Parkiranje Lidl, Spar

Samo Svoj

Guru
27. jan 2022
8.862
4.052
113
A da nima več zastonj polnjenja... No, pričakovano. Podoben primer smo imeli v bivši mi firmi (je zaprla vrata pred štirimi leti). Seveda, v duhu zelenega prehoda so na parkirišču naredili dva polnilna mesta za EV.... Itak sta bila vsak dan ista dva priklopljena. Zastonj vožnja, pa potni stroški za 50 km vsak dan. Za UKC MB pa.. dobro, za noter vzameš listek in se rampa odpre... za ven pa, kaj ga registrira, če pa ga ni treba potisniti v režo?
Ni listka spljoh.

Kamera posname tablico not in te spusti ven če so izpolnjeni pogoji - manj kot 90 minut od vstopa, oz. 90 minut + 4€ za vsako nadaljno uro plačano na parkomatu, kamor vneseš registracijo.

Yogi v čem je problem GDPR? Tablica ni osebni podatek, ali?
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
50.121
8.274
113
pri taščici
Na isto foro spila v domzalah za "Vele". Dokler ne bo cel parking oddan v najem.
Ze zdaj je pogosto četrt parkinga praznega, pa te ne spusti notri
 

Samo Svoj

Guru
27. jan 2022
8.862
4.052
113
Garažna hiša Tignes Le Lac - preko neta rezerviraš in plačaš parking, vneseš registrsko, se pripelješ in piše da je polno, ampak na tvojo registrsko ti odpre in lahko tistih 7 dni voziš not ven, do zadnje ure ko imaš plačano.
 

casio

Fizikalc
19. nov 2014
553
35
28
Vse lepo in prav pa tudi, če si lastnik zemljišča imaš vso pravico postaviti višino parkirnine, ampak 4€ na uro oz. 50€ dnevna parkirnina je pa nič drugega kot, da želijo spoditi vse iz parkirišča takoj po nakupu.

Veliko teh trgovin je tudi v spalnih naseljih in komot bi izven delovnega časa dali free ali pa za nek simboličen znesek.
Se pravi 30 dni x 50€ dan = 1500€ na mesec za parkiranje pred Lidl oz. Šparom..
 

erikson

Guru
25. avg 2007
24.443
8.060
113
Tu bi dodal samo še podatek iz prejšnjega članka o tej temi, da ima Spar Koper Semedela omejitev na 60 minut (ostala parkirišča imajo večinoma 90 minut), Spar Portorož pa dodatne ure po 6 evrov.

Kot primer so v Sparu navedli, da je pred Sparom Koper Semedela mogoče brezplačno parkirati za eno uro, nato pa je strošek parkiranja dva evra na uro. Pred portoroškim Sparom lahko brezplačno parkirate za 90 minut, nato pa vsaka dodatna ura parkiranja stane šest evrov.

 

AndrejD

Guru
20. jul 2007
7.642
1.528
113
Ponavadi so samo table in moraš imeti parkirno uro.

Pri sosednjih nacijih še je bolj zabavno. Tam se samo pelješ ali obrneš na parkirišču pa te lahko čaka 400€ + kazni.
 

sad

Guru
24. avg 2007
22.719
11.516
113
Vse lepo in prav pa tudi, če si lastnik zemljišča imaš vso pravico postaviti višino parkirnine, ampak 4€ na uro oz. 50€ dnevna parkirnina je pa nič drugega kot, da želijo spoditi vse iz parkirišča takoj po nakupu.

Veliko teh trgovin je tudi v spalnih naseljih in komot bi izven delovnega časa dali free ali pa za nek simboličen znesek.
Se pravi 30 dni x 50€ dan = 1500€ na mesec za parkiranje pred Lidl oz. Šparom..
No, povej kakšno parkirnino bi ti postavil. Imaš posel, stranke non stop prihajajo in odhajajo, ti pa imaš 3 parkirna mesta. Kakšna bi bila zate poštena parkirnina? Zame pol ure prosto, če stranke potrebujejo 15min pri meni, ostalo 50 eur na uro. Pa nek voli, ko izvoli.
Potrebno bo razumeti, da to niso parkirišča za okoliške prebivalce, ampak za stranke trgovine. Ki jih je trgovina plačala.
In ja, se strinjam, da bi lahko ponoči ponudili brezplačno parkiranje, ampak veliko sreče pri vbijanju Balkancem v glavo, da je to od 22.00 do 7.00 in ne od 18.00 do 9.00 zjutraj.
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
14.051
5.676
113
Težava je, da ni javnih parkirišč in so ljudje uporabljali zasebna pred trgovskimi centri. Trgovec običajno kupi dovolj zemljišča in predvidi dovolj parkirišč za svoje kupce, ker noče, da bi imel manjši promet zaradi težav s parkiranjem. Treba pa se je vprašati, ali so se novi resničnosti glede mobilnosti, ki je taka kot pač je, prilagodile javne ustanove, bolnišnice, zdravstveni domovi, upravne enote, fakultete ... Imajo parkirišča za stranke?
 

jurek1973

Guru
3. sep 2007
4.610
1.618
113
Kako že levičarji pravijo pri stanovanjih? Da je prostor omejena dobrina in da bi morala stanovanja biti dostopna vsem?
Pričakujem, da bodo za ta plačljiva parkirišča na vladi uvedli kakšne subvencije za najranljivejše skupine.
 

Samo Svoj

Guru
27. jan 2022
8.862
4.052
113
Težava je, da ni javnih parkirišč in so ljudje uporabljali zasebna pred trgovskimi centri. Trgovec običajno kupi dovolj zemljišča in predvidi dovolj parkirišč za svoje kupce, ker noče, da bi imel manjši promet zaradi težav s parkiranjem. Treba pa se je vprašati, ali so se novi resničnosti glede mobilnosti, ki je taka kot pač je, prilagodile javne ustanove, bolnišnice, zdravstveni domovi, upravne enote, fakultete ... Imajo parkirišča za stranke?


Konkretno areal Europarka v MB, kamor spada tudi Lidl kot najjužnejša točka je dobil GD na podlagi načrta, da se parkirišča trgovskega centra uporabljajo tudi za potrebe UKC MB, da se vzpostavi nov vhod v UKC s te strani in da se po možnosti pokrije vkop Titove tam mimo in na njem naredi parkirišče za UKC.

Od tega smo prav v teh dneh dobili semaforiziran prehod za pešce na glavni vpadnici in par mesecev nazaj avtobusni postajališči prav tam zaradi katerih smo kasneje dobili minibus za UKC in kot posledico prehajanja čez štiripasovnico še prehod za pešce, čeprav je možno s cca 100m večhoje priti na drugo stran pod cesto.
Januarja bomo brain-stormali zakaj vsako prometno konico stojijo avti od križišča Tržaške s Ptujsko/Proletarski brigad za v mesto in po Mladinski, Maistrovi, Cankarjevi ter Partizanski za iz mesta. :bonk:

Tako je če ti mesto vodi bivši prodajalec modnjih cunj za njim pa arhitekti v oblakih.
 
  • Všeč mi je
Reactions: zakon

zakon

Guru
16. maj 2008
9.323
1.081
113
toti Maribor
Da ne govorimo kako je sedaj pri Supernovi (bivša Qulandia) od kar so naredili cesto proti Limbušu. Se je praktično nemogoče vključiti v krožišče ob konicah. Jaz bi vse te prometne strokovnjake v MB dal zapret oz. bi morali odškodninsko odgovarjati. Potem, pa ti ti veljaki rečejo naj uporabljamo javni promet. Ja kako, če pa so vse avtobusne linije razfukali do te mere, da so neuporabne. Ampak ne oni so ja delali analize in tako mora biti. Sicer me je to sram povedati, ampak Kangler je bil svetlobna leta pred tem Arsenovičem. Da ne govorim o tem, da je vsako parkirišče, pa če tudi je navaden makadam spremenil v plačljivo.

P.S. Lent, pa je itak zgodba za sebe.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Holobist

BLABLABLA

Guru
28. sep 2007
3.094
1.307
113
Da ne govorimo kako je sedaj pri Supernovi (bivša Qulandia) od kar so naredili cesto proti Limbušu. Se je praktično nemogoče vključiti v krožišče ob konicah. Jaz bi vse te prometne strokovnjake v MB dal zapret oz. bi morali odškodninsko odgovarjati. Potem, pa ti ti veljaki rečejo naj uporabljamo javni promet. Ja kako, če pa so vse avtobusne linije razfukali do te mere, da so neuporabne. Ampak ne oni so ja delali analize in tako mora biti. Sicer me je to sram povedati, ampak Kangler je bil svetlobna leta pred tem Arsenovičem. Da ne govorim o tem, da je vsako parkirišče, pa če tudi je navaden makadam spremenil v plačljivo.

P.S. Lent, pa je itak zgodba za sebe.
Hudič je,...
Ker vsa občinska ekonomij bazira na Parkirninah...
Mene bi bilo sram...

S parkirninami občine dejansko zajedajo Netto zaslužek svojih prebivalcev... (nekaj se pa res prelije iz gostov)
 
  • Všeč mi je
Reactions: sad

Pepe

Guru
20. sep 2007
14.051
5.676
113
Center MB je kar se tiče trgovin itak mrtev in to ni čisto nov pojav. Pred kakim desetletjem, ko je bila še kibuba na Gosposki, sem s sinom kupoval nekaj. Najprej me je presenetilo, da so me iz Mullerja ali DM-a na vogalu metali ven ob 19-ih, ker zapirajo kot v kaki vasi, potem pa sem se zavedel, da je sine šel naprej iskat stvari v kibubo in da se mora kreditna kartica pojaviti tam. Sem zašibal po praktično prazni ulici in sva še uredila, čeprav sem v stavbo vstopil v spremstvu varnostnika, ki je čakal, da se vse zapre.