Potem je težava s konektorjem na ABS modulu ali pa sam ABS modul.
Ko ti lučka za ABS gori, malce potresi kabel in sam konektor, če slišiš malce "šmelcanja" pomeni da je slab stik nekje na konektorju ali pa žicah ki pridejo v konektor. Za začetek lahko mehansko ščistiš sam konektor, pogledaš če so kontakti OK, če so žice OK, ...
Če je napaka na samem kontrolerju (mrzli lot) potem uporabi rusko metodo diagnostike. Kladivo (gumnasto), udari po ABS kontrolerju dokler ne dosežeš željenega učinka!
Obe opisani težavi sta pogosti pri teh passatih. Kot rečeno spozna se napako (v bistvu deluje za obe) tako da uporabiš rusko metodo.
Kontroler se da popravit (na novo zalotat) ampak rabiš nekaj časa da ga dobiš dol (mislim da je potrebno celo blatnik odstranit, nisem pa 100%). Potem rabiš mojstra ki zna lotat pod mikroskopom kot lase tanke žičke brez da bi jih populil ali pa pregrel vezje.
Če je problem v konektorju oz. žici potem najbolje da kupiš komplet original kabel s konektorji in zamenjaš (flikanje bo pomagalo samo za nekaj časa).
Ko ti lučka za ABS gori, malce potresi kabel in sam konektor, če slišiš malce "šmelcanja" pomeni da je slab stik nekje na konektorju ali pa žicah ki pridejo v konektor. Za začetek lahko mehansko ščistiš sam konektor, pogledaš če so kontakti OK, če so žice OK, ...
Če je napaka na samem kontrolerju (mrzli lot) potem uporabi rusko metodo diagnostike. Kladivo (gumnasto), udari po ABS kontrolerju dokler ne dosežeš željenega učinka!
Obe opisani težavi sta pogosti pri teh passatih. Kot rečeno spozna se napako (v bistvu deluje za obe) tako da uporabiš rusko metodo.
Kontroler se da popravit (na novo zalotat) ampak rabiš nekaj časa da ga dobiš dol (mislim da je potrebno celo blatnik odstranit, nisem pa 100%). Potem rabiš mojstra ki zna lotat pod mikroskopom kot lase tanke žičke brez da bi jih populil ali pa pregrel vezje.
Če je problem v konektorju oz. žici potem najbolje da kupiš komplet original kabel s konektorji in zamenjaš (flikanje bo pomagalo samo za nekaj časa).