da naj čakam in da so poslali naprej.
 

PHOBiA

Guru
11. jul 2013
4.229
1.367
113
Sledilno številko mislim s tvoje strani. Da si vrnil na pošto, kaki papirji? Ali kako si ti to predal poštarju (poštarju? ne prav na pošti?)
 

McGiver

Guru
14. avg 2009
14.439
4.312
113
Meni se zdi to kot "interni dogovor" s poštarjem - nisem prevzel, pošljite nazaj.
 

Daniel

Guru
21. dec 2007
5.705
3.315
113
Jaz sem enkrat na Amazon.de preklical naročilo, ker so čez 1 uro spustili ceno. Ker bojda ni bilo moč preklicati naročila je zadeva prišla na avstrijsko pošto, ki je bila nemudoma obveščena, naj pošiljko vrnejo pošiljatelju. Kljub temu sem čez par dni na pošti imel oba paketa, tam sem se samo podpisal na paket, ki ga je bilo treba zavrniti in so poslali nazaj, me je pa tudi malo grizlo, če ne bi bilo bolje sprintati orginal nalepke in poslati nazaj. No poslal sem 19.12 oni pa so prejeli 30.12, tako, da v tvojem primeru bi morali zadevo že davno prejeti, če ni obležala v kakšnem skladišču.
 

klekej

Majstr
26. jul 2007
5.459
346
83
34
Mene je PayPal zaje.bal pri nakupu preko Ebaya. Nek spanski bendejo mi je poslal polomljeno zadevo in se zlagal, da sem narocil napacen produkt. PP mu je verjel in razsodil, da naj zadevo vrnem na svoje stroske s trackingom. Pol me je pa se ta bendejo po zs je.bal kako sem popusil. Poslal screenshote PP pa nic. Ce se le da kupujem samo se na Aliexpressu, ki ima svojo dispute sluzbo, ki je zelo korektna.
 
  • Všeč mi je
Reactions: sad