original platišča na drugi znamki

gregccc

Zelenc'
20. dec 2020
5
0
1
zdravo.. zanima me kako je s homologacijo original alu platišč druge znamke.. in sicer se gre za to, da bi montiral 19 col original od Range Roverja ma Mondeota..
 

msenjur

Guru
11. sep 2007
26.982
-384
113
tezka bo. ce nimas tuva ne bo nic. ali bi mogu dobit papir od proizvajalca, da so primerni tudi za mondeota.
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.673
1.487
113
zdravo.. zanima me kako je s homologacijo original alu platišč druge znamke.. in sicer se gre za to, da bi montiral 19 col original od Range Roverja ma Mondeota..

Imaš to dimenzijo gum že tovarniško vpisano v homolomo kartonček? Dimenzije, premer sredinske luknje in ET RR felten pa so enaki?

Če je odgovor na vse ja, bi sam nanje dal znak/nalepko Forda... in živ krst ne bo vedel, da kaj ne štima.
 
  • Všeč mi je
Reactions: novaa in Kamele0N

kemb

Majstr
7. okt 2018
802
818
93
Tako kot je Tony napisal, če je vpisana dimenzija platišča in njeni podatki (et, diagonala, širina) enaki, kot imaš v homologaciji, kupi gume in zmontiraj.
Če ni vpisana zelena dim. platišča rabiš tuv certifikat, da opravis homologacijo.
Če ne dobiš tudi certifikata pa imaš dve možnosti: ali kupiš komplet, ki ustreza tvojim željam s tuv certifikatom ali pa vseeno zmotila želena platišča, ampak tehničnega ne boš opravil.

Lp
 

gregccc

Zelenc'
20. dec 2020
5
0
1
Imaš to dimenzijo gum že tovarniško vpisano v homolomo kartonček? Dimenzije, premer sredinske luknje in ET RR felten pa so enaki?

Če je odgovor na vse ja, bi sam nanje dal znak/nalepko Forda... in živ krst ne bo vedel, da kaj ne štima.
ne, homologirane imam max 18col.. se pravi moram samo nelje dobit ene original fordove 19col in opravim homologacijo.. pol pa gas druge gor
 

msenjur

Guru
11. sep 2007
26.982
-384
113
ne. originalnih ne moreš premikat, ker nimaš tuv.

Moreš dobit ene neoriginalne 19 s tuv-om, da so ustrezne za tvoj avto. Jih namontiraš in greš opravit homologacijo, kjer ti vpišejo to dimenzijo v kartonček. Potem greš domov, spet razmontiraš in natakneš gor te tvoje, ki so istih dimenzij kot so ti jih vpisali v kartonček.

jeba je, ker moreš 2x plačevat premontažo.
 

gregccc

Zelenc'
20. dec 2020
5
0
1
aja sej res.. kaj pa ce dobim samo en tuv od enih platisc pa dam gor pokrovčke pa recem da so od teh ki jih imam.. sej verjetno ne snamejo feltn dol na homologaciji, ali pač? ker na notranji strani piše original jaguar..
 

msenjur

Guru
11. sep 2007
26.982
-384
113
hja, lahko probaš... ampak, če bo videl "original jaguar" bo kompliciral. tist stran odbrusi. :)

ne vem, na podlagi katerih podatkov preverijo, če je tuv od dotičnih felten... nisem gledal kakšne imajo oznake gor...
 
  • Všeč mi je
Reactions: tony

gregccc

Zelenc'
20. dec 2020
5
0
1
se opravučujem.. so od range roverja ampak sej ni vazn..
no platisc še nism homologirav zato nevem kako poteka postopek.. ce pa samo pogleda dimenzije na gumah pol pa verjetno ni problem saj spredaj ne pise proizvajalca..
 

Ledenko

Guru
18. jul 2011
2.552
927
113
Pred leti, ko sem homologiral original platišča, je bilo dovolj, da si imel TÜV, kjer so se ujemali: dimenzija pnevmatik, velikost in širina platišč ter ET platišča. Se pa spomnim, da je bila takrat kar umetnost najti papirje, ki bi povsem ustrezali original platiščem in gumam (ponavadi je problematičen ET platišča).
 

mosseero

fizik´alc
3. sep 2007
20.004
10.754
113
kod Džej-Zija
No, jaz sem to počel letos in kontrolor je preverjal vse, znamko platišč, točne dimenzije na avtu in v certifikatu, pogledal na kanalu, kako paše itd. V kartončku je vpisana znamka in točna dimenzija, z ET vred. Poleg tega rabiš potrdilo o strokovni vgradnji od npr. vulkanizerja ali račun s postavko vgradnja.

Pozabi, da boš pri homologaciji kar tako skozi prišel, razen če koga poznaš in boš stisnil še dvajsetaka v roke.

Kar se originalnih tiče, je pa postopek, da greš do uvoznika, ki ti izda potrdilo o dimenzijah, potrjenih od proizvajalca. To boš plačal, potem greš pa s tem na homologacijo, kjer ti dimenzije vpišejo v kartonček. Vendar lahko daš gor samo originalne teh dimenzij.

Bottom line: brez certifikata pozabi na feltne.
 
  • Všeč mi je
Reactions: McGiver

naliM

Majstr
26. sep 2007
1.394
231
63
Dvomom, da bo pri proizvajalcu dobil potrdilo za dimezije, ki še niso vpisane v COC.
 

McGiver

Guru
14. avg 2009
14.439
4.312
113
Kar pravi mosseero vse drži, tudi jaz sem letos do-homologiral večja platišča. Poleg izrecnega TÜV dokumenta za predmetno vozilo, rabiš potrdilo o strokovni vgradnji od vulkanizerja, potem pa na pregledu pregledajo in poslikajo vse s poudarkom na vtisnjenih številkah na platiščih (tip platišča), ki se morajo ujemati s tistimi na TÜV.
Pa še nekaj, če vam slučajno TÜV dovoljuje na predmetnih platiščih za predmetni avto več dimenzij pnevmatik, boste morali z vsako dimenzijo na svoj pregled in vpis. :bonk:
 

msenjur

Guru
11. sep 2007
26.982
-384
113
no, sej mene tud se caka homologacija. pa sem bil skoz v stiku z nekom iz lpp, pa mi ni omenil, da potrebujem racun od vulkanizerja.
 

McGiver

Guru
14. avg 2009
14.439
4.312
113

msenjur

Guru
11. sep 2007
26.982
-384
113
mah komplicirajo tukej pri nas... v uk dobis polno opreme brez tuva - a to pomeni, da tam manj komplicirajo??

pa rabis vertifikat za okna, pa za bullbare, pa za okrasne letve ob straneh...