Passat Karavan 2.0 TDI 140 KM letnik 2006+

ChaoRen

Fizikalc
21. jul 2007
5.409
0
36
125
Recimo:

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=3030492&show=1

Glede na to, da sem za svoja jajca pred dobrim letom dal 9500 €, Passat je pa precej večji in boljši avto in ga zdaj lahko kupim za 12-13k €, se mi zdi to zelo poceni.

Kje so cake? Je ta mašina OK? 1.9 je sicer preizkušena, ampak 105 KM na tako drvarnico je smeh.
rolleyes-1.gif
Poraba?
 

matix

Fizikalc
22. jul 2007
2.132
0
36
35
Citat:
Uporabnik brgo pravi:
Mašina ni OK. Pokajo glave in olje pije bolj kot nafto.

A lahko to izjavo podkrepiš s kakšnim virom, dokazom...? Ali pa je mogoče prijatelj strica bratranca iz petega kolena rekel, da .....
evil.gif
 

ovca

morfy
Osebje foruma
18. jul 2007
5.881
3
38
37
Cvičkova dežela =)
www.alter.si
Glave dejansko pokajo. Dokazi seveda obstajajo, vendar ne pri pooblaščenem servisu. Ti so serijsko menjali motor pri 90k (če ti ga ni odpizdl že prej). Vaški mehankar ima teh avtom ko zelja...

@avtor: Napake naj bi popravili konec 2006 oziroma začetek 2007. Tale tvoj je majski 06... Jz ga nebi tipal... Vem za kar nekaj 05 letnikov, ko je šla mašina v maloro in za nobenega 07 (vse 140km)...


malo za hec:
Če te pa mika 140km 2005 letnik in DSG menjalnik, si pa na win-win kombinaciji. Več za servis kot za avto...
aplauz.gif
 

cizy

Fizikalc
21. jul 2007
6.976
64
48
1.9 TDI + Čip je dosti boljša kombinacija kot pa 2.0 TDI v teh letnikih.
smile-1.gif
 

ovca

morfy
Osebje foruma
18. jul 2007
5.881
3
38
37
Cvičkova dežela =)
www.alter.si
Citat:
Uporabnik cizy pravi:
1.9 TDI + Čip je dosti boljša kombinacija kot pa 2.0 TDI v teh letnikih.
smile-1.gif

zmaga.gif


kokr sm slišu, je 2.0 nastala iz 1.9. Popiljeni bati, etc,etc (nisem mehankar, tko da me ne obest in spečt). Problem pa je, ker je blo 1.9 zlo mal prodanih...
frown-1.gif


Edit: Pa baje max 105km... 130 konjskih sploh niso prodajal... Valda, mogl so začet prodajat 140 2.0 tdi, da so vidl, kje so inženirji mim užgal
evil.gif
 
Nazadnje urejeno:

miha013

Fizikalc
20. jul 2007
5.204
0
36
42
lj
pri hiši sta dva pasata:
en je 1,9 tdi karavan
drugi je 2,0 limuzina. 1,9 je načeloma dovolj, pospeški so resda bolj bogi ampak ko pa nabere brzino se pa povsem spodobno premika.

poraba obeh je 6,5-7,5
 

Narodnjak

Majstr
20. jul 2007
10.360
308
83
39
Ljubljana
Tako je s to zadevo. Do letnika 2006 so bile v A4 2.0 TDI mašine z oznako BLB. Z njimi je bilo dosti problemov, posebno zaradi slabe oziroma šibke stene bloka motorja med 1. in 2. batom, kar je posledično privedlo do razpok, mešanja vode z oljem in še česa hujšega. Od leta 2006 (vključno) naprej so v A4 zamenjali 2.0 TDI motor BLB, in sicer z motorjem BRE, pri kateremu so napake odpravili, tako da težav ni več.

Isto je pomoje pri VWju.

c/p z audi foruma
 

crashednburnt

Majstr
Osebje foruma
20. jul 2007
8.746
434
83
Goriška
www.avtopro.si
Smeh, ko berem nekatere komentarje. 2.0TDI motor s problemom pokanja glav in pitjem olja je samo eden (od nekje osmih variant 2.0 TDI motorjev) , kolikor imam v spominu gre za 2.0 PD 8-ventilski motor. Novejši Common Rail ter 16V PD motorji sploh nimajo kakšnih podobnih problemov.

Fantje, VW ni Renault.
grims-1.gif
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.417
5.648
113
Kolega s superbom 2005 letnik....2.0TDI DPF filter.....lah začnem naštevat?
smile-1.gif


Po 2000km smo se po LJ pelal v safe modu....60km/h traktor stayl....Verovškova brisanje napake....pucanje DPFja
aplauz.gif
...pa držala nj bi cca 100kkilometrov).....avto jih je meu kle ene 40.000km.....s5 problemi.....MENJAVA DPFja.....dolivanje again.......nč bolš....še vedno pije tekočino k vodo.......pritoževanje ...morjenje na servisu......menjava računalnika.....vse OK

Bilanca: avto 150kkm...zamenjana 2x DPF, Turbina, Računalnik.......dolite 3-4 litre tekočine po 300eur/liter a blem je biu sam računalnik......med drugim tud zato k so mu ovce vsak servis drug program naložile gor ker niso znale popravt avta.....meu je med drugim tud od 2.0TDI pasata......2.0TDI tourana
aplauz.gif
(mislm da je bla za francoski trg delana)
 
Nazadnje urejeno:

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.417
5.648
113
Pa še sklopko bo mogu 1x kmal menjat ker mu avto zarad napačnih programov ni pravilno delu in mu je jebal potisni ležaj!
 

cizy

Fizikalc
21. jul 2007
6.976
64
48
Torej je posledični zaradi nesposobnih serviserjev, po tvoje sedaj avtomatsko cel avtu v *****.
confused-1.gif
 

crashednburnt

Majstr
Osebje foruma
20. jul 2007
8.746
434
83
Goriška
www.avtopro.si
Nekako takole ja. Mimogrede - na servisih se dogajajo res zanimive prigode. Včeraj sem videl račun Avtoselecta Nova Gorica (BMW) za zamenjavo zobatega jermena na E60 520d.
hysterical-1.gif
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.417
5.648
113
Ma avto je bomba (Superb)....prostora in udobja kukr čš.....ampak raj v 1,9 TDI 130KM izvedbi......niso to neke rekla kazala.....sm se pogovarju med drugim tud s taxsistom ( zarad problemov pr kolegovi superb) med vožnjo...prav sam bejž od 2.0 TDI motorjev.....jih noben v taxsi službi ne mara!
 
Nazadnje urejeno:

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.417
5.648
113
Citat:
Uporabnik crashednburnt pravi:
Ti se kar tolaži.
smile-1.gif


lahko pa prisluhne in se odloči za dober motor ...

Kako že
sprasujem se.gif
Starih majstrov k so znal dobro mašino izbrat tko da so šravfnciger na glavo (svojo in od motorja) prslonil ne delajo več! Izbrat 2.0TDI da bo BP je pa mal loterije!
 

cizy

Fizikalc
21. jul 2007
6.976
64
48
Kupiš 170ps (16v) ali novejšo common-rail 140ps (16v) verzijo, pa ni nobene loterije. Tastarih 140ps (8v) bi se pa tudi jaz ognil, priznam.
smile-1.gif
 
Nazadnje urejeno: