Padanje vrednosti avtomobila

Primzi

Majstr
1. sep 2007
1.062
109
63
Ali mi lahko kdo pomaga s kako priblizno[/] formulo kako pada z leti vrednost avtomobilov.
Ali je bistvena razlika med velikimi in malimi (npr: Passat - Polo), ali je vecja razlika med znamkami - (npr: VW - Hyunday) Koliko doprinesejo kilometri?

Hvala
 

KillaKHAN

Guru
27. avg 2008
17.805
1.121
113
ne me držat za besedo, samo mislim, da ima eurotax nekako tako, prvo-peto leto 20% na leto, potem 25% na leto

in pri nas se mi zdi da razni pasati še najbolj držijo ceno, medtem, ko kaki američani še najhitreje zgubljajo
 

Samojed

el. zaščita
Osebje foruma
19. sep 2007
2.157
55
48
Osrednja Slovenija
Odvisno od popularnosti avta, pogostosti istega tipa in "trpežnosti". Ter seveda starosti. Moj ni bil vreden skoraj nič, po nakupu vinjete mu je vrednost poskočila na dvojno
smile-1.gif
 

Barbarian

Fizikalc
25. sep 2008
1.234
24
38
Kar se tiče "držanja" cene je stvar taka da ceno dviguje povpraševanje in ne neka realna vrednost vozila.

Npr. Golf pa Passat
bonk.gif
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Citat:
Uporabnik KillaKHAN pravi:
ne me držat za besedo, samo mislim, da ima eurotax nekako tako, prvo-peto leto 20% na leto, potem 25% na leto

in pri nas se mi zdi da razni pasati še najbolj držijo ceno, medtem, ko kaki američani še najhitreje zgubljajo

Ravno obratno, prvo leto največ spušiš na vrednosti, potem pa vsako leto manj. V principu spušiš na vrednosti že samo, da si avto registriral in napravil 5 km iz avto salona.
Sicer pa so Eurotax vrednosti napeljane kot odkupne vrednosti za avtomobilske dilerje, torej sesuvajo vrednost še dodatno, da omogočijo dovolj marže za nadaljnjo prodajo.
Zato imajo Eurotax tudi zavarovalnice zelo rade. Da dajo manj cekinov pri odškodninah, kot je treba. Seveda premije pobirajo pa kar na novonabavno vrednost.
bonk.gif


Ogo
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Citat:
Uporabnik Barbarian pravi:
Kar se tiče "držanja" cene je stvar taka da ceno dviguje povpraševanje in ne neka realna vrednost vozila.

Npr. Golf pa Passat
bonk.gif

Vsako tele naj ima svoje veselje. Samo realnost je takšna, da tudi tem znamkam sedaj vrednost hitro pada. Nekoč so nekateri hoteli za 5 let starega Golfa skoraj več, kot za novega.
evil.gif


Ogo
 

Notranjc

Marco Polo
6. sep 2007
11.976
12
38
Pred leti sem bral nek intervju človeka iz avto branže. Direktor si je kupil takrat novega XM-A 3.0 V6 full option za 60k DEM, no in ker je bila z njim še žena in ji je bil všeč AX 1.1 za 10k DEM so vzeli še tega. Po 13ih letih je šel mali za 2k DEM od bajte, XM pa za 1,8.
 

koliko

Guru
21. avg 2007
4.368
2.404
113
SV SLO
Pogrešam tiste čase ko si za 30000 EUR dobil top model neke znamke. In za 5000 Eur nov mali avto. Zdaj želijo za avto razreda AX-a 14.000 €.
Pa naj še kdo reče da se življenje v 20 letih ni podražilo.

Vrednost avta je vedno toliko kolikor lahko za njega dobiš na trgu. Največkrat je to skoraj nič proti novemu avtu. In dejansko moraš biti bogataš, da lahko zaslužiš za zgubo avta in po 3 letih nabaviš ponovno vrečo brez dna.

Primer kupiš avto za 15000 eur po treh letih je vrednost avta v najboljšem primeru 7.500€ in za novega moraš spet dodati 7.500 €. S tem, da verjetno temu 3 leta staremu avtu ne manjka absolutno nič.

Nekako gre izguba vrednosti takole nov avto 15000 € isti avto star 3 leta 7500 €, v starosti 6 let je ta avto vreden recimo 4000 €, v naslednjih 3 letih zgubi vrednost na recimo 2500€. potem pa je vrednost avta samo še simbolična in ga z odprtimi rokami pričakujejo na odpadu za reciklažo. Pri določenih modelih sicer vrednost malo niha navzgor ali navzdol ampak v povprečju je nekako tako.

Dražji avti zgubljajo približno enako in so prav tako po desetih - trinajstih letih zreli za odpad.
 

SouthPark

Jas da nea vem?! Ka te je...
5. sep 2007
24.570
5
38
Klobukarjev dol
Ravno zadnjič sem premišljeval, kak so avti danes več kot 2x dražji kot 10-15 let nazaj. Spomnim se recimo Marutija, ki se je prodajal kot najcenejši avto na trgu za 8000 DEM, danes je najcenejši za 8000€ (Dacia,Punto...), kar je 16.000 DEM. Za 16k sta starša leta 1995 kupila Nexio s vso opremo (AB, AC, CZ, ABS...), kar takrat ni imel ravno vsak avto.
 

CupraR

Majstr
21. sep 2007
5.639
146
63
Kokr uzameš, po drugi strani je pa bil Civic VTi leta 92 40.000dem
smirk-1.gif
oz 20.000eur. DObišs edaj lepga novga,sicer z 140ps

Ene znamke so tudi sedanjih časih zelo zanimive
smirk-1.gif


BTW: kolk stane podoben chervolet-daewoo sedaj? 8000 za aveo oz 10.000 lacetti. Zdele k je akcija ti ga "zastonj" dajo
grin1.gif


Se pa nedvomno strinjam da za 4000-5000eur pa res nimaš kaj dobit in da so nasplošno osnovni modeli precej dražji.

P. sam za top izvedbe pa treba sedaj precej manj dodat naprom osnovnim različicam..
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Dve stvari so krive za rast cen avtomobilov (po vrstnem redu pomembnosti):
1. inflacija (aka tiskanje denarja, da se nafutra glupe ovce - recimo take, ki hočejo dvig minimalne plače na 1 k EUR, vrednosti v obtoku seveda za to ni nič več, je le bolj "razredčena", tako kot bi litru vina dolil še litrco vode),
2. boljša oprema novejših vozil, od varnosti, do luksuza.

Ogo
 
Nazadnje urejeno:

CupraR

Majstr
21. sep 2007
5.639
146
63
Tako je in ko to v zakup vzameš, da določeni modeli so sedaj celo "cenejši" kot 10 let nazaj. Sploh un primer daewooja.
Drugo je to da nam plače, niso šel gor, kokr je šla inflacija
grin1.gif
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.104
4.073
113
Citat:
Uporabnik Primzi pravi:
Ali mi lahko kdo pomaga s kako priblizno formulo kako pada z leti vrednost avtomobilov.
Ali je bistvena razlika med velikimi in malimi (npr: Passat - Polo), ali je vecja razlika med znamkami - (npr: VW - Hyunday) Koliko doprinesejo kilometri?

Hvala

Cena je odvisna samo od povpraševanja na trgu (vs. ponudba) in pa seveda nihanj cen novega (istega) vozila.

Imaš pa na tej strani statističen vpogled, da približno vidiš kako in kaj! (zanimiva je funkcija, ki prikaže na grafu "gibanje cen" .. sicer samo za kako leto nazaj in po kvartalih, ampak za nove avte in primerjavo je to kar dosti natančno)

Recimo padec cene (glej spodaj povezavo "gibanje cen ..") Kie Ceed l. 2008 dizel .. škoda samo da ni še podatkov za prvi Q 2009, kjer bi se videl padec (zaradi letnika)!

Na splošno pa večji avti (bolj prestižni) bolj zgubljajo ceno kot majhni, bencinarji bolj kot dizli, družinski avti bolj kot terenci ... skratka neke formule ni, je pa tako da je padec največji prvo leto (dejansko na letnik vozila in ne na "čas lastništva") potem pa se manjša.
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.104
4.073
113
Citat:
Uporabnik Jest pravi:
Ampak odstopanje na tej strani je pa kar hudo
smile-1.gif


20090125-mcqy8bx7kj1nmqfrth4175ab1g.png

Hehe .. kolikor gledam so cene vsaj "ta glavnih" avtomobilov dokaj točne z malim odstopanjem. Za bolj "redke" avtomobilo je pa tako-tako!
crazy1.gif