Ne, nimam številke, samo tole številko, ki so mi jo dali na ComputerUniverse od DHL za katero je bil status spremenjen 20. januarja, da je bila pošilja preposlana pošti. Od takrat nič. Sedaj pa iščem pot kako priti nazaj do pošteno plačanega denarja (512€) za naročilo, ki ga verjetno nikoli ne bo. Težko verjamem, da po dveh tednih nebi paket prispel nazaj na firmo v Nemčijo.
Sedaj razmišljam, da se bom moral kmalu odpravit na banko (NKBM) in vprašat kako naprej, če paketa ne bo, kar verjetno nebo. Lahko, da se trgovina pretvarja, da niso prejeli vrnjenega napačnega paketa. Neumno, da sem ga vrnil, raje bi prodal na bolhi Siemens indukcijsko pa bi bilo.
Sedaj razmišljam, da se bom moral kmalu odpravit na banko (NKBM) in vprašat kako naprej, če paketa ne bo, kar verjetno nebo. Lahko, da se trgovina pretvarja, da niso prejeli vrnjenega napačnega paketa. Neumno, da sem ga vrnil, raje bi prodal na bolhi Siemens indukcijsko pa bi bilo.