Opel Frontera, to buy or not to buy?!

_jolly_

Fizikalc
3. sep 2007
2.141
2
38
Citat:
Uporabnik Breyton pravi:
Toyota Land Cruiser
cheer.gif

Vse ostalo ni terensko vozilo (
aplauz.gif


http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=3404402&show=1
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=4168458&show=1

serijski patrol je precej več od terenca kot tale jota! :p
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.378
1.241
113
www.adriamedia.si
Tiste tri zvezdice so povesm neprimelrljive s edanjimi, ker se je kriterij vmes že vsaj 2x spremenil. Dane bi bila to verjetno ena, morda ceklo prečrtana zvezdica ...
 

kingroad

Pripravnik
14. nov 2008
241
0
16
ksz:

Patrol GR Y60, nimaš kaj falit. Težava je edino ker je dobrega dan danes že kar težko dobiti.


lp
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
48.128
6.952
113
pri taščici
poleg tega je že polovico trdnosti avta požrla rjavica.
sicer pa kupcu mogoče bolj prav pride notranja kletka, če bi se slučajno kje kotalil po gozdu, kot pa frontalni nalet 100kmh
 

FuriousG

Majstr
30. jul 2007
3.381
178
63
38
se opravičujem za pozen odgovor... Sem bil tačas na operaciji slepiča. No potem sem jaz glede frontere pravilno sklepal. Bolj šminka. Bom dal fotru za prebrat tole temo, da ne bo naredil kake traparije.
wink-1.gif
hvala za odgovore! Lp
 

mistique

Guru
16. jun 2009
14.044
1.844
113
Emona / Carnium
Frontera, ki sem jo vozil sam, je bila ogromna/težka krava in ni bil avto za kakšne malo bolj skrajne razmere. Verjetno bi bilo s kakšnimi precej dražjimi (bolj primernimi) gumami drugače.
Prostora je ogromno. O zanesljivosti bi težko kaj slabega povedal, ker se ne spomnim kakšnih hudih okvar (proti koncu so začeli odpovedovati posamezni deli okrog menjalnika ali nekaj podobnega...). Gnila je bila res precej. Mislim, da so bili zadnji sedeži nekajkrat mokri in blatni...
Bi rekel, da je dobro, da sem se jo takrat (6 let nazaj) losal...
Moj glas gre drugače Defenderju. Če se išče špartanski delovni stroj.
 

_jolly_

Fizikalc
3. sep 2007
2.141
2
38
niva&co so šparovčki proti tem velikim kravam.
tongue-1.gif

Drugače sem mislil da imajo patroli višjo porabo od ostalih terencov istega kalibra (defender, landcruiser, ...)
 

kingroad

Pripravnik
14. nov 2008
241
0
16
meni Patrol 2.8TD pokuri v povprečju nekje 20l/100km terenske (ob ekstremih seveda več) in pa nekje 10-12l/100km cestne vožnje.

lp
 

FuriousG

Majstr
30. jul 2007
3.381
178
63
38
Evo, da malo obnovim temo.

Oča je svojega Pajerota očitno res prepoceni prodal (l. 98, brez rje, 3000€), ker je šel v 12ih urah. Ker ti, ki sva jih šla sedaj gledat, so bili veliko večja žalost za isti denar.
Zdaj predvsem gledava Pajerote in Galloperje, cena do 5000eur. 3 vratne Pajerote je bolj kot ne vse že šel gledat, pa so žalost. Isto z Galloperji. Kok je 5 vratni Pajero/Galloper manj okreten od 3 vratnega? Zaradi prostora nama bi prišel prav 5 vratni. Se pa veliko voziva po gozdnih vlakah, pa kdaj je treba med kakimi drevesi obrniti, zato me skrbi okretnost.

Glede na to, da je dobrega Pajerota/Galloperja zelo težko dobit, je pa oča opazil še dve alternativi.
Daewoo Musso - Mercedes mašina in podvozje, če prav vem. Je pa dolg kot ponedeljek. Ima kdo izkušnje z njimi?
Land Rover Discovery - Glede na branje po forumih sem mu ga odsvetoval, sam je trmast. Tako da rabi še kako mnenje.
wink-1.gif


Če pa kdo pozna koga, ki prodaja dobrega terenca za vrednost manj kot 5000€, se priporočam.
grin1.gif

Hvala, lp
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.156
4.132
113
Dajewo oz. šjangšjong je sicer res z MB mašinami, ampak dokaj zanič stvar. Bojda je pogon precej kritičen, pa tudi razne osovine ne držijo dolgo. (ni to pravi terenec pod kožo)

Discovery je no. 1 klasa kar lahko dobiš za tak denar. Koneckoncev ima vsaj stalni 4wd, nekaj luksuza in vozi se zelo dobro. Slabost? Je to le anglež in rabi nekaj vzdrževanja, ampak v osnovi so deli tako poceni pa če še sam popravljaš, da niti ni potrebno omenjat. Do l. 98 so discoti prve serije ki so odličen terenski izdelek, na cesti pa še malo zmanjka do odlike. Po 98 letniku so dobili par popravkov ki jih delajo odlične za daily drive, na terenu pa ni sprememb, samo slednji so dragi in pa precej problematični (td5 motorji).

Če gledaš 5 vrat in da je vsaj malo podoben avtu, potem je disco odlična stvar; dejansko ima več lukszuza kot pa večina vozil današnjega časa (dvojna klima, šibedah, el. pomiki vseh šip, ...).

Aja stari discoti (do l. 98) so obstajali tudi v kratki izvedbi oz. s samo 3 vrati (so redki, sem pa videl da se tudi pri nas prodajajo, ne vem pa če so kaj krajši od klasike).
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.156
4.132
113
Aja da še dodam kot ljubitelj landroverjev ... kaj pa kakšen Freelander? Dokaj pocni roba, dokaj veliko jih je, obstaja tudi v 3 vratni verziji, in je za svoj razred zelo dober na terenu! (slabosti so roverjevi bencinski motorji (tesnilo glave), ki so sicer spet angleško poceni za popravit in pa sredinski "diferencial", dizel sicer nima nekih večjih napak je pa bolj "crknjen konj" varianta)

Pogoj je da ga obuješ v kramparce in da dobiš takega ki ima TC (elektronski nadzor vrtenja koles) in pa HDC (elektronski nadzor spusta). Je res da nima reduktorja, ampak za po klancu navzdol je elektronika precej super, za navzgor se pa tudi v reduktorju nikoli ne voziš v prvi ali drugi in je tako prva brez redukcije čisto OK!
cheer.gif
 

getrag

Pripravnik
5. nov 2010
262
0
16
50
musoti in podobno ko jih omenjaš niso nekak primerni avti. se mi zdi da tvoj foter gleda na avto kot na škatlo v kero spravi tri motorke.za teren rabiš avto s kratko medosno žal to pomeni manjši prtljažnik. rajši dam eno žago za sprednje zice pa peljem kamorkoli kot pa da mam limuzino dvignjeno pol metra od tal na velkih felnah. discovery ne, defender ali pa suzuki samurai, vitara pa so prava izbira.zaleto se je že s tem da je pajerota prodal.niti stari terenci niso poceni osnovne vitare so po štiri pet jurjev iz nevemkakega razloga.zdaj bo v bistvu kupo nekaj podobnega pa se strošil dodatno za brezveze.jaz bi za ta dva čuka razlike rajši dve husqvarni kupo:) no saj en folk je pripravljen keš bek metat samo za živce
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.156
4.132
113
Čisto odvisno, za teren je včasih dobro imet tudi dolg avto. Dokler ne nasedeš ali pa obračaš je namreč kratek avto precej manj vodljiv po drsečih podlagah.

Glede na to da avtor rabi vozilo za v alpski gozd, verjamem da je placa vedno premalo. Koneckoncev ne gre samo za tri motorke in en škripec, ampak moraš še kolege pripeljat do mesta sečnje.

To kar ti primerjaš pa ni čisto primerljivo; suzuki samurai? še en dedc ne gre vanj. Če podereš zadnjo klop pa ne gredo 3 motorke notr ampak dve.

Defender, takratek model je mogoče res idealna kombinacija. Imaš 6 sedežev če rabiš, drugače pa dva in pa polno prostora. So pa dragi in težko je dobit pri nas kakega. Poleg tega je na cesti to še vedno traktor! Sicer pa veljajo za njih enake hibe kot pa za discoverija, ker si BTW delijo platformo (skratka motor, šasija, menjalnik, pogoni so enaki).

Vitara (tastara) je malce večja od samuraja, grand vitara je pa preko budgeta.
 

FuriousG

Majstr
30. jul 2007
3.381
178
63
38
Utisevalec, zajebu sem... že v osnovi sem mislil Freelanderja. A pol niso tok zanič kot berem. Kupil bi se pa dizel, s čimmanj elektronke. A ima ta tud stalni 4 kolesni pogon, a se da izklapljat. Ker ponavadi se voziva 10km po asfaltu, potem pa teren. Reduktorja pa nima noben Freelander? Pol verjetno kar odpade. Bi se moral kdaj peljat z mano, pa bi videl zakaj.
wink-1.gif


getrag res je. Rabiva sposobno terensko škatlo, ki naju, 3 motorke in 60l nafte lahko pripelje nekam sredi gozda. Če bi imel 5 vratni Pajero malo krajšo medosno bi bil idealen.

S prodajo se je pa zaletel v tem smislu, da bi moral najprej kupit novega terenca, potem pa starega prodat. Je pa že dal kar nekaj offroad kilometrov za sabo, tako da je blo treba menjat.
wink-1.gif
Zato ga je tudi dal za malo manjšo ceno kot konkurenca.

EDIT: A je možno, da je samo ena Vitara diesel na avto.net? Jih je blo res tako malo?
 
Nazadnje urejeno:

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.156
4.132
113
Freelander nima noben reduktorja, ima pa stalen 4WD (nima niti nobenega gumba ali stikala za preklop, prav tako nima nobenih ročnih zapor itd.). Kot sem rekel, ima zelo dobro elektroniko ki celo deluje tako da tudi na terenu je kos večini "preprek"! Za vsak dan po gozdu ga pa ravno nebi predlagal, bo hitro nastal luft na podvozju.

Discovery (ki se jih dobi tudi za tak denar, s tem da so to starejši letniki) ima stalen 4WD, reduktor in pa sredinjsko zaporo difa (do letnika 98, potem so dobili elektroniko namesto mehanike). So pa "dolgi", je pa res da so tudi precej od tal.

Tako da ostane Defender, nekdo je predlagal takratko Joto (landcruser) ki so pa precej drage, mogoče Nissana (terano ali pa kratek patrol), potem se pa razen pajerota in pa hyundai kopije njega že konča! Mogoče kakšen Puch, pa so spet cene visoke pa še ponudbe ni.

Glede na ponudbo in povpraševanje bi bilo očitno res bolje da bi obdržali micko dokler je delala!
uf-1.gif