Moja 2005 1.6 16V 77kW je zaenkrat kot tank, res pa da imam samo 90k km. Ampak proti prejšnjemu Puntu II 2002, ki velja za enega najmanj zanesljivih avtov, je kot dan in noč.
Menjal sem pa:
-eno ogledalo, pri drugem sem pravočasno opazil da se ne drži več, in sem ga zalepil nazaj. Mogoče sem tudi sam pomagal, ker ima ogrevana ogledala, in sem parkrat ugasnil šele čez 10min.
-oba končnika stabilizatorja, v razmaku enega leta (nekaj takega tudi pri ogledalih, saj če gre na eni strani, gre tudi na drugi)
-ježek pri avtomatski klimi. Sem bil sam kriv, ker sem navijal jakost ventilatorja na 5-7, da bi prej posušil steklo (tudi ni opazno hitreje kot na 3/7). Res da nikjer ne piše da tega ne smeš, ampak mi je fotr meril amperažo, in je bla pri teh jakostih previsoka. Tako da z novim (350€ sem dal za original, neoriginalni so okol 200€) pozimi sušim sprednjo steklo s stopnjo 3/7, mogoče za kratek čas 4/7.
-pregibno cev izpuha
Problemi so pa še:
-Pozimi v mrzlih jutrih prve par speljevanj potrese sklopka oz. s tem tudi cel avto, ampak sem se že navadil. Poleti je ok, razen če je res vlažno.
Sem bral da je problem pri vseh Oplih od 2003 do 2007, da so izbrali slab material pri vztrajniku. Menjava vztrajnika in sklopke naj bi bla pa vsaj 1000€, tako da se ne splača popravljat.
-Enako v zimskem času, če je zelo mraz, trenutno recimo ok, že dve leti opažam, da ima motor zelo slaboten zvok. Mora biti nekaj z jermeni oz. stvarmi okoli jermenov. Mikro jermen sem menjal, pa ni nič bolje, zobati jermen je pa res še prvi.
-Pedal zavore je postal zelo mehek, prvo polovico hoda ne prime skoraj nič. Se je pa zgodilo pol leta po tem, ko sem menjal zavorno tekočino, tako da so lahko tudi tam kaj zajebali.
-Ročna zavora je slaba že od novega, zategnit jo moraš povsem do konca (nima zob), da prime. Pa med vožnjo samo z ročno ne moreš ustavit avta (mislim da pri ostalih avtih bi morala bit tolk močna).
-S porabo se mi to leto nekaj dogaja, mi gre iz normalnih 8,5 na 9,0-9,5. 3 mesece vmes je bilo potem ok, zdaj spet 2 meseca z 9,0 in 9,3, ta mesec pa spet kaže da bo 8,5.
-Smernike res sovražim. VW ima dosti bolje narejeno, ker ima tudi skrajni položaj, iz katerega z zasuki volana ne izklopi smernika (vsaj mislim da je tako, vsekakor se pa ne izklapljajo tako kot pri Astri). Tukaj moraš pa že kar predvidevat da se bo ugasnil, in imet pripravljeno roko da ga ponovno vklopiš.
Nisem posebej ugotavljal kaj je problem, ampak mislim da če greš samo za 1mm v nasprotno smer, da se že izklopi.
Kar je za pohvalit je pa to da imam še prvi akumulator, res neverjeten je. Pa sem ga že enkrat, ko sem dobil avto, izprazil, ker nisem vedel da moraš dati luči na pozicijo 0, dolge luči pa na poziciji 0 ne delajo, tako da moraš v zimskem času zjutraj preklapljat v desno. Ima sicer piskanje, ampak to je polovična rešitev, ker sem pač prvič mislil da je to za odprta vrata.
No vsaj kratke delajo vedno (razen če preklopiš na pozicijske), tega tudi nima kar vsak avto.
Eh, sem že hotel napisat, da tako dobrega avta ne bom imel več, pa se je med pisanjem nabralo precej enih problemov.
Da samo vžgeš in pelješ pa vseeno lahko rečem, pri Puntu nikoli nisi vedel kaj te čaka in če boš prišel na cilj. Saj pol leta vkup je tudi tisti delal, in si tudi že počasi mislil tako, ampak me je vsakič znova razočaral.