Ko odpreš, ključavnica "ne skoči" nazaj v stand by položaj. Verjetno bi blo treba namazat. Pri Mondeu je bilo potrebno vedno počakat 2 sekundi, preden si lahko zaprl, se je slišalo, kako je skočila nazaj.Se še komu dogaja da se prtljažnik ne zapre in se samo odbija (skače) in se nasloni? Odpreš ga kot da ne bi bilo ključavnice. Potem nekaj časa zaklepam odklepam zapiram odpiram, potem pa kar naenkrat zapre.
Se še komu dogaja da se prtljažnik ne zapre in se samo odbija (skače) in se nasloni? Odpreš ga kot da ne bi bilo ključavnice. Potem nekaj časa zaklepam odklepam zapiram odpiram, potem pa kar naenkrat zapre.
Ti ne preneseš ravno najbolje VAGa, drži?
Se strinjam, VAG je krš. Ampak da mi potem zraven Reno mečeš kot boljši, se ti pa lahko le nasmejim.ja, statistika. smola je, ko je na veliko kosovov veliko škarta.
ne rabimo razpredati, adac gledati, pač sam malo poslušam v svojem krogu in sem mnenja, da je vag krš. ne prepričujem nobenega in ne poskušat mene prepričat.
Ko je blag desni ovinek in je voznja pocasna, se slisi malo cviljenje, komaj kaj. Ploscice so stare dve leti, nek brembo (verjetno CN) copy.ležaj slišiš kot tuljenje med vožnjo. Na začetku predvsem takrat ko je kolo na zunanji strani v ovinku.
to kaj ti slišiš bi znale ploščice cvilit.
Se strinjam, VAG je krš. Ampak da mi potem zraven Reno mečeš kot boljši, se ti pa lahko le nasmejim.
Tisti, ki vse vemo, vemo da se le Toyoto kupi.