Pa kaj so mal na glavo pal, al kaj (AUDI Q2)

Resolver

Fizikalc
18. jun 2008
1.836
0
36
Citat:
Uporabnik mtl pravi:
Hvala za osvežitev spomina.
To je bilo v kontekstu ''scanja'' po Audiju Q2, češ da so vsi, ki ga bodo kupili nori. In samo v tem kontekstu.
Če imaš Dacio nimam prav nobenega problema s tabo, čeprav to glede korporacij, me prav zanima, kateri avto imaš ti, da ti ga korporacije ne servirajo.

Polagaš mi besede v usta. Napisal sem, da morda ne kupim vsega sranja, ki ga korporacije servirajo kot suho zlato, pa naj gre za telefone, avtomobile ali kaj tretjega. Veš, pravi dec mora imeti zadnji model eks6, najnovejši itel in vsaj eno ljubico.
crazy1.gif


Pa Miele, seveda.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.185
1.197
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik Resolver pravi:
Počasi, počasi bo še Dacia prilezla do premium znamke. Bo treba ustvariti novo budget znamko. Morda Zastava?
crazy1.gif
Dacia ne bo nikoli premium. Eko in varnostne zahteve pa bodo poskrbele, da bodo entry avti precej dražji, kot os danes in kot so bili v preteklosti.
 

hermann

Guru
19. mar 2014
9.651
6.515
113
Citat:
Uporabnik Roberto pravi:
Seveda... če ne bi imel sošolca v proizvodnji ki je kdaj kaj povedal bi ti verjel...

slabe vire imaš ali kako naj ti razložim
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.658
6.702
113
pri taščici
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik sylver pravi:
Zadnje čase opažam, da se cene novih modelov pri večini znamk samo še dvigajo.

Očitno smo prišli do te mere, da pri novih vozilih plačujemo "nov model oziroma nov izgled - obliko" vozila, vse ostalo pa je že videno!

Moje mnenje...

Je treba tudi seznam serijske oprem pogledat. Asistenčnih sistemov je vse več tudi v osnovnih modelih (tudi zaradi EuroNCAP). To pa nekaj stane.
A sem zadnjič prav zasledil na alterju doplačilo za bt okoli 400 evrov? Ob takih cenah opreme verjamem da je zadeva nesramno draga. Koliko pa je dejansko vreden (Nabavna cena + nek "kulturni"pribitek) bt pa si lahko predstavljamo.
evil.gif

Pa BT sploh ni nekaj novega . V telefonih je že dobro desetletje. In dobiš ga v telefonu kinstane nekaj 10 evrov. V paketu, zastonj. Tukaj pa ti pri avtu kinstane pošteno petmestna cifro, zaračunajo se ekstra pošteno trikratno cifro za BT. Kako že grejo ovce k frizerju.

Ko pa ti bo ta BT crknil teden po preteku garancije, pa bo popravilo stalo štirimestno cifro
 
Nazadnje urejeno:

Resolver

Fizikalc
18. jun 2008
1.836
0
36
Ne gre se točno in samo za BT. Z vso ostalo nujno potrebno navlako je podobno, cena je konkretna. Npr. opozorilnik nenamerne menjave voznega pasu, prepoznava prometnih znakov, ipd.

@SJTV: se strinjam. Mišljeno je bilo s ščepcem sarkazma glede na to, da celo Dacia ni več tako zelo poceni..
 

hermann

Guru
19. mar 2014
9.651
6.515
113
Citat:
Uporabnik Resolver pravi:
Z vso ostalo nujno potrebno navlako je podobno, cena je konkretna. Npr. opozorilnik nenamerne menjave voznega pasu, prepoznava prometnih znakov, ipd.

Iz kakšnega razloga se ti vse to zdi nujno potrebno? Zadnjič sem vozil en avto založen z vsem, pa je bil zelo moteč. HUD se je dalo izklopit, tega kar ti omenjaš žal ne. Dobro, prepoznava prometnih znakov ne moti, nima pa nobene vrednosti. Opozorilo za menjavo voznega pasu je pa adijo pamet, ker me kvečjem prestraši dokler se je ne navadim
smile-1.gif
Uporaben asistenčni sistem je radarski tempomat, pogojno zaznavanje mrtvega kota. Mogoče še 360 stopinjska kamera za parkiranje.

Meni počasi deluje vseskupaj kot en gimmick, podobno kot neumnosti, ki jih je samsung včasih tlačil na telefone. Ker se pač programsko zadevo da izvest mora nujno noter.

Veliko teh današnjih sistemov bo dobilo smisel, ko bodo povezani skupaj v sistem za avtonomno vožnjo. Npr. prepoznava znakov skupaj z radarskim tempomatom bi bila super stvar. Zdaj imam pa občutek, da mečejo sisteme not zato, da jih kupci testirajo.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.185
1.197
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik hermann pravi:
Citat:
Uporabnik Resolver pravi:
Z vso ostalo nujno potrebno navlako je podobno, cena je konkretna. Npr. opozorilnik nenamerne menjave voznega pasu, prepoznava prometnih znakov, ipd.

Iz kakšnega razloga se ti vse to zdi nujno potrebno? Zadnjič sem vozil en avto založen z vsem, pa je bil zelo moteč. HUD se je dalo izklopit, tega kar ti omenjaš žal ne. Dobro, prepoznava prometnih znakov ne moti, nima pa nobene vrednosti. Opozorilo za menjavo voznega pasu je pa adijo pamet, ker me kvečjem prestraši dokler se je ne navadim
smile-1.gif
Uporaben asistenčni sistem je radarski tempomat, pogojno zaznavanje mrtvega kota. Mogoče še 360 stopinjska kamera za parkiranje.

Meni počasi deluje vseskupaj kot en gimmick, podobno kot neumnosti, ki jih je samsung včasih tlačil na telefone. Ker se pač programsko zadevo da izvest mora nujno noter.

Veliko teh današnjih sistemov bo dobilo smisel, ko bodo povezani skupaj v sistem za avtonomno vožnjo. Npr. prepoznava znakov skupaj z radarskim tempomatom bi bila super stvar. Zdaj imam pa občutek, da mečejo sisteme not zato, da jih kupci testirajo.

Vse te sisteme se da izklopit, če to hočeš.
Tole zadnje kar omenjaš pa že obstaja.
 

Notranjc

Marco Polo
6. sep 2007
11.976
12
38
Če malo karikiram, pa vse te sisteme in še več dobiš v mobilnem telefonu za 700€...
 

Resolver

Fizikalc
18. jun 2008
1.836
0
36
Citat:
Uporabnik hermann pravi:
Iz kakšnega razloga se ti vse to zdi nujno potrebno? Zadnjič sem vozil en avto založen z vsem, pa je bil zelo moteč. HUD se je dalo izklopit, tega kar ti omenjaš žal ne. Dobro, prepoznava prometnih znakov ne moti, nima pa nobene vrednosti. Opozorilo za menjavo voznega pasu je pa adijo pamet, ker me kvečjem prestraši dokler se je ne navadim
smile-1.gif
Uporaben asistenčni sistem je radarski tempomat, pogojno zaznavanje mrtvega kota. Mogoče še 360 stopinjska kamera za parkiranje.

Meni počasi deluje vseskupaj kot en gimmick, podobno kot neumnosti, ki jih je samsung včasih tlačil na telefone. Ker se pač programsko zadevo da izvest mora nujno noter.

Veliko teh današnjih sistemov bo dobilo smisel, ko bodo povezani skupaj v sistem za avtonomno vožnjo. Npr. prepoznava znakov skupaj z radarskim tempomatom bi bila super stvar. Zdaj imam pa občutek, da mečejo sisteme not zato, da jih kupci testirajo.

Od sedaj naprej bom vedno dopisal, da gre za sarkazem, ker očitno iz prispevkov tega ni videti.
smile-1.gif


Sprašujem se, kako smo lahko do sedaj vozili brez prepoznave prometnih znakov. Mhm.
 

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.543
432
83
Citat:
Uporabnik alfabet pravi:
ksz

Toliko denarja in niti 4x4 nima? LOL.

Najdražji Kadjar (s 4x4) je jurja cenejši od oskubljenega vstopnega Q2.
primerjaš kvaliteto izdelave in materialov audija in renaulta?
resno? :D
 

alfabet

Fizikalc
17. jan 2014
1.122
4
38
Vsakomur svoje. Meni bi v takšnem avtu več pomenil 4x4 (nasploh so mi SUV-i brez 4x4 krneki) kot pa za 0,2mm bolj natančni spoji in mehkejša plastika na armaturki.

Čeprav nisem prepričan, če nima najdražji Kadjar kvalitetnejših materialov v notranjosti, kot oskubljen vstopni Q2.
smirk-1.gif
Because face it, pri Audiju plačaš premijo na krogce in imidž.
 

Resolver

Fizikalc
18. jun 2008
1.836
0
36
Citat:
Uporabnik Hondi pravi:
Citat:
Uporabnik alfabet pravi:
ksz

Toliko denarja in niti 4x4 nima? LOL.

Najdražji Kadjar (s 4x4) je jurja cenejši od oskubljenega vstopnega Q2.
primerjaš kvaliteto izdelave in materialov audija in renaulta?
resno? :D

Na staro slavo ne dam kaj veliko, ravno tako ne verjamem v pregovorno kakovostno izdelavo kar tako na besedo. Če rabiš image in status, potem izbire nimaš.
 

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.543
432
83
jaz dam na 20 let podiranja raznoraznih znamk vozil, tudi notranjosti (profesionalna montaža akustike, 7 let) in vem, da ni zadeve kto je "free lunch"
če me pa kdo prepriča, da je enak material ki enako zdrži v isti klasi renoja kot audija, sem pa takoj za - v praksi so zadeve očitne

na splošno mi niso všeč mali SUVi, pa naj bodo 4x4 ali brez - tržna niša, ata se visoko usede in gre na Jelovico ves zadovoljen pokazat kolegom jagrom, kaj si je kupil
mali SUVi se peljejo po AC meni zelo nevšečno, enako je z večjimi SUV brez zračnega vzmetenja

pred leti sem od znanca, starejšega gospoda, kupil passata 4m (stalen q pogon), on pa je vzel novo RAV4 D4D
Še kako leto sem ga poslušal, da se je passat bolje peljal, predvsem po AC na Dolenjsko, ko je hodil v svojo zidanico
Kratka medosna in klasično vzmetenje naredita svoje (beri: pazi, spet diletacija na AC)
 

hermann

Guru
19. mar 2014
9.651
6.515
113
potem si tudi videl, kako 3 leta stari audiji rjavijo pod plastičnimi letvicami na vratih, renoji pa pač ne
 

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.543
432
83
kateri audiji?
model letnik
ne, renault je pa sinonim za nerjavenje, predvsem pri nas na Gorenjskem, kjer se ekstremno soli cesto pozimi
hysterical-1.gif
 

hermann

Guru
19. mar 2014
9.651
6.515
113
b6 pa b7 so imeli to težavo za druge ne vem

ravno tako ne vem, da bi bili renoji kaj posebej podvrženi rjavenju. dacije pa ja.