Uporabljate neposodobljen brskalnik. Ta ali druga spletna stran morda ne bo prikazana pravilno. Posodobite brskalnik ali uporabite alternativni brskalnik.
ce se ze gremo neke EKO frike in izpolnjevanje EU kriterijev po cistem zraku, potem bi po mestu in nasploh zaradi trdih delcev bilo potrebno obdavciti bolj smrdljive diselase kot pa sufisticirane bencinske motorje. Te dieselske krame (sploh pa raznih 10 letnih pol-traktorjev) je vedno vec, zato bi lahko na njih prav lepo zasluzilili, ker so ze desetletje priviligirani, pa se generalno imajo manjso porabo zaradi boljsega izkoristka motorja tako da bi bilo fer
Avtoprevoznikom pa seveda subvencionirano nafto, da ne bi bilo udara na samo panogo
Isto je bil predlog v evropskem paralmentu, pa so ga zavrnili. Saj če dobro pomisliš je Evropa edini tako velik trg dizelskih motorjev in tudi najmočnejši proizvajalci so v Evropi, veliko tujih proizvajalcev avtomobilov vgrajuje evropske agregate.
Drugače pa pravična trošarina bi se glasila na energijsko vrednost (za katerokoli gorivo) kar pomeni da bi mogla biti na dizel celo višja kot na bencin, ne samo enaka. Kar se pridelave dizla tiče pa že dolgo ne velja več da je potrebno manj energije za rafinerijo dizla, zato ker sodobnemu dizelskemu gorivu morajo odstranjevati žveplo.
Avtoprevozniki že danes plačujejo minimalno trošarino predpisano v EU, jim vlada vrne razliko, to razliko mora vračati tudi tujim avtoprevoznikom, zaradi konkurenčnega položaja.
Ta stran uporablja piškotke, ki vam pomagajo prilagoditi vsebino in funkcionalnosti ter obdržati prijavo, če ste registrirani.
Z nadaljnjo uporabo tega spletnega mesta soglašate z našimi piškotki.