Citat:
Uporabnik mtl pravi:
Hvala za osvežitev spomina.
To je bilo v kontekstu ''scanja'' po Audiju Q2, češ da so vsi, ki ga bodo kupili nori. In samo v tem kontekstu.
Če imaš Dacio nimam prav nobenega problema s tabo, čeprav to glede korporacij, me prav zanima, kateri avto imaš ti, da ti ga korporacije ne servirajo.
Dacia ne bo nikoli premium. Eko in varnostne zahteve pa bodo poskrbele, da bodo entry avti precej dražji, kot os danes in kot so bili v preteklosti.Citat:
Uporabnik Resolver pravi:
Počasi, počasi bo še Dacia prilezla do premium znamke. Bo treba ustvariti novo budget znamko. Morda Zastava?
Citat:
Uporabnik Roberto pravi:
Seveda... če ne bi imel sošolca v proizvodnji ki je kdaj kaj povedal bi ti verjel...
A sem zadnjič prav zasledil na alterju doplačilo za bt okoli 400 evrov? Ob takih cenah opreme verjamem da je zadeva nesramno draga. Koliko pa je dejansko vreden (Nabavna cena + nek "kulturni"pribitek) bt pa si lahko predstavljamo.Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik sylver pravi:
Zadnje čase opažam, da se cene novih modelov pri večini znamk samo še dvigajo.
Očitno smo prišli do te mere, da pri novih vozilih plačujemo "nov model oziroma nov izgled - obliko" vozila, vse ostalo pa je že videno!
Moje mnenje...
Je treba tudi seznam serijske oprem pogledat. Asistenčnih sistemov je vse več tudi v osnovnih modelih (tudi zaradi EuroNCAP). To pa nekaj stane.
Citat:
Uporabnik Resolver pravi:
Z vso ostalo nujno potrebno navlako je podobno, cena je konkretna. Npr. opozorilnik nenamerne menjave voznega pasu, prepoznava prometnih znakov, ipd.
Citat:
Uporabnik hermann pravi:
Citat:
Uporabnik Resolver pravi:
Z vso ostalo nujno potrebno navlako je podobno, cena je konkretna. Npr. opozorilnik nenamerne menjave voznega pasu, prepoznava prometnih znakov, ipd.
Iz kakšnega razloga se ti vse to zdi nujno potrebno? Zadnjič sem vozil en avto založen z vsem, pa je bil zelo moteč. HUD se je dalo izklopit, tega kar ti omenjaš žal ne. Dobro, prepoznava prometnih znakov ne moti, nima pa nobene vrednosti. Opozorilo za menjavo voznega pasu je pa adijo pamet, ker me kvečjem prestraši dokler se je ne navadimUporaben asistenčni sistem je radarski tempomat, pogojno zaznavanje mrtvega kota. Mogoče še 360 stopinjska kamera za parkiranje.
Meni počasi deluje vseskupaj kot en gimmick, podobno kot neumnosti, ki jih je samsung včasih tlačil na telefone. Ker se pač programsko zadevo da izvest mora nujno noter.
Veliko teh današnjih sistemov bo dobilo smisel, ko bodo povezani skupaj v sistem za avtonomno vožnjo. Npr. prepoznava znakov skupaj z radarskim tempomatom bi bila super stvar. Zdaj imam pa občutek, da mečejo sisteme not zato, da jih kupci testirajo.
Citat:
Uporabnik hermann pravi:
Iz kakšnega razloga se ti vse to zdi nujno potrebno? Zadnjič sem vozil en avto založen z vsem, pa je bil zelo moteč. HUD se je dalo izklopit, tega kar ti omenjaš žal ne. Dobro, prepoznava prometnih znakov ne moti, nima pa nobene vrednosti. Opozorilo za menjavo voznega pasu je pa adijo pamet, ker me kvečjem prestraši dokler se je ne navadimUporaben asistenčni sistem je radarski tempomat, pogojno zaznavanje mrtvega kota. Mogoče še 360 stopinjska kamera za parkiranje.
Meni počasi deluje vseskupaj kot en gimmick, podobno kot neumnosti, ki jih je samsung včasih tlačil na telefone. Ker se pač programsko zadevo da izvest mora nujno noter.
Veliko teh današnjih sistemov bo dobilo smisel, ko bodo povezani skupaj v sistem za avtonomno vožnjo. Npr. prepoznava znakov skupaj z radarskim tempomatom bi bila super stvar. Zdaj imam pa občutek, da mečejo sisteme not zato, da jih kupci testirajo.
primerjaš kvaliteto izdelave in materialov audija in renaulta?Citat:
Uporabnik alfabet pravi:
ksz
Toliko denarja in niti 4x4 nima? LOL.
Najdražji Kadjar (s 4x4) je jurja cenejši od oskubljenega vstopnega Q2.
Citat:
Uporabnik Hondi pravi:
primerjaš kvaliteto izdelave in materialov audija in renaulta?Citat:
Uporabnik alfabet pravi:
ksz
Toliko denarja in niti 4x4 nima? LOL.
Najdražji Kadjar (s 4x4) je jurja cenejši od oskubljenega vstopnega Q2.
resno?